Przetargi.pl
„Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej w obrębie miasta Katowice "

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 515 186 , fax. 322 515 081
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138
    40523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 515 186, fax. 322 515 081
    REGON: 3545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej w obrębie miasta Katowice "
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew oraz krzewów, w pasach drogowych i terenach miejskich na terenie miasta Katowice, w tym także na terenach wpisanych do rejestru zabytków. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. 3. Opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Część I – Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie miasta Katowice (obejmująca: wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów, nasadzenia zastępcze, również w pasach drogowych miasta), 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Część II – Pielęgnacja drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków w obrębie miasta Katowice. 4. Każda z usług w ramach Części I i II będzie zlecana oddzielnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Zamówienie podstawowe i Prawo opcji 1) Wartość zamówienia podstawowego została wskazana w projekcie umowy. 2) Rzeczywisty zakres umowy (ilość i rodzaj zlecanych usług zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Orientacyjne ilości poszczególnych rodzajów usług zostały wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 3) Zamawiający w ramach wykonywania Części I przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji. Szczegóły prawa opcji dla Części I zostały opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I. 4) Zamawiający w ramach wykonywania Części II przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji. Szczegóły prawa opcji dla Części II zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Części I: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na transport (wywóz) odpadów bądź wpis do ewidencji firm transportujących odpady, wynikające z ustawy o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.). Zezwolenie na transport musi być wystawione na Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony min. przez jednego z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą (wzór OFERTY – odpowiednio do Części Załączniki Nr 1A lub 2A do SIWZ) Wykonawca składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo (powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusz. 5) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach