Przetargi.pl
Pielęgnacja i wycinka drzew

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    ul. Nowe Sady 19 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zaklad@lzuk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i wycinka drzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pielęgnacji i wycince drzew zgodnie z poniższym zakresem: a) wykonanie cięć pielęgnacyjnych zgodnie z wymaganiami Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, b) wykonanie wycinki drzew zgodnie z decyzjami Wydziału Ochrony Środowiska wraz z frezowaniem pni, c) wywóz gałęzi i całości drewna do kompostowni ŁZUK w Łodzi przy ul. Sanitariuszek ( średnia odległość wywozu : ok. 15.km ), d) wykonanie zabezpieczeń ran na drzewach powstałych po zabiegach pielęgnacyjnych koncesjonowanymi środkami typu : Dendromal, Funaben lub inne. Średnica i ilość drzew objętych pielęgnacją/wycinką : Średnica 1)0-20 Średnica 2)20-40 Średnica 3)40-60 Średnica 4)ponad 60 Pielęgnacja 1)do 100 szt. 2)do 300 szt. 3)do 500 szt. 4)do 76 szt. Wycinka 1)do 10 szt. 2)do 25 szt. 3)do 15 szt. 4)do 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawa nakłada na nich obowiązek posiadania takich uprawnień tj. : a) posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. : a) w okresie ostatnich 3 lat wykonali usługi o podobnym charakterze o wartości min. 200 tys. zł brutto (wg zał. i dokumentów potwierdzających ich należytość wykonania) b) posiadają osoby uprawnione do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; a)posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę 100 tys. zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p oraz spełniają wymagania określone art. 22 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy pkt 1) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ), Dotyczy pkt 2) a) wykaz usług o podobnym charakterze w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz ten musi być udokumentowany informacjami o należytym wykonaniu usług np: referencje, zapłacone faktury,protokoły odbioru itp. b) Oświadczenie Wykonawcy wskazujące osoby uprawnione do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg załącznika ) + kserokopie uprawnień pracowników; Dotyczy pkt 3) Polisa OC od prowadzonej działalności na kwotę 100 tysięcy zł Dotyczy pkt 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 u. Pzp. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 24 u. Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzuk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach