Przetargi.pl
Piwna woonerfem/przebudowa ulicy Piwnej.

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Piwna woonerfem/przebudowa ulicy Piwnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na rozbudowie ulicy Piwnej wraz z infrastrukturą techniczną w celu stworzenia przestrzeni określonej jako tzw. woonerf. Przedmiotowa inwestycja zakłada połączenie ciągu komunikacyjnego Parku im. Henryka Sienkiewicza biegnącego wzdłuż rzeki Zgłowiączki z terenem rekreacyjnym zlokalizowanym przy Przystani nad Wisłą przy ul. Piwnej i dalej bulwarami im. Józefa Piłsudskiego. Omawiany obszar to fragment ulicy Piwnej, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wyszyńskiego do obiektu Przystań Wodna Włocławek, w rejonie wylotu rzeki Zgłowiączki do rzeki Wisła. Przewiduje się reorganizację skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego oraz ustanowienie ulicy Piwnej jednokierunkową, stworzenie licznych miejsc do wypoczynku, wprowadzenie nowych słupów oświetleniowych, elementów małej architektury, placu zabaw oraz elementów zwiększających atrakcyjność całego terenu jak np. żagle, maszty ozdobne, rzeźby i tablica widokowa Cały zakres opracowania zlokalizowany jest w granicach administracyjnych miasta Włocławek, obszar opracowania położony jest w dzielnicy „Śródmieście”. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie, który podlega ochronie konserwatorskiej. Roboty budowlane będą realizowane na działkach nr: - obręb 0350 Włocławek KM 35 działki nr: 40, 41, 47/4; - obręb 0230 Włocławek KM 23 działki nr: 2/22 (2/27, 2/28), 2/23, 2/24. UWAGA: W zakresie omawianego terenu znajdują się obszary zielone: drzewa, krzewy oraz trawniki. Dokumentacja projektowa zakłada możliwość usunięcia bądź przesadzenia 57 drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, zależnie od decyzji inwestora. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że kolidujące drzewa należy w ilościach i w miejsca wskazane poniżej oraz zgodnie z załączonymi mapami poglądowymi: - działka nr 1/25, Obręb Włocławek KM 79/2 – 7 sztuk (ul. Kruszyńska), - działka nr 1/3, Obręb Włocławek KM 58 – 15 sztuk (ul. Kapitulna Rondo im. B. Kołodzieja), - działka nr 58, Obręb Włocławek KM 123 – 20 sztuk (Al. K. Wielkiego), - działka nr 59, Obręb Włocławek KM 123 – 15 sztuk (Al. K. Wielkiego). Zamawiający przewiduje również wykonanie nowych nasadzeń drzew w ilości 56 sztuk. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową opracowaną przez firmę MBZ Andler, Tomczak sp. j. ul. Maślana 8/10, 87-800 Włocławek, oraz zgodnie z decyzją o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej z dnia 28.10.2020r. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, obejmują swoim zakresem: 1) rozbudowa jezdni ul. Piwnej o nawierzchni z kostki betonowej, 2) przebudowa/budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej, 3) przebudowa zjazdów publicznych o nawierzchni z kostki betonowej, 4) budowa miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej, 5) budowa placu rowerowego/placu rekreacji o nawierzchni z kostki betonowej, 6) budowa kanału technologicznego przepustowego, 7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 8) montaż urządzeń BRD, 9) przebudowa jezdni ul. Wyszyńskiego (w rejonie skrzyżowania z ul. Piwną) o nawierzchni z kostki betonowej, 10) zagospodarowanie zielenią terenu przyległego, 11) budowa placu zabaw, 12) montaż elementów architektonicznych, 13) montaż urządzeń małej architektury, 14) budowa ogrodzeń, 15) budowa podestów rekreacyjnych, 16) przebudowa/budowa oświetlenia ulicznego, 17) przebudowa/budowa sieci kanalizacji deszczowej, 18) przebudowa sieci wodociągowej. Wytyczne dotyczące realizacji inwestycji: 1) O rozpoczęciu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, należy powiadomić zainteresowane strony. 2) W czasie prowadzonych robót Wykonawca powinien zapewnić bezpieczeństwo w ruchu drogowym, zgodnie z ustawą o ruchu drogowym oraz wykonanym we własnym zakresie i zatwierdzonym, projektem czasowej zmiany organizacji ruchu. 3) W miarę możliwości Wykonawca powinien zapewnić dojście i dojazd mieszkańcom do swoich posesji. 4) W trakcie robót budowlanych należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym. 5) Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie wymogów normowych oraz przepisów przeciwpożarowych i BHP. 6) Po wykonaniu obiekt podlega geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 7) Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dodatkowe wymagania: 1) Wymagane jest sporządzenie planu BIOZ. 2) Wykonawca udzieli gwarancji na zieleń na okres 36 miesięcy. 3) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględni pielęgnację nasadzeń, trawników i przesadzonych drzew przez okres gwarancji. 4) Wykonawca udziela gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5) Po wykonaniu obiekt podlega geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach