Przetargi.pl
PN 11/2009 Nadzór budowlany

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Sobieskiego 4B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762170 , fax. 082 5764901
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
    ul. M. Sobieskiego 4B 4B
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762170, fax. 082 5764901
    REGON: 11019669900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 11/2009 Nadzór budowlany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski na realizację zadania inwestorskiego - Modernizacja ciągów jezdnych, parkingów, placów nawrotowych i chodników na terenie SP ZOZ w Krasnymstawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy zgodnie z art. 22, ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Oświadczenie oferenta, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy według wzoru - załącznik nr 2 3. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy - załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dane wykonawcy uczestniczącego w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego z uprawnieniami w branży budowlano drogowej. Osoba wymieniona w ofercie winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578), a także zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego ( kopie ww dokumentów należy dołączyć do oferty). 7. Wykaz wykonanych nadzorów w okresie ostatnich trzech lat (załącznik nr 4) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Niespełnienie powyższych warunków bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach