Przetargi.pl
Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4576108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 4576108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko. Za czynności wykonywane w okresie letnim Zamawiający rozumie czynności wykonywane w okresach: -od 02.04.2012 r. (lub od dnia zawarcia umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia (w zależności, która data jest późniejsza) do dnia 31.10.2012 r. oraz -od 01.03.2013 r. do 31.10.2013 r. Za czynności wykonywane w okresie zimowym Zamawiający rozumie czynności wykonywane w okresach: -od 01.11.2012 r. do 28.02.2013 r. Zakres prac odnoszących się do przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) codzienne (bieżące) oczyszczanie terenów zielonych (place, trawniki, place zabaw) z zanieczyszczeń, to jest zbieranie nieczystości, m. in.: kamieni, gruzu, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści itp., - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco b) koszenie, zagrabianie i wywożenie trawy rosnącej na trawnikach w pasach gruntowych dróg gminnych - zgodnie z wykazem gruntowych dróg gminnych, stanowiącym załącznik nr 5 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - 1 raz w sezonie letnim -termin do uzgodnienia z Zamawiającym c) koszenie, zagrabianie i wywożenie trawy rosnącej na placach / trawnikach - zgodnie z wykazem placów zieleni, stanowiącym załącznik nr 1 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - 1 raz w sezonie letnim-termin do uzgodnienia z Zamawiającym d) bieżąca pielęgnacja i utrzymanie żywopłotów - zgodnie z wykazem żywopłotów, stanowiącym załącznik nr 2 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, w tym: przycinanie żywopłotów - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - 2 razy w sezonie letnim -termin do uzgodnienia z Zamawiającym odchwaszczanie żywopłotów - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, wg potrzeb utrzymanie w czystości i porządku pasa gruntu, na którym posadzony jest żywopłot - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, wg potrzeb e) pielęgnacja donic kwiatowych, w tym odchwaszczanie, nawożenie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, podlewanie - wykaz miejsc wg załącznika nr 4 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb f) pielęgnacja istniejących rabat kwiatowych, w tym: odchwaszczanie, nawożenie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, podlewanie, a także uzupełnianie nasadzeń materiałem dostarczonym przez Zamawiającego - zgodnie z wykazem istniejących rabat, stanowiącym załącznik nr 4 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb g) nowe nasadzenia rabat kwiatowych materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, a następnie także odchwaszczanie tych rabat, nawożenie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, podlewanie - zgodnie z wykazem placów pod nowe nasadzenia, stanowiącym załącznik nr 3 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb h) bieżące utrzymanie w czystości i porządku placów zabaw - zgodnie z wykazem placów zabaw, stanowiącym załącznik nr 6 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, w tym: koszenie trawy (w tym zagrabianie trawy, zbieranie trawy i jej wywóz) - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb zbieranie liści, oczyszczanie ze śmieci, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb wykonywanie drobnych napraw elementów placu zabaw, w tym wymiana piasku w 4 piaskownicach (wg wykazu - zał. nr 6) - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb, w tym wymiana piasku w piaskownicach: 1 raz w danym roku kalendarzowym trwania umowy (czyli 2 razy w okresie trwania umowy); przewidywana ogólna ilość piasku do jednorazowej wymiany - ok 6m3 (a więc ok. 6m3 x 2); wymiana piasku -w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym i) wykonywanie przeglądów drzewostanu na terenach wiejskich gminy Lubsko pod względem zagrożeń dla ruchu kołowego i pieszego oraz w miarę potrzeb, przycinanie gałęzi drzew, obcinanie suchych gałęzi grożących obłamaniem, a także ścinka drzew stanowiących zagrożenie (po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu z Zamawiającym), - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb - na wezwanie Zamawiającego j) w zakresie, o którym mowa w lit. od a) do i) należy uwzględnić również wywóz zebranych odpadów wraz z kosztami ich zagospodarowania. - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Zalecenie Zamawiającego: Każdy Wykonawca, który jest zainteresowany udziałem w postępowaniu i który zamierza przygotować i złożyć ofertę, w celu należytego rozeznania zakresu przedmiotu zamówienia i wyliczenia ceny swojej oferty (cena ryczałtowa), powinien dokonać wizji lokalnej miejsc, w których przedmiot zamówienia będzie realizowany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych. Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w SIWZ - część I IDW pkt 11

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach