Przetargi.pl
PIELĘGNACJA ZIELENI PRZYDROŻNEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PIELĘGNACJA ZIELENI PRZYDROŻNEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: PIELĘGNACJA ZIELENI PRZYDROŻNEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pielęgnacji zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych, z podziałem na następujące części: 1) Część 1 - Zadanie nr 1: droga powiatowa nr 1165N odc. Biedkowo-DK 54, nr 1332N odc. Demity-Wysoka Braniewska, nr 1385N odc. Strubno-Pakosze, nr 1391N odc. Kalinowiec-Gronówko, nr 1393N odc. Granica państwa - Żelazna Góra-Gronówko, nr 1397N odc. Zagaje-Siekiera-Piotrowiec; 2) Część 2 - Zadanie nr 2: droga powiatowa nr 1342N odc. Kajnity-Pieniężno, nr 1340N odc. Wilczęta-Karwiny, nr 1346N odc. Pieniężno-Radziejewo, nr 1397N odc. Pakosze-Bornity, nr 1399N odc. Bornity-Augustyny; 3) Część 3 - Zadanie nr 3: droga powiatowa nr 1395N odc. Granica państwa-Lutkowo, nr 1320N odc. Żelazna Góra-Siekiera-Lelkowo; 4) Część 4 - Zadanie nr 4: droga powiatowa nr 1308N odc. Wielkie Wierzno-Chruściel, nr 1387N odc. Szyleny-Lubnowo-Płoskinia. 2.2. Mapka lokalizacyjna dla wskazanych w pkt 2.1 powyżej odcinków dróg powiatowych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.3. Zakres usług dla wymienionych w pkt 2.1 powyżej części zamówienia, obejmuje: a) Wykonanie pielęgnacji drzew w pasie drogowym (usunięcie konarów i gałęzi stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa), b) Usunięcie krzaków i odrostów drzew z pasa drogowego 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, celem dokonania weryfikacji na podstawie której Wykonawca oszacuje cenę oferowaną za wykonanie usług objętych zamówieniem oraz materiał pochodzący z odcinka o długości 1km (po jednej stronie drogi). 2.5. Rzeczywista wielkość zapłaty będzie rozliczana w oparciu o ceny jednostkowe na podstawie obmiaru wykonanych usług. 2.6. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru (potwierdzający prawidłową jakość usług) poszczególnych odcinków drogi, podpisany przez przedstawiciela ZDP oraz Wykonawcę. 2.7. Zamawiający będzie przekazywał sukcesywnie odcinki dróg do prowadzenia usługi protokołem przekazania terenu. Możliwość rozpoczęcia prac na kolejnych odcinkach dróg będzie uzależniona od kompleksowego zakończenia i uporządkowania pasa drogowego. 2.8. Wykonawca jest zobowiązany do: a) Posiadania uprawnień do kierowania ruchem zgodnie Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. 2010 r. 123, poz.840), b) posiadania odpowiedniego ubioru z elementami odblaskowymi, oznakowania strefy prowadzonych prac zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, w razie konieczności zatrzymywać ruch na drodze przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami, c) wyposażenia osób, które będą pracować sprzętem lub narzędziami we właściwe środki ochrony osobistej, zgodnie z wymaganiami przepisów bhp (w szczególności w kaski z osłonami, ubiór ochronny pilarza), d) skierowania tylko osoby posiadające pozytywne wyniki badań dopuszczające do pracy, odpowiednie uprawnienia, wymagane przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu oraz w zakresie przepisów bhp, e) składowania na przeciwskarpie rowu krzaków i odrostów do czasu uprzątnięcia, w sposób nie ograniczający skrajni jezdni, w przypadku konieczności wejścia na teren przyległy do pasa drogowego Wykonawca na własny koszt zawrze konieczne umowy z właścicielami gruntów i ureguluje ewentualne odszkodowania, f) zabezpieczenia istniejącego w pasie drogowym zadrzewienia, tak aby nie dopuścić do uszkodzenia pni lub konarów drzew, g) pozostawienia wskazanych przez Zamawiającego podrostów drzew powstałych w wyniku samoodnowienia, zlokalizowanych na przeciwskarpach w pasie drogowym (oznakowanych taśmą). h) po wykonaniu prac uporządkować, uprzątnąć pas drogowy oraz tereny przyległe do drogi 2.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowość wykonanych usług, za bezpieczeństwo prowadzonych prac w pasie drogowym oraz za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac. 2.10. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany zgłosić uporządkowany pas drogowy do odbioru przez przedstawiciela ZDP. 2.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi, zwłaszcza w zakresie: przepisów bhp i prawa pracy, Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (Dz.U.2009.151.1220), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 października 2011, w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.237.1419), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 5 stycznia 2012, w sprawie ochrony gatunkowej roślin (Dz.U.14.81).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach