Przetargi.pl
Plac zabaw przy ul. Szkolnej w Rudziczce zgodnie z koncepcją idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych: Radosna szkoła - szkolny plac zabaw - mały

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 44993050 , fax. 032 4493051
  • Data zamieszczenia: 2010-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 44993050, fax. 032 4493051
    REGON: 00100485600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plac zabaw przy ul. Szkolnej w Rudziczce zgodnie z koncepcją idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych: Radosna szkoła - szkolny plac zabaw - mały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z pkt 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Plac zabaw przy ul. Szkolnej w Rudziczce zgodnie z koncepcją idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych: Radosna szkoła - szkolny plac zabaw - mały, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie prac przygotowawczych i ziemnych (zebranie warstwy humusu, korytowanie, rozplantowanie i wywóz nadmiaru ziemi, obsianie trawą), b) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię syntetyczną (z kruszywa łamanego lub naturalnego), c) wykonanie nawierzchni syntetycznej z granulatu gumowego, d) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.: wyposażenie placu zabaw (zestaw playo Alicante, most tybetański, poprzeczki do balansowania, poprzeczki do wspinania, platformę do skakania, zestaw gimnastyczny ścieżka zdrowia, ławeczki), wykonanie ogrodzenia, obsadzenie trawników, nasadzenie krzewów ozdobnych, montaż koszy na śmieci i wieszaków wolnostojących na ubrania, zgodnie z przykładową wizualizacją zamieszoną w SIWZ. Wymiary urządzeń są określone w kolejności: długość x szerokość x wysokość. Uwaga! Zamawiający zastrzega, że pokazane niżej ilustracje i określone nazwy mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Akceptowane będą również elementy placów zabaw, które spełniać będą takie same funkcje i parametry. Urządzenia do zabaw ruchowych i sprawnościowych muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, określonymi w dalszej treści SIWZ. 3.3 Dodatkowe informacje: a) przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, b) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i zainstalowanie tablicy Radosna Szkoła wraz z regulaminem - określającej zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu treść regulaminu do akceptacji, c) urządzenia powinny być przeznaczone dla dzieci klas I-III, d) przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw muszą zostać umieszczone czytelne tablice informacyjne przedstawiające możliwości i sposób korzystania z urządzenia, f) gwarancja na cały przedmiot zamówienia wynosi min. 36 miesięcy, g) nawierzchnia, na której zostaną zainstalowane urządzenia na szkolnym placu zabaw winna amortyzować upadek dziecka z wysokości wskazanych w dokumentacji projektowej. Na podstawie wytycznych Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN) dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie, zgodnych z normami PN-EN 1177: - nawierzchni gumowej Euroflex w kolorze pomarańczowym w odcieniu RAL: 2011, - nawierzchni gumowej Euroflex w kolorze niebieskim w odcieniu RAL: 5003, h) ogrodzenie placu zabaw winno być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, i) wyposażenie placu zabaw obejmuje również poza urządzeniami zabawowymi, zainstalowanie wolnostojących wieszaków, ławek i koszy, zgodnie z dokumentacją projektową. 3.4 Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń: a) elementy metalowe winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową i wytycznymi określonymi przy każdym urządzeniu, b) urządzenia w konstrukcji drewnianej winny być wykonane z drewna klejonego warstwowo i/ lub z drewna bezrdzeniowego, impregnowane ciśnieniowo, zgodnie z postanowieniami dokumentacji projektowej i SIWZ c) nawierzchnie winny być stosowane zgodnie z instrukcjami producenta i projektem technicznym opracowanym dla określonego zastosowania, d) płyty do wykonania elementów urządzeń muszą być trwałe np. HPL, które są odporne na chemikalia, środki czyszczące, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia i mikroorganizmy, e) osadzanie urządzeń - kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym, f) elementy metalowe uchwytów oraz zabezpieczenia rurek, poręczy wykonane ze stali ocynkowanej pomalowanej, g) ślizg zjeżdżalni należy wykonać z materiału bezpiecznego, h) wszystkie śruby łączące elementy powinny być wykonane ze stali nierdzewnej i zabezpieczone nakładkami. 3.5 Warunki techniczne wyposażenia placu zabaw: a) proponowane przez Wykonawcę urządzenia winny spełniać wymagania Polskich Norm w zakresie poprawności konstrukcji i jego montażu oraz bezpieczeństwa użytkowania ze szczególnym uwzględnieniem norm (PN-EN-1176). Spełnienie ww. norm winno być poświadczone odpowiednim certyfikatem lub innym dokumentem, potwierdzającym zgodność urządzeń i zastosowanych technologii z tymi normami. Wykonawca przedłoży zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa, potwierdzające zgodność urządzeń i zastosowanych technologii z normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177, b) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń, rysunki oraz oświadczenia o zgodności zamontowania urządzeń z instrukcją montażu oraz nadawaniu się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, informacje o konstrukcji urządzeń, wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, b) urządzenia muszą spełniać unijne zasady wprowadzania wyrobów na rynek, c) wszystkie urządzenia winny być utwierdzone w gruncie wg technologii producenta. d) montaż urządzeń i fundamentów należy wykonać pod nadzorem osób uprawnionych, e) wszystkie urządzenia należy wykonać i zamontować zgodnie z dokumentacją urządzenia, aktualnymi normami, przepisami prawa oraz zasadami sztuki budowlanej i warunkami BHP, 3.6 Wszystkie roboty budowlane, ziemne, montażowe muszą być wykonane zgodnie z: a) wytycznymi określonymi przez MEN dla Programu Radosna Szkoła, b) innymi określonymi prawem przepisami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 45112720-8 Ukształtowanie terenu 45212221-1 Budowa boisk 45236100-1 Wyrównanie nawierzchni sportowych 45262350-9 Budowa fundamentów 45342000-6 Budowa ogrodzeń 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 3.8 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót (strona tytułowa + strony przedmiarowe) - zał. nr 1.A i 1.B (formularz stanowiący uszczegółowienie wyceny wyposażenia placu zabaw) do niniejszej SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 8, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Uwagi: Przedstawione w ww. dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,15181,15758/15758/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach