Przetargi.pl
PN-159/41/2009/WENTYLACJA-NAWIEW

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-159/41/2009/WENTYLACJA-NAWIEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę, montaż, uruchomienie wraz z całą automatyką 5-ciu central nawiewnych na blok operacyjny, zgodnie z dokumentacją - Projekt techniczny wymiany central klimatyzacyjnych i wywiewnych w Szpitalu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3500
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej specyfikacji (wraz z załącznikami), oraz zawarte w ustawie; 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw i usług zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. I. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy i montaże w/wymienionego przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż: 220 000 zł. brutto; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - Wykonawca posiada pracowników zatrudnionych o umowę o pracę (minimum 4 osóby), którzy będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - do ofert należy dołączyć: a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę na czas nieokreślony. 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 220.000 zł., oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty. Ocena spełnienia w.wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Druk ZP - 17), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdz. IV pkt. 14 i Rozdz. IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.wymienione warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi, zgodnie z zapisem art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy, 3) pełnomocnictwo (udzielone zgodnie z prawem cywilnym) - (jeżeli dotyczy) do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć firmy, podpis i imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo (osoby upoważnionej), a w przypadku, gdy dla skuteczności czynności wymagane są dwa podpisy, pełnomocnictwo winne być podpisane łącznie przez dwie uprawnione osoby; 4) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2), zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) wykaz wykonanych dostaw i usług, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania, oraz załączenie dokumentów (referencji) od podmiotów na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające, należycie wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca wykonał co najmniej trzy ( 3 ) dostawy i montaże instalacji o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 220 000 zł. brutto, 6) wykaz osób (które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), zatrudnionych o umowę o pracę przez Wykonawcę na czas nieokreślony (minimum 4 osób), do ofert należy dołączyć: a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę na czas nieokreślony posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak niżej: - kserokopię umów i/lub potwierdzenie ilości zatrudnionych pracowników kserokopią deklaracji DRA wysyłanej do ZUS, poświadczone za zgodność z oryginałem; b) informację na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób z tym, że dla: - wentylacji wymagane jest min. zielona karta PROZON; - a dla uprawnień elektrycznych E i D z pomiarami; 7) Wykonawca winien także dołączyć; - autoryzację na dostarczone urządzenia wydana przez producenta urządzeń, - certyfikat wydany przez instytucję notyfikowaną np. EUROVENT do oferowanych central; 8) polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (obejmująca termin realizacji robót); 9) informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości min. 220.000 zł., informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp.; 11) materiały źródłowe (informacyjno-handlowe), w j. polskim (np. katalogi, foldery) opisujące oferowany typ central nawiewnych; 12) opis układu automatyki lub schemat poglądowy - w razie wygrania procedury przetargowej w/w automatyka musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. 13) potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach