Przetargi.pl
Pielęgnacja terenów zieleni na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja terenów zieleni na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącą konserwacją zieleni gminnej. W ramach zadania przewidziane są następujące prace: - koszenie trawników z grabieniem, wywiezieniem i unieszkodliwieniem - nawożenie trawników nawozem mineralnym - usuwanie chwastów z rabat - ręczne nawożenie rabat - obcinanie przekwitniętych kwiatostanów oraz zbędnych pędów krzewów - wykonywanie oprysków chemicznym przeciwko chorobom, szkodnikom na krzewach róż - podlewanie trawników i rabat - podlewanie drzewek - sadzenie drzewek -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) uprawnieni do występowania, jako podmioty gospodarcze; 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszych wskazówek dla oferentów: 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie, jako wykonawcy podobnych zadań (co najmniej: jedno zadanie polegające na pielęgnacji terenów zieleni, zadanie o wartości nie mniejszej niż 40 tysięcy złotych zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 2 Potencjał kadrowy, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej: jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, architekt krajobrazu, rolnik) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni lub osobę posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik, architekt krajobrazu) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni) oraz pozostałe załączniki wymienione w pkt. 6. W przypadku, gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Potencjał kadrowy, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej: jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, architekt krajobrazu, rolnik) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni lub osobę posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik, architekt krajobrazu) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni zał. 3 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (co najmniej: jedno zadanie polegające na pielęgnacji zieleni - zadanie o wartości nie mniejszej niż 40 tysięcy złotych zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. 2. Wymagane dokumenty. Zał. 4 Wypis z rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. . Zał. 5 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 6 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 7 List referencyjny od Inwestora. Uwaga: Zał. 4, 5, 6 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) 3. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej, jako zał. 4, 5, 6 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zadania zatrudnienie Podwykonawców to wówczas musi dołączyć do oferty oświadczenia tych Podwykonawców o podjęciu współpracy przy wykonaniu zadania będącego przedmiotem zamówienia w razie wygrania przetargu. Wykonawca musi określić części zamówienia, które powierzy do wykonania Podwykonawcom. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty. zał. 2 Potencjał kadrowy, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej: jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, architekt krajobrazu, rolnik) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni lub osobę posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik, architekt krajobrazu) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni zał. 3 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (co najmniej: jedno zadanie polegające na pielęgnacji zieleni - zadanie o wartości nie mniejszej niż 40 tysięcy złotych zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. 2. Wymagane dokumenty. Zał. 4 Wypis z rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. . Zał. 5 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 6 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 7 Zał. 9 List referencyjny od Inwestora. Uwaga: Zał. 4, 5, 6 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) 3. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej, jako zał. 4, 5, 6 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zadania zatrudnienie Podwykonawców to wówczas musi dołączyć do oferty oświadczenia tych Podwykonawców o podjęciu współpracy przy wykonaniu zadania będącego przedmiotem zamówienia w razie wygrania przetargu. Wykonawca musi określić części zamówienia, które powierzy do wykonania Podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach