Przetargi.pl
Pierwszy etap wyposażenia budynku świetlicy społeczno – integracyjnej oraz Miejskiej Orkiestry Dętej

Miasto Maków Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 06200 Maków Mazowiecki, ul. Moniuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 171 002 , fax. 297 171 507
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Maków Mazowiecki
    ul. Moniuszki 6
    06200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 297 171 002, fax. 297 171 507
    REGON: 55066830900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pierwszy etap wyposażenia budynku świetlicy społeczno – integracyjnej oraz Miejskiej Orkiestry Dętej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy społeczno-integracyjnej zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych: 969/14, 968/11 i 969/12 w Makowie Mazowieckim oraz wyposażenie muzyków Miejskiej Orkiestry Dętej w stroje. Z uwagi na złożoność zadania zostało ono podzielone na dwie części. Opis zadania dla I części zamówienia – Przebudowa budynku świetlicy społeczno-integracyjnej Przebudowywany budynek będzie odtworzony jako budynek jednobryłowy, parterowy, murowany z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem z blachy systemowej. Przebudowa istniejącego budynku obejmować będzie roboty rozbiórkowe obejmujące: rozbiórki elementów dachu i stropu, ścian, stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg i posadzek. Prace budowlane obejmować będą: przebudowę fundamentów budynku, murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, nadproży oraz wieńców, budowę kominów wentylacyjnych, budowę konstrukcji dachu, więźby wraz z pokryciem blachą powlekaną dachówkową i montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. W zakresie stolarki okiennej i drzwiowej prace polegać będą na montażu drzwi zewnętrznych oraz wewnętrznych i montaż okien wraz z podokiennikami. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przytoczone w opisach technicznych projektu budowlanego oraz przedmiarach robót nazwy materiałów i urządzeń stanowią jedynie przykładowe dopuszczalne rozwiązania. Zamawiający nie widzi przeciwwskazań do stosowania materiałów równoważnych o zbliżonych wartościach użytkowych. Postanowienia formalno – prawne Adres inwestycji: Inwestycja w zakresie przebudowy budynku prowadzona będzie na działkach o numerach ewidencyjnych: 969/14, 968/11 i 969/12 przy ulicy Moniuszki w Makowie Mazowieckim. Zamówienie obejmuje: Prace określone w dokumentacji załączonej do SIWZ, w niniejszym opisie oraz wszelkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które załącza do SIWZ jako materiał uzupełniający w stosunku do dokumentacji projektowej. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną w postaci papierowej i elektronicznej. Zamawiający wymaga aby: 1) W składanej ofercie Wykonawca przewidział koszty robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami), których nie zawierają przedmiary robót, a które Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). 2) Wykonawca przestrzegał warunków prowadzenia robót zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących część składową dokumentacji projektowej. W rejonie istniejącego i projektowanego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonywać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. 3) Wykonawca stosował materiały i urządzenia zgodne z normami i przepisami prawa oraz dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do przedstawionych w dokumentacji technicznej o takich samych parametrach i normach, gwarantujących utrzymanie tego samego efektu użytkowego, technicznego oraz identycznej trwałości i bezpieczeństwa użytkowania. 4) Wykonawca przewidział, iż zamówienie obejmuje również zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia; naprawę zinwentaryzowanych jak i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 5) Wykonawca przewidział, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielowi posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielem posesji dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 6) Wykonawca udzielił gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji należy wskazać w ofercie dla I części zamówienia wybierając 36 lub 60 miesięcy. W sytuacji gdy nie wypełnione zostaną punkty oferty mające wpływ na jej ocenę – oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3”). Opis elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w niniejszej SIWZ stanowią załączniki: Opis zadania dla II części zamówienia – Wyposażenie Miejskiej Orkiestry Dętej w stroje Miejska Orkiestra Dęta wyposażona zostanie w 14 kompletów stroi na które składają się następujące elementy: kurtka, spodnie, czapka typu czako, pas skórzany oraz dodatkowo torba skórzana na nuty. Kurtka: Materiał zasadniczy: elana wysokogatunkowa o gramaturze około 200 g/m2 z tolerancją +/- 20 na m2.W kolorze czerwonym, nici dobrane do koloru tkaniny zasadniczej. Krój: Klasyczny wzorowany na okresie Księstwa Warszawskiego, kurtka z frakiem wywiniętym na boki z guziczkiem, kolor czerwony. Długość: Standardowa, dopasowana na podstawie indywidualnego pomiaru. Rękawy: Standardowa długość, w dolnej części czarny mankiet ze złotymi łapkami. Informacje dodatkowe: Stójka czarna ze złotym sutażem, rabat w kurtce czerwony z podwójnymi obszyciami, na ramionach długie złote pagony, w talii (z tyłu kurtki) dwie szlufki z guziczkami w kształcie jak pagony na ramionach. Guziki metalowe o średnicy około 20 mm w kolorze złotym. Spodnie: Materiał zasadniczy: elana wysokogatunkowa o gramaturze około 200 g/m2 z tolerancją +/- 20 na m2, w kolorze czarnym. Krój: Klasyczny z regulacją. Długość: Standardowa, dopasowana na podstawie indywidualnego pomiaru. Elementy ozdobne: Lampas w kolorze czerwonym szerokości do 3 cm, wszyty wzdłuż szwów. Zapięcie z przodu: na guziki, w kolorze czarnym, wymiary guzików około 10 mm. Czapka: Materiał zasadniczy: elana wysokogatunkowa o gramaturze około 200 g/m2 z tolerancją +/- 20 na m2, w kolorze czarnym i czerwonym. Wysokość: Około 30 cm. Średnica: Dopasowana na postawie indywidualnego pomiaru. Elementy ozdobne: Pasek w kolorze czarnym, denko czarne ze złotym obszyciem, czerwony pompon. Informacje dodatkowe: Czapka typu czako z regulacją z daszkiem skórzanym z okuciem. Na przedzie czapki wyhaftowany symbol „liry z liśćmi wawrzynu”. Pas: Materiał zasadniczy: wykonany ze skóry naturalnej. Długość: Dopasowana na podstawie indywidualnego pomiaru. Klamra: Materiał zasadniczy: stop metali w kolorze złotym. Kształt klamry: Owalny o wymiarach wysokość 6, długość 8. Informacje dodatkowe: Skóra wybarwiona na kolor czarny, regulacja standardowa. Torba na nuty: Materiał zasadniczy: wykonana ze skóry naturalnej. Wymiary: Standardowe. Informacje dodatkowe: Torba na nuty wybarwiona w kolorze czarnym, z zapięciem na klips, z dwoma szlufkami. Wymagania dodatkowe: 1. Dostarczone stroje powinny być wykonane z najwyższej jakości materiałów. Stroje powinny być dopasowane we właściwy sposób, aby nie krępowały i pozwalały na swobodę ruchów, niezbędną zwłaszcza przy graniu na instrumencie muzycznym. 2. Przymiarki stroju Wykonawca zorganizuje – w uzgodnieniu z Zamawiającym - wg potrzeb, w zapewnionym przez Zamawiającego miejscu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilku przymiarek oraz poprawek. Przymiarki i poprawki Wykonawca będzie zapewniał bez dodatkowych opłat. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na elementy strojów na okres 12 miesięcy lub 24 miesięcy. W sytuacji gdy nie wypełnione zostaną punkty oferty mające wpływ na jej ocenę – oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3”). 5. Gwarancja winna obejmować m.in.: niepożądane odbarwienia, wypychanie się tkanin na kolanach, łokciach, przedziurawienia, ścieranie się powierzchni, guzików, kurczenie się tkaniny lub podszewki, rozchodzenie się szwów, przerwanie nici na szwach torby lub rozerwanie materiału (skóry). 6. Elementy strojów z guzikami powinny standardowo być wyposażone w przynajmniej jeden guzik rezerwowo każdego rodzaju. 7. Stroje winny posiadać wszywki, przedstawiające sposób konserwacji, czyszczenia. 8. Do każdego kompletu stroju Wykonawca dołączy pokrowiec zasuwany na zamek błyskawiczny do przechowywania stroju dopasowany do rozmiarów stroju. Pokrowiec powinien być uszyty z tkaniny będącej mieszanką tkaniny poliestrowej z wiskozą, przepuszczalny, umożliwiający cyrkulacje powietrza. 9. Użyte materiały powinny spełniać normy, w tym z uwzględnieniem takich wskaźników jak zmiana rozmiarów – kurczliwość (po praniu), odporność wybarwień na czynniki (czyszczenie, pranie, prasowanie, pot, inne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212172-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla I części zamówienia – Przebudowa budynku świetlicy społeczno-integracyjnej - 4.000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące); - dla II części zamówienia – wadium nie jest wymagane. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu WIK.271…….2018 – I część zamówienia” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykaz robót budowlanych/ dostaw/usług odpowiadających warunkowi określonemu w Rozdziale 9 ust. 2 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości lub ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty/dostawy/usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane/dostawy/usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/dostawy/usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 i 7a do SIWZ; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach