Przetargi.pl
Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą:Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie trzech projektów planów miejscowych, w tym: 2.1) część nr 1: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Północna w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1168/14 z dnia 30 października 2014 r.; 2.2) część nr 2: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzęczkowice Wschodnie w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1169/14 z dnia 30 października 2014 r.; 2.3) część nr 3: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kosztowy Północne w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1170/14 z dnia 30 października 2014 r. 3. Dane wyjściowe: 3.1) część nr 1 - MPZP Brzezinka Północna: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 105, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 3076, - skala rysunku planu: 1:1000; 3.2) część nr 2 - MPZP Brzęczkowice Wschodnie: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 129, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 7905, - skala rysunku planu: 1:1000; 3.3) część nr 3 - MPZP Kosztowy Północne: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 48, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 1275, - skala rysunku planu: 1:1000. Na każdą z ww. części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa według projektu stanowiącego zał. nr 14 do siwz. 4. Sporządzenie każdego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje m.in.: - opracowanie wytycznych planistycznych na podstawie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, planu zagospodarowania przestrzennego województwa, poprzednio obowiązujących planów miejscowych, wyników analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Mysłowice, analizy rejestru wniosków o sporządzenie planu miejscowego, wydanych decyzji administracyjnych (o warunkach zabudowy, o pozwoleniu na budowę), analizy wniosków złożonych do zawiadomienia/ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego, - ocenę istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego obszaru planu miejscowego, w tym m.in. analizę sposobu użytkowania terenów i obiektów, sposobu zagospodarowania terenów, stanu zabudowy, identyfikację konfliktów funkcjonalno-przestrzennych, terenów wymagających przekształceń i rehabilitacji, - analizę własności terenów, - analizę stanu uzbrojenia technicznego terenu, w tym m.in. sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektro-energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, urządzeń melioracyjnych oraz przeciwpowodziowych, - analizę infrastruktury komunikacyjnej - drogi kołowe i szynowe, - ocenę stanu środowiska kulturowego, - rozpoznanie uwarunkowań przyrodniczych, górniczych, określenie obszarów ograniczonej zabudowy i zagospodarowania, obiektów lub obszarów filarów ochronnych, - sporządzenie albo aktualizację opracowania ekofizjograficznego, - sporządzenie koncepcji planu miejscowego, przedstawienie koncepcji, właściwej radzie dzielnicy i władzom gminy, wniesienie odpowiednich i możliwych korekt, - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko wraz ze wszystkimi dokumentami potrzebnymi do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, - sporządzenie prognozy skutków finansowych wraz z projektem załącznika o sposobie realizacji inwestycji gminnych z zakresu infrastruktury i zasadach ich finansowania, - sporządzenie projektu planu miejscowego oraz wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i rozpatrzonych uwag, - sporządzenie wzorów pism i dokumentów wymaganych procedurą sporządzania planu miejscowego, potrzebnych do przeprowadzenia kompletnej procedury sporządzenia i uchwalenia planu, w tym w szczególności do ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień oraz wystąpień o opinie i uzgodnienia projektu planu, - przygotowanie propozycji stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków oraz uwag, sporządzenie listy nieuwzględnionych uwag, - sporządzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi załącznikami, - skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, w tym dokumentacji formalno-prawnej, - powtórzenie ww. niezbędnych czynności jeżeli zajdzie taka potrzeba w trakcie przeprowadzania procedury planistycznej. 4.1. Szczegółowy zakres prac i obowiązków, podział prac na etapy oraz przewidywane terminy ich przekazania określa harmonogram rzeczowo-terminowy stanowiący załącznik do projektu umowy. 4.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia w podmiotach dysponujących tymi materiałami, w tym wykonawca, dokona oceny możliwości wykorzystania ekofizjografii dla miasta Mysłowice z 2005 r. na cele opracowania projektu planu i wykona niezbędną aktualizację, a jeżeli uzna, że jest ona niewystarczająca, sporządzi opracowanie ekofizjograficzne dla planu miejscowego. 4.3. Przedstawiciele wykonawcy według ustaleń z Zamawiającym zobowiązani są do uczestnictwa w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej, uczestnictwa w wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu miejscowego, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz do uczestnictwa w sesji Rady Miasta, na której uchwalany będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do zamieszczenia w prasie ogłoszeń Zamawiającego działającego jako organ administracji publicznej wymaganych przepisami prawa w sprawach związanych z przedmiotem umowy. 4.5. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za wysyłkę korespondencji i poniesienia kosztów związanych z opiniowaniem projektu planu przez komisję urbanistyczno-architektoniczną. Wykonawcę obciążają inne ewentualne koszty pozyskania opinii i uzgodnień. 4.6. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru musi zostać podpisany przez głównego projektanta, a prognoza skutków finansowych przez rzeczoznawcę majątkowego. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia bazy danych w rozszerzeniach tab. lub shp. dla każdego wydzielonego terenu o różnym przeznaczeniu w planie miejscowym lub różnych zasadach zagospodarowania. Tabela ma zawierać następujące kolumny w kolejności: Symbol, Uwagi, Plan, Symb_2, Pow_ha. Kolumny mają zawierać następujące dane: Symbol - oznaczenie literowe identyfikujące tereny o różnym przeznaczeniu w planie miejscowym lub różnych zasadach zagospodarowania, Uwagi - uwagi projektanta wg potrzeb, Plan - nr kolejny planu z rejestru planów miejscowych, Symb_2 - oznaczenie literowe identyfikujące przeważające przeznaczenie na wydzielonym terenie wg poniższego: M - zabudowa mieszkaniowa, MW - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, U - zabudowa usługowa, P - zabudowa przemysłowa, K - tereny komunikacji, Z - tereny zieleni, R - tereny rolnicze, KP - parkingi, Pow_ha - powierzchnia danego terenu w hektarach. Każdy wydzielony teren musi być oznaczony granicą i symbolem identyfikującym jego przeznaczenie. Bazę danych należy utworzyć także dla granicy planu miejscowego. Tabela ma obejmować następujące kolumny w kolejności: Nazwa, Uchwała_inicjuj, Uchwała_przyjmuj, Ogłoszenie, Pow_ha, Uwagi, Wykonawca, Nr, Sort, ustawa. Kolumny mają zawierać następujące dane: Nazwa - nazwa planu miejscowego wg wzoru: mpzp____ lub zmpzp___ Uchwała_inicjuj - nr uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego wg wzoru: ___ [nr] z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok], Uchwała_przyjmuj - nr uchwały o sporządzeniu planu miejscowego wg wzoru: ___ [nr] z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok], Ogłoszenie - publikacja uchwały w dzienniku urzędowym wg wzoru: D.U.W.Śl. Nr ___ poz. ___ z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok], Pow_ha - powierzchnia planu miejscowego w hektarach, Uwagi - uwagi projektanta wg potrzeb, Wykonawca - nazwa firmy wykonującej umowę Nr - nr kolejny planu z rejestru planów miejscowych, Sort - puste pole, ustawa - nazwa ustawy stanowiącej podstawę sporządzenia projektu planu miejscowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 450 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1) część zamówienia nr 1 - wymagane wadium na kwotę: 1.100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100); 1.2) część zamówienia nr 2 - wymagane wadium na kwotę: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 1.3) część zamówienia nr 3 - wymagane wadium na kwotę: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100). a w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części, o wartości stanowiącej sumę wartości wadium każdej z części osobno. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach