Przetargi.pl
Pielęgnację zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnych, uporządkowanie i pielęgnacja miejsc pamięci, terenów rekreacyjnych oraz ekologicznej ścieżki edukacyjnej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2016-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnację zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnych, uporządkowanie i pielęgnacja miejsc pamięci, terenów rekreacyjnych oraz ekologicznej ścieżki edukacyjnej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji Przedmiotem zamówienia jest: Pielęgnacja zieleni niskiej i utrzymanie czystości wzdłuż dróg gminnych, uporządkowanie i pielęgnacja miejsc pamięci, terenów rekreacyjnych oraz ekologicznej ścieżki edukacyjnej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. 2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1 w zakresie utrzymania czystości wzdłuż dróg gminnych: koszenie, renowację, wiosenne i jesienne grabienie trawników w pasach drogowych, pielęgnację, wycinkę, przesadzanie i sadzenie krzewów, roślin sezonowych, cięcia techniczne, pielęgnacyjne i odmładzające krzewów, pielęgnację różanek, mulczowanie rabat korą, interwencyjne podlewanie roślin podczas suszy, wywóz zanieczyszczeń wskazanych przez Zamawiającego w tym gałęzi i liści, utylizację masy zielonej jak również utrzymanie i konserwację ławek, wygrodzeń trawnikowych, zakup i ustawienie donic betonowych. 2 w zakresie uporządkowania i pielęgnacji miejsc pamięci, terenów rekreacyjnych oraz ekologicznej ścieżki edukacyjnej: koszenie, renowację, wiosenne i jesienne grabienie trawników, pielęgnację, wycinkę, przesadzanie i sadzenie roślin sezonowych, cięcia techniczne, pielęgnacyjne i odmładzające krzewów, pielęgnację roślin sezonowych, interwencyjne podlewanie roślin podczas suszy, wywóz zanieczyszczeń wskazanych przez Zamawiającego w tym gałęzi i liści, utylizację masy zielonej jak również utrzymanie i konserwację ławek, drewnianych konstrukcji tablic edukacyjnych, głazów z tablicą pamiątkową, mycie pomnika i głazów, impregnacja elementów drewnianych, ustawienie donic betonowych wraz z aranżacją zieleni, wymiana zniszczonych plansz edukacyjnych. 3 w zakresie opróżniania koszy: - opróżnianie koszy na śmieci z częstotliwością 4 razy w tygodniu, przez cztery dni w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota - z wyłączeniem dni świątecznych do godziny 9°?), liczba opróżnień 2664. - opróżnianie interwencyjne koszy ulicznych w przypadku przepełnionego kosza, na wezwanie zamawiającego w czasie (w przedziale: czas minimalny - 1 godzina, czas pośredni 1,5 - godziny, czas maksymalny - 2 godziny od zgłoszenia) wskazanym przez wykonawcę w formularzu oferty (zał. nr 1 do SIWZ), - utrzymanie w należytej czystości koszy ulicznych, zwłaszcza pod wkładem metalowym, oraz ich otoczenia w promieniu 1,5 m, - bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego o kradzieży lub dewastacji kosza bądź wkładu; 4 w zakresie wywozu odpadów, zanieczyszczeń na wysypisko: - wywóz odpadów, zanieczyszczeń na wysypisko, - sprzątanie terenów wskazanych przez Zamawiającego. Zakres prac określa załącznik nr 1 do wzoru umowy. Warunki techniczne wykonania umowy oraz technologię wykonania prac określa załącznik nr 2 do wzoru umowy. Wykaz ulic, wzdłuż których wykonywane będą prace zawiera załącznik nr 3 do umowy. Wykaz miejsc do utrzymania i pielęgnacji oraz wykaz koszy do opróżniania zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5 W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania czynności określonych przedmiotem zamówienia, iż na terenach wymienionych w zał. nr 3 i w zał.4 do umowy znajdują się inne odpady, które nie są przyjmowane przez zorganizowane wysypiska odpadów komunalnych tj. odpady ulegające biodegradacji, gleba i ziemia, w tym kamienie, inne odpady nieulegające biodegradacji, odpady wielkogabarytowe, Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zagospodarować lub zutylizować te odpady - zgodnie z odrębnymi przepisami. 6 W przypadku stwierdzenia odpadów niebezpiecznych, zalegających wśród innych odpadów, Wykonawca zgłosi niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu. 7 Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia tj: ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21. z późn. zm.) oraz ustawy utrzymania czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). 8 Po stronie Wykonawcy ciąży dopełnienie wszelkich wymogów formalnych związanych z wykonaniem usługi. 2.3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit a) oraz pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca na okres realizacji zamówienia, o którym mowa pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ zatrudnił: 1. 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dn. 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149 ze zm.). 2. Osoba bezrobotna musi być zatrudniona na pełny etat na podstawie umowy o pracę. 3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, dowód zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z zakresem obowiązków jakie te osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia oraz dokumentami wydanymi przez właściwą instytucję potwierdzającymi, że osoba ta jest osobą bezrobotną. Dokumenty powinny być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zatrudnienie osoby bezrobotnej winno trwać przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 6 ust. 5 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić ewidencję czasu pracy tej osoby dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i wykonywanych czynności. 5. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na to miejsce w ciągu 10 dni inną osobę bezrobotną oraz dostarczyć dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 3 wzoru umowy. 6. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osoby bezrobotnej wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je w okresie 5 dni licząc od dnia żądania przedstawienia dokumentacji Zamawiającemu. 7. Zamawiający ma prawo w każdym momencie obowiązywania umowy w zakresie § 6 ust. 1 do kontroli sposobu wykonywania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację rzeczywistych warunków jego wykonywania, w szczególności weryfikację udziału wskazanej przez Wykonawcę osoby do wykonywania zamówienia. 8. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej lub zatrudnieniu na zasadach innych niż to określono w § 6 ust. 4 i ust. 5, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dn. 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015, poz. 2008 z późn. zm.) obowiązującym na dzień wymagalności kary umownej w przypadku niezatrudnienia osoby określonej w ust. 1. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba, że okoliczność, o której mowa wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i na zwolnionym stanowisku została w okresie 10 dni zatrudniona inna osoba bezrobotna 2.4 Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji przedmiotu umowy na sumę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 000, 00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach