Przetargi.pl
Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w podziale na cztery części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w podziale na cztery części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie trawników na powierzchni 180 636,36 m2, przycinanie żywopłotów i krzewów 2 976,74 mb, koszenie traw i chwastów, (powierzchnia orientacyjna 50 000,00 m2) oraz koszenie traw i chwastów na Lewobrzeżu (powierzchnia orientacyjna 40 540,00 m2), koszenie traw i chwastów na Prawobrzeżu (powierzchnia orientacyjna 22 910,00 m2) w zależności od potrzeb zamawiającego, w podziale na cztery części: 1) Część 1 zamówienia - koszenie, przycinanie żywopłotów i krzewów w rejonie miasta Północ. 2) Część 2 zamówienia – koszenie, przycinanie żywopłotów i krzewów w rejonie miasta Śródmieście - Niebuszewo, 3) Część 3 zamówienia – koszenie, przycinanie żywopłotów i krzewów w rejonie miasta Południe, 4) Część 4 zamówienia – koszenie traw i chwastów na terenach geodezyjnych zlecanych przez Dział Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1) Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, nie później niż trzy dni po jej skoszeniu. Orientacyjna ilość koszenia trawników w okresie wegetacyjnym wyniesie 3 razy i zostanie wykonana na pisemne zlecenie zamawiającego. 2) Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją, nie później niż trzy dni po ich skoszeniu. Orientacyjna ilość koszenia traw i chwastów w okresie wegetacyjnym wyniesie 3 razy. Usługa w tym zakresie, zlecana będzie przez Zamawiającego, w miarę potrzeb. a) koszenie traw i chwastów na terenach geodezyjnych na Lewobrzeżu, wraz ze zgrabieniem, wywiezieniem i utylizacją, nie później niż trzy dni po ich skoszeniu. Orientacyjna ilość koszenia traw i chwastów w okresie wegetacyjnym wyniesie 2 razy. Usługa w tym zakresie, zlecana będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb, b) koszenie traw i chwastów na terenach geodezyjnych na Prawobrzeżu, wraz ze zgrabieniem, wywiezieniem i utylizacją, nie później niż trzy dni po ich skoszeniu. Orientacyjna ilość koszenia traw i chwastów w okresie wegetacyjnym wyniesie 2 razy. Usługa w tym zakresie, zlecana będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb, 3) Przycinanie żywopłotów i krzewów, czynność przycinania żywopłotów i krzewów obejmuje przycięcie, jeżeli zajdzie konieczność usuwanie krzewów, zebranie, załadunek, transport i utylizację odpadów zielonych bezpośrednio po zakończeniu prac. Orientacyjna ilość cięć żywopłotów i krzewów wyniesie 2 razy w okresie wegetacyjnym i zostanie wykonana na pisemne zlecenie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części 1 zamówienia w wysokości – 1 418,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemnaście złotych), 2) dla części nr 2 zamówienia w wysokości – 1 361,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta sześćdziesiąt jeden złotych), 3) dla części 3 zamówienia w wysokości – 1 744,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści cztery złote), 4) dla części 4 zamówienia – 881,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt jeden złotych) - przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. Uwaga: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach