Przetargi.pl
PN 13/2017/PZD

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 585 330, , fax. 684 585 330
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 585 330, , fax. 684 585 330
    REGON: 97121818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 13/2017/PZD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie to obejmować będzie swym zakresem przebudowę drogi powiatowej nr 1053F w m. Radwanów, w szczególności: - karczowanie pni drzew i krzewów i podszycia wraz z odwiezieniem na składowisko wykonawcy; - mechaniczne usuniecie warstwy ziemi (humusu) gr. warstwy do 30cm – duża część do ponownego wykorzystania składowane na pryzmach; - rozbiórka nawierzchni istniejącej konstrukcji jezdni gr 25-30 cm wraz z odwiezieniem na składowisko wykonawcy; - rozebranie istniejącej konstrukcji zjazdów średnia grubość 30 cm wraz z odwiezieniem na składowisko wykonawcy; - rozebranie istniejącej konstrukcji pobocza w tym pobocza utwardzonego z tłucznia kamienie pisaku i humusu gr. 30 cm wraz z odwiezieniem na składowisko wykonawcy; - wykonanie wykopów wraz z odwiezieniem urobku na składowisko wykonawcy; - wykonanie wykopów ręcznie wraz z odwiezieniem urobku na składowisko wykonawcy; - wykonanie nasypów; - profilowanie rowów trapezowych; - ułożenie kompletnego ścieku podchodnikowego wraz ze ściekiem skarpowym; - profilowanie i zagęszczenie podłoża z gr. kat. II-IV w miejscu jezdni; - profilowanie i zagęszczenie podłoża z gr. kat. II-IV pod chodnikami; - profilowanie i zagęszczenie pod poboczami, pod zjazdami i na skrzyżowaniach gr. kat. II-IV.; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, po zagęszczeniu na zjazdach z kostki (indywidualne i publiczne); - wykonanie j warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, na jezdni, skrzyżowaniach i zjazdach bitumicznych; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, na poboczach z kostki; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, na poboczach przy zjazdach o szerokości 0,5 m - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P gr. 9 cm w miejscach wykonywania na jezdni, skrzyżowaniach; - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P gr. 6 cm na zjazdach; - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11 S gr. 4 cm na drodze, zjazdach i na skrzyżowaniach; - frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej na głębokość do 5 cm; - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 3 cm na zjazdach; - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm; - ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm z oporem; - wykonanie nawierzchni pobocza z kamiennej kostki brukowej gr. 11 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 3 cm; - plantowanie, humusowanie grubości 10 cm z obsianiem trawą.; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; - wykonanie 2 progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej typu HOLLAND ograniczony krawężnikiem z 4 stron, o wymiarach: szerokość 2,0 m, długość: 3,70 m w miejscu wskazanym przez zamawiającego; - ułożenie krawężnika betonowego 30x15 cm na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 5cm i ławie betonowej z oporem wykonanej z betonu B15; - ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 22x15 cm na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 5cm i ławie betonowej z oporem wykonanej z betonu B15.; - ułożenie krawężnika betonowego obniżonego na podsypce cem-piask. 1:4 gr. 5cm i ławie betonowej z oporem wykonanej z betonu B15; - prace związane z zabezpieczeniem sieci na czas wykonywania robót, przestawienie słupa, prace wynikające z uzgodnień z właścicielami sieci; 2. Dane techniczne. - droga powiatowa nr 1053F – klasa „L”; - szerokość jezdni 6,0 m na odcinkach prostych oraz do 7,40 na łukach; - szerokość chodnika 1,5m; - szerokość pobocza 0,75 m 3. Opis stanu istniejącego i projektowanego. Droga powiatowa nr 1053 F na rozpatrywanym odcinku ma szerokość ok 4,0 m oraz pobocze utwardzone o szerokości ok 2,0m. Założono, że szerokość projektowanej drogi wynosić będzie 6,00 m na odcinkach prostych i do 7,4 m na łukach. Na całym odcinku przebudowywanej drogi przewidziano wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z AC 11S, podbudowy bitumicznej z AC 22P gr. 9 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm o gr. 20 cm. Przewidziano także wyprofilowanie rowów przydrożnych, wykonanie nawierzchni zjazdów, oraz skrzyżowań. Spadek poprzeczny jezdni będzie na prostym odcinku drogi daszkowy o wielkości 2 % lub jednostronny 2%. Pochylenie podłużne jest dostosowane do istniejącej niwelety drogi. UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 70 1560 0013 2004 8709 5000 0005 z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym PN 13/2017/PZD”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach