Przetargi.pl
Pielęgnacja niskiej zieleni miejskiej wraz z konserwacją infrastruktury na terenie Gminy Tarnowskie Góry

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 000527210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja niskiej zieleni miejskiej wraz z konserwacją infrastruktury na terenie Gminy Tarnowskie Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: Część nr 1 – Utrzymanie terenów zieleni urządzonej wraz z konserwacją infrastruktury na terenie Gminy Tarnowskie Góry. W/w zamówienie obejmuje utrzymanie 45 obiektów zieleni urządzonej w skład których wchodzą: skwery i zieleńce, parki dzielnicowe, place zabaw, miejsca pamięci narodowej, a także utrzymanie ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych oraz utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg gminnych w tym min.: - wiosenne i jesienne wygrabienie liści i innych nieczystości z trawników z pow. ok.10ha; - cięcia odmładzające krzewów ok. 350 szt.; - usunięcie odrostów korzeniowych ok. 150 szt.; - pielęgnacja trawników (w tym koszenie) w parkach i na zieleńcach, boiskach, o pow. ok. 69.560 m2; - skoszenie trawy i chwastów w pasach drogowych – o pow. ok. 225.080 m2, - pielęgnacja skupin krzewów o pow. ok. 559 m2 ; - pielęgnacja młodych drzew - ok. 134 szt.; - cięcie i formowanie żywopłotów – ok. 4.521 m2 ; - posadzenie drzew ok. 75 szt. i krzewów ok. 490 szt. i ich pielęgnację; - obsadzenie pojemników kwiatowych i kwietników ziemnych I i II zmianą roślin jednorocznych - pow. łączna ok. 552 m2 ; - obsadzenie kwietników bylinowych bylinami ok. 350 szt.; - obsadzenie kwietników roślinami cebulowymi na powierzchni – ok. 121 m2; - całoroczna pielęgnacja kwietników ziemnych, bylinowych i nasadzeń w pojemnikach kwiatowych o pow. ok. 1.884 m2; - wykonanie trawników i ich pielęgnację - ok. 1.030 m2; - założenie trawnika przy użyciu kratek trawnikowych – ok. 80 m2; - wykonanie oprysku środkami chwastobójczymi ok. 940 m2; - bieżącą konserwację elementów infrastruktury i całoroczną eksploatację fontanny; - bieżące utrzymanie czystości; - bieżące utrzymanie, konserwację i kontrolę placów zabaw – 17 obiektów w tym wykonywanie codziennej i funkcjonalnej kontroli placu zabaw i wymiana piasku w piaskownicach ok - 30 ton; - zamiatanie nawierzchni wraz z wywozem nieczystości o pow. łącznej 10.560 m2; - wystrój miejsc pamięci na święto zmarłych 6 miejsc pamięci narodowej. Zamawiający zastrzega sobie w czasie trwania umowy prawo do jednostronnych zmian ilościowych zakresu robót w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót sporządzonego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. Zmiany w zakresie wykonywania poszczególnych robót będą wynikały z panujących w sezonie warunków atmosferycznych, długości okresu wegetacji, miejscowej przebudowy zieleni, budowy nowych placów zabaw, ilości dokonywanych zniszczeń infrastruktury itp. Część nr 2 – Utrzymanie zrekultywowanego wysypiska oraz koszenie nieużytkó znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry. W/w zamówienie obejmuje utrzymanie zieleni w obrębie zrekultywowanego wysypiska zlokalizowanego przy ul. Zagórskiej oraz koszenie nieużytków znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry w tym: - skoszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenach zieleni nieurządzonej o pow. 79.600 m2; - koszenie traw na terenie zrekultywowanego wysypiska zlokalizowanego przy ul. Zagórskiej - 4,2 ha wraz z pielęgnacją nasadzeń drzew i krzewów w ilości 210 szt. Szczegółowy zakres usługi zwiera Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części nr 1 oraz Części nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część nr 1: 8.000,00 zł część nr 2: 1.000,00 zł. Wykonawca składający ofertę na obie części wnosi wadium w wysokości 9.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Zieleń miejska – Część nr …...”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części nr 1: Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję właściwego starosty lub wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonego przez właściwego marszałka województwa w zakresie transportu odpadów uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Wypełniony przedmiar robót – kalkulacja ceny – dla każdej części oddzielny (wzór stanowi Załącznik nr 10a i 10b do SIWZ). 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach