Przetargi.pl
Pielęgnacja, wycinka i dostawa wraz z sadzeniem drzew na terenach Gminy Miasto Zgierz

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja, wycinka i dostawa wraz z sadzeniem drzew na terenach Gminy Miasto Zgierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem drzewostanu rosnącego w pasach drogowych dróg publicznych gminnych, wewnętrznych oraz nieruchomościach gminnych pozostających w granicach administracyjnych Miasta Zgierza obejmujących: 1) sadzenie i pielęgnację nasadzeń drzew, 2) cięcia pielęgnacyjne, sanitarne oraz techniczne drzew, 3) wycinkę drzew wraz z usuwaniem krzewów, 4) roboty dodatkowe związane z pracami utrzymaniowymi w drzewostanie zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Dyspozycyjność w zakresie wykonywania usług w godzinach 7.00-16.00, ale również w godzinach popołudniowych w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 2. Wykonywanie zleceń Zamawiającego w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu lecz nie później niż 21 dni od chwili przekazania zlecenia, o ile warunki odnoszące się do poszczególnych rodzajów usług nie stanowią inaczej. 3. Właściwe zabezpieczenie terenu robót. 4. Wykonanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego. 5. Wykonywanie na każde polecenie Zamawiającego dokumentacji fotograficznej (w formie elektronicznej) oraz przesłanie jej na wskazany e-mail. 6. Wszelkie utrudnienia oraz możliwe koszty związane z ewentualnymi kolizjami z liniami napowietrznymi (także z wyłączeniem energii w przewodach energetycznych) oraz zmianami organizacji ruchu ponosi Wykonawca. 7. Możliwość wykorzystania technik alpinistycznych oraz podnośnika przy pracach związanych z drzewami. 8. Doprowadzenie obszaru robót do stanu pierwotnego. 9. Obowiązkowe przesyłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) w każdy piątek do godziny 14.00 raportów tygodniowych (tydzień liczony jako 7 dni), z wykonanych czynności w ramach poszczególnych zleceń. 10. Obowiązkowe niezwłoczne (do 24 godzin) przesyłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wykonaniu prac zleconych w trybie interwencyjnym (do raportu Wykonawca załącza zdjęcia dokumentujące wykonane prace). 11. Obowiązkowe sporządzanie oraz przesłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) Zamawiającemu, w formie protokołu przekazania-odebrania nasadzeń. 12. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przewieźć inspektora GMZ z siedziby Zamawiającego na teren wykonywania prac własnym transportem - w celu oceny prawidłowości wykonywania robót. 13. Podstawą rozliczenia przedmiotowych robót będzie rzeczywiste wykonanie rzeczowo – ilościowe przyjęte protokołem odbiorczym prac przez Zamawiającego. Protokół odbioru winien zawierać obmiary robót z potwierdzeniem: ilości robót, miejsca realizacji i należytego ich wykonania. 14. Ilości z kolumny 4 formularza cenowego w czasie trwania zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ustalonej kwoty. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie utrzymania terenów zielonych. Załącznik: - Standardy jakościowe wykonania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach