Przetargi.pl
Pielęgnacja zieleni oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenie Parku Rodzinnego Uzbornia w Bochni wraz z konserwacją obiektów i urządzeń.

Miejski Dom Kultury w Bochni ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Regis
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 611 69 35 , fax. 0-14 611 81 69
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury w Bochni
    ul. Regis 1
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 0-14 611 69 35, fax. 0-14 611 81 69
    REGON: 28483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.bochnia.pl, https://bip.malopolska.pl/mdkultury/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja zieleni oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenie Parku Rodzinnego Uzbornia w Bochni wraz z konserwacją obiektów i urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja zieleni oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenie Parku Rodzinnego Uzbornia w Bochni wraz z konserwacją obiektów i urządzeń. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) pielęgnację zieleni: a) pielęgnację drzewostanu w zakresie usuwania wiatrołomów, konarów i gałęzi zagrażających bezpieczeństwu i życiu użytkowników Parku Rodzinnego Uzbornia, usuwanie samosiejek drzew w wieku do lat 10 z terenu całego parku oraz pielęgnacja krzewów w obrębie zieleni urządzonej, b) pielęgnację żywopłotów, c) pielęgnację trawników, d) pielęgnację rabat, donic i kwietników, 2) utrzymanie elementów wyposażenia zieleni, rekreacyjnych, sportowych oraz urządzeń zabawowych, w tym: a) placów zabaw b) elementów wyposażenia terenów zieleni (konserwacja), c) boisk, d) oczka wodnego. 3) Utrzymanie czystości budynku obsługi (w tym sprzątanie pomieszczeń zaplecza higieniczno-sanitarnego), budynku głównego i w obrębie wieży widokowej: a) budynek obsługi, b) budynek gastronomiczny c) wieża widokowa 4) letnie i zimowe utrzymanie powierzchni komunikacyjnych – parkingów, dróg, placów, alejek i chodników; 5) Usuwanie śmieci z terenu całego parku, likwidacja ewentualnych dzikich wysypisk, opróżnianie koszy i wywóz śmieci; 6) Konserwacja poziomych powierzchni drewnianych; 7) Udostępnianie obiektów. 8) Przystąpienie do usuwaniecia awarii/zabezpieczania terenu w czasie nie dłuższym niż 1 godz. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysięce 00/100 złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kwotę należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Kazimierza Wielkiego 11, Bochnia - 12 1240 1431 1111 0010 0304 2660 przed upływem terminu składania ofert. Na dowodzie wpłaty należy wpisać adnotację: „Pielęgnacja zieleni oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenie Parku Rodzinnego Uzbornia w Bochni wraz z konserwacją obiektów i urządzeń”. UWAGA! Polecenie przelewu środków pieniężnych złożone przed upływem terminu składania ofert będzie uznane za terminową wpłatę, jeżeli rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do 12.12.2017 roku – do godz. 14:30. 4. Potwierdzenie wpłaty wadium wykonawca dołącza do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, wykonawca dołącza do oferty oryginał dokumentu obejmującego wadium lub poręczenie. 5. Nie wniesienie wadium spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Zasady zwracania i zatrzymania wadium określa art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument winien być dołączony do oferty). 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 pkt. 2 8. Kilku wykonawców może złożyć ofertę wspólną. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia wspólnie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie. 11. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania. 12. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach