116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 449 51 29 , fax. 77 449 60 51
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Wróblewskiego 46 46
45-759 Opole, woj. opolskie
tel. 77 449 51 29, fax. 77 449 60 51
REGON: 53156361100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pieluchomajtki, materiały jednorazowego użytku i leki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a)Pakiet nr 1 - pieluchomajtki kod CPV 33772000-2 b)Pakiet nr 2 - siatka przepuklinowa kod CPV 33141110-4 c)Pakiet nr 3 - żel do znieczulenia kod CPV 33600000-6 d)Pakiet nr 4 - enoxaparin kod CPV 33600000-6 e)Pakiet nr 5 - albumina kod CPV 33600000-6 f)Pakiet nr 6 - paracetamol kod CPV 33600000-6 g)Pakiet nr 7 - leki różne kod CPV 33600000-6 h)Pakiet nr 8 - glukoza kod CPV 33600000-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena na podstawie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków, będzie wykonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do siwz); b)koncesje, zezwolenia lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min. 3 dostaw zbliżonych co do wartości i przedmiotu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku. Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zamiast dokumentów wymienionych w ppkt c i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b)wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt.9 siwz ppkt a, c, d, e powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, c)wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie wymagania określone w punkcie 9 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 24/PN/2016 - dostawa produktów farmaceutycznych
Dodano: 2016-07-27 - P/10/2016 Zakup wraz z dostawą leków dla WSZN im. św. Jadwigi w Opolu
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa antybiotyków
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa leków stosowanych w SM, immunoglobulin oraz leku stosowanego w wysiękowej postaci zwyrodnienia plamki żółtej
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa leku Cynakalcet
Dodano: 2016-06-03 - Zakup wraz z dostawą leków na okres do 30.04.2017 roku
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa leków - Pakiet
Dodano: 2016-06-02 - 13/PN/2016 - Dabrafenib
Dodano: 2016-05-25 - P/6/2016 Dostawa toksyny botulinowej.
Dodano: 2016-05-23 - Sukcesywna dostawa leków II
Dodano: 2016-05-20