Przetargi.pl
Pielęgnacja Ogrodu Różanego

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja Ogrodu Różanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja Ogrodu Różanego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) odchwaszczanie różanek wykonywane w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, ale po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 2) oprysk różanek wykonywany w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, ale po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 3) koszenie trawników wykonywane w czasie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 4) wiosenne i jesienne grabienie liści wykonywane w czasie nie dłuższym niż 3 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 5) gracowanie alejek wykonywane w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) obcinanie brzegów trawnika wykonywane w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 7) prace konserwatorskie i naprawcze infrastruktury rekreacyjno - użytkowej wykonywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych; Wykonawca rozpoczyna prace na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 8) udzielenie gwarancji na wykonane prace odpowiednio: a) renowacja trawnika - 12 miesięcy, b) sadzenie kwiatów - 4 miesiące, c) sadzenie drzew i krzewów - 24 miesiące, 9) stałe, bieżące utrzymanie czystości Ogrodu Różanego, w szczególności usuwanie połamanych, obumarłych roślin, 10) niezwłoczne (w dniu powstania odpadu) usuwanie odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 6 - 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez wykazanie: a) że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zmianami); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie: a) że wykonują lub wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na pielęgnacji róż lub krzewów lub bylin. b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej: A. kierownika robót - osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie o kierunku ogrodnictwo lub posiadająca wykształcenie minimum średnie o innym kierunku i minimum 3 - letni doświadczenie w branży związanej z pielęgnacją róż lub produkcją szkółkarską róż, B. brygadzistę - osoba posiadająca wykształcenie minimum zawodowe o kierunku ogrodnictwo lub posiadająca wykształcenie minimum zawodowe o innym kierunku i minimum 3 - letni doświadczenie w branży ogrodniczej, C. 1 osobę do pielęgnacji trawników - osoba posiadająca wykształcenie minimum zawodowe o kierunku ogrodnictwo lub posiadająca wykształcenie minimum zawodowe o innym kierunku i minimum 2 - letnie doświadczenie w branży ogrodniczej, D. 1 osobę do prac przy opryskach róż - osoba posiadająca wykształcenie minimum zawodowe o kierunku ogrodnictwo lub posiadająca wykształcenie minimum zawodowe o innym kierunku i minimum 2 - letnie doświadczenie w branży ogrodniczej, E. co najmniej 5 osób do prac pielęgnacyjnych róż i bylin (wykonujących niezbędne prace pielęgnacyjne przez cały tydzień w godzinach 7.30 - 15.30) - osoby posiadające wykształcenie minimum zawodowe o kierunku ogrodnictwo lub posiadające wykształcenie minimum zawodowe o innym kierunku i minimum 3 - letnie doświadczenie w branży ogrodniczej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie: a) że zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie jest niższa niż 30 000,00 zł, oraz b) że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, za zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych prac podobnych (usług), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten lub ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za spełnienie tego warunku. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten lub ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za spełnienie tego warunku. 8) Zezwolenie (zezwolenia) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 ze zmianami); W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten lub ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za spełnienie tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną