Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50231 Wrocław, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
- Data zamieszczenia: 2019-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33
50231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Plac zabaw i boisko na Świniarach” – Etap I i II, przy ul. Zaziębie we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Plac zabaw i boisko na Świniarach” – Etap I i II, które będzie realizowane w zakresie: Część I: przeprowadzenia wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych oraz wykonania robót budowlanych, w tym: budowa ogrodzonego placu zabaw z wejściem typu dog stop, wykonanie nawierzchni ciągu komunikacyjnego prowadzącego do placu zabaw, wykonanie oświetlenia, oraz wyposażenie terenu w elementy małej architektury, takie jak: kosze na śmieci, ławki z oparciem, tablicę informacyjną, Część II: założenie trawników, Część III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i usług związanych z założeniem trawników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje w ww. zakresie o podwykonawcach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 2, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału (art. 25a ust. 5 pkt 2) ustawy PZP). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału (art. 25a ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. 5.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) i ust. 5 ustawy Pzp (art. 22a ust. 3). 6. Szczegółowe informacje na temat dokumentów składanych przez wykonawców w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów oraz w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców określają postanowienia SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02 - Budowa punktu obsługi mieszkańca.
Dodano: 2024-05-02 - Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-02 - „Utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej - boisko wielofunkcyjne w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”
Dodano: 2024-05-02 - Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Turystycznej 2 i adaptacja obiektu na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-05-01 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
Dodano: 2024-04-29 - Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.
Dodano: 2024-04-29 - ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowości Kostomłoty.
Dodano: 2024-04-29