Przetargi.pl
Pielęgnacja roślin egzotycznych - Palmiarnia w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja roślin egzotycznych - Palmiarnia w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie pielęgnacji roślinności egzotycznej w obiekcie Palmiarnia oraz w jej otoczeniu - zgodnie z wykazem roślinności załączonym do siwz, oraz opisanym poniżej zakresem prac. 1) Podlewanie roślinności: wodę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy wykonawcy najemca obiektu ZZUM. Cena obejmuje robociznę; 2) pielęgnacja trawników na zewnątrz : koszenie trawy w miarę potrzeb z powierzchni ok. 500 m2, wygrabienie skoszonej trawy, a także podlewanie trawnika, oraz nawożenie. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do nawożenia, 3) Cięcie: cięcie starych liści, cięcie służące zachowaniu walorów dekoracyjnych roślinności, formowanie roślin, przycinanie roślinności utrudniającej funkcjonowanie palmiarni. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane 4) Nawożenie: nawożenie roślin w miarę potrzeb ok. 4-5 razy w roku nawozami stałymi granulowanymi wieloskładnikowymi z mikroelementami, oraz nawożenie nawozami płynnymi typu Florovit, lub równoważny. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do nawożenia; 5) Mycie roślin: częstotliwość ok. 2 razy w miesiącu. Cena obejmuje koszty robocizny; 6) Zabiegi ochronne: w tym m.in. wykonywanie potrzebnych oprysków w zależności od pojawiających się chorób. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do oprysków; 7) Inne prace wg potrzeb : zakup i nasadzenia nowych roślin, przesadzanie roślin do nowych donic (w tym zakup nowych donic), zakup nowych podstawek pod donice - ok. 2-3 podstawki na miesiąc, ewentualne koszty prac alpinistycznych w celu zbadania stanu roślin, uzupełnianie podłoża ziemią torfową (ok. 80 litrów x 20 x 2 razy w roku), mocowanie roślin wg. potrzeb (opasy, podpory przy użyciu bambusów, drabinek), a także ewentualne przywożenie roślin (dary) z terenu miasta i zagospodarowanie ich. Zamawiający informuje, że środek występujący - w opisie przedmiotu zamówienia - pod nazwą producenta został podany przykładowo. Może on być zastąpiony innym materiałem równoważnym, pod warunkiem użycia nie gorszego środka niż podany, oraz utrzymania zakładanej efektywności. 1.2. Obowiązki wykonawcy: 1) Wszelkie prace związane z wykonywaniem oprysków będą wykonywane lub nadzorowane przez pracownika Wykonawcy posiadającego niezbędne uprawnienia i wiedzę (ukończony kurs) do właściwego prowadzenia tego typu prac. 2) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego o wszelkich niebezpieczeństwach mogących zagrażać roślinom, w tym w szczególności o chorobach roślin, uschnięciach i innych problemach wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.. 3) Wykonawca zobowiązany jest współpracować, konsultując swoje uwagi i propozycje dotyczące realizacji zamówienia np. miejsca nasadzeń, rodzaj materiału roślinnego itp. 4) wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich prac przewidzianych zamówieniem z użyciem własnych narzędzi i sprzętu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 3) należy wykazać się realizacją wykonania min. 1 usługi w zakresie pielęgnacji roślin egzotycznych, wykonywanej w ramach jednego kontraktu o wart. min. 35.000 zł; 4) wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować min. jednym pracownikiem posiadającym wykształcenie wyższe z zakresu ogrodnictwa, oraz jednym pracownikiem z kwalifikacjami do wykonania zabiegów ochrony roślin. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 5) dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane na załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje niezbędnymi osobami, a będzie dysponował, wówczas wykonawca składa: 6 a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach