Przetargi.pl
Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni w Konstancinie-Jeziornie w 2020 roku

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni w Konstancinie-Jeziornie w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni na terenach obiektów urządzonych tj. w parkach, na skwerach i osiedlach oraz wykonywaniu innych prac ogrodniczych w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni miejskiej w granicach Gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 roku. A. Pielęgnacja zieleni na terenach obiektów urządzonych (tj. terenów zinwentaryzowanych, gdzie znane są ich parametry – ilości i powierzchnie krzewów, trawników, itd. w granicach określonego obszaru). Wykaz obiektów: 1. Park osiedlowy w Mirkowie; 2. Teren zieleni nad stawem w Mirkowie; 3. Skwer „przy oczku wodnym” w sąsiedztwie Banku Spółdzielczego i zieleń przy boisku; 4. Zieleńce przyuliczne obszaru zabudowy jednorodzinnej w rejonie ul. Świetlicowej /Polnej/ Bielawska; 5. Zieleńce przyuliczne obszaru Klarysewa Wschodniego; 6. Osiedle Porąbka; 7. Osiedle Mirków; 8. Osiedle Grapa; 9. Skatepark. Zakres robót obejmuje wykonywanie niezbędnych prac ogrodniczych, zleconych w danym okresie rozliczeniowym, m. in. cięcia krzewów, strzyżenie żywopłotów i odchwaszczanie, mulczowanie korą wraz z uporządkowaniem najbliższego otoczenia po zakończonych pracach. Prace te mają zapewnić osiągnięcie właściwego efektu estetycznego na poszczególnych obiektach. Zakres prac, z podziałem na obiekty, przedstawia formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. B. Obsadzenie donic i rabat kwiatowych oraz inne prace ogrodnicze w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni miejskiej. Usługa realizowana będzie w oparciu o bieżące potrzeby, na podstawie protokołów sporządzanych sukcesywnie przez przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy w wyniku przeprowadzanych oględzin w terenie. Zakres prac, lokalizacja i termin wykonania poszczególnych czynności będzie każdorazowo określany na początku każdego miesiąca i weryfikowany podczas realizacji prac. Usługa sadzenia kwiatów jednorocznych obejmuje: ukwiecanie donic (betonowych bez wkładów) w miejscu ich usytuowania oraz ustawienie donic w terenie, bez kosztu materiału roślinnego. Ukwiecanie donic z wkładami, kwietniki wiszące i niektóre wieże kwiatowe będą transportowane przez Wykonawcę do wskazanego przez Zamawiającego producenta kwiatów celem ich ukwiecenia w warunkach szklarniowych. Wykonawca będzie miał również w swoim zakresie prac pielęgnację zakupionych przez Zamawiającego kwiatów. Rozliczenie prac nastąpi na podstawie protokołów odbioru robót, stwierdzających rzeczywiste wykonanie poszczególnych czynności w odniesieniu do ilości i jakości w okresach miesięcznych. Wyszczególnienie i opis prac: 1. Transport i ustawienie konstrukcji kwiatowych w obszarze Gminy Konstancin-Jeziorna (takich jak: betonowych, metalowych, metalowo-drewnianych, wież kwiatowych, kwietników wiszących) w zakresie: transportu elementów z magazynu bazy Zakładu Gospodarki Komunalnej przy ul. Słowicza 5; ustawienie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna (np. przy ulicach, na rondach, skwerach, w parkach), jak również zmiana lokalizacji donic, dostawa do producenta kwiatów i ich odbiór oraz transport posezonowy na bazę. Ciężar obsadzonych kwietników waha się w granicach: wieże wg modelu do 1300 kg, inne kwietniki do 180 kg. Transport obejmuje również dowiezienie i nałożenie (częściowo przy użyciu podnośnika) na wieże kwiatowe H2400 i H1200 konstrukcji okrywowej, imitującej choinkę świąteczną (typu Nakładka Terra Christmas Tree 470 i 300). 2. Transport konstrukcji kwiatowych poza granicami Gminy (transport wkładów kwiatowych, wież kwiatowych, kwietników wiszących itd.) w zakresie: transportu wkładów z donic, kwietników wiszących i niektórych wież kwiatowych z magazynu bazy Zakładu Gospodarki Komunalnej, przy ul. Słowicza 5; do wybranego producenta kwiatów oraz transport od producenta (do 70 km) i ustawienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna. Transport obejmuje również dostawę kwiatów zakupionych przez Zamawiającego spoza terenu Gminy do ukwiecenia donic lub rabat na terenie miasta. 3. Mycie donic istniejących z uprzątnięciem otoczenia. Należy zastosować odpowiednie środki i urządzenia czyszczące do zmycia zabrudzeń występujących na donicach betonowych, drewnianych (wolnostojących, przyulicznych). Zakres prac obejmuje również usunięcie zanieczyszczeń i piasku zalegającego wokół kwietników. 4. Wypełnienie kwietników ziemią. Dostawa i wypełnienie ziemią kwiatową donic, kwietników i innych konstrukcji kwiatowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie hydrożelu dla zachowania odpowiedniej wilgotności posadzonym roślinom. 5. Obsadzanie donic i wież kwiatami w miejscu ich usytuowania (bez kosztu materiału roślinnego), w zakresie ukwiecenia sadzonkami zakupionymi przez Zamawiającego w ilości stosownej do wielkości kwietnika (bez pozostawiania wolnych przestrzeni w kwietniku), w tym podlanie oraz ewentualne uzupełnienie ziemi kwiatowej. Przewiduje się ustawienie donic wzdłuż ulic i na placach. Dobór materiału roślinnego oraz kompozycje roślinne będą finalizowane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga nawodnienia wszystkich kwietników i konstrukcji w przeddzień sadzenia materiału roślinnego. 6. Pielęgnacja donic, kwietników i wież kwiatowych (z kosztem wody) oraz posezonowe ich uporządkowanie. Zakres miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, nawożenie, odchwaszczanie z wywozem powstałego urobku, podlewanie z kosztem wody. Pielęgnacja obejmuje również oczyszczenie i przygotowanie donic do zimy tj. usunięcie przekwitłych roślin, wyrównanie powierzchni ziemi, okrycie donic np. gałązkami roślin iglastych, lub inną konstrukcją, uprzątnięcie otoczenia donic. 7. Przygotowanie terenu pod nasadzenia rabatowe lub krzewiaste. Zakres prac obejmuje przekopania terenu w granicach wyznaczonej rabaty z odspojeniem wierzchniej warstwy wyjałowionej gleby (ok 10-15 cm), usunięcie ewentualnych nieczystości organicznych, kamieni i wyrównanie terenu. Dotyczy istniejących i planowanych miejsc. 8. Załadunek i wywóz ziemi (zagospodarowanie lub utylizację ziemi leży po stronie Wykonawcy). 9. Dowóz i rozplantowanie ziemi. Transport wraz z kosztem ziemi i jej rozplantowanie z wyrównaniem terenu. Zamawiający wymaga dowóz ziemi odpowiedniej względem nasadzeń kwiatowych, krzewiastych, czy założenia trawnika. 10. Obsadzenie rabat kwiatowych (koszt materiału roślinnego i odmiany leżą po stronie Zamawiającego). Przewiduje się 3 zmiany kwiatowe, w tym nasadzenia tulipanów i/lub bratków w okresie jesienno-zimowym. Zakres prac obejmuje dowiezienie materiału roślinnego zakupionego przez Zamawiającego, przekopanie terenu pod rabatę z usunięciem resztek organicznych i innych zanieczyszczeń, posadzenie roślin, podlanie. Przewidziana lokalizacja: ronda, skwery, zieleńce przyuliczne, parki. Przewidziany rodzaj roślin jednorocznych do obsady rabat to: Begonia sp., Alyssum sp., Pelargonium sp. Senecio sp., Leucanthemum sp., Tulipa sp., Viola sp., i trawy w odmianach. Dobór materiału roślinnego oraz kompozycje roślinne będą określane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga nawodnienia rabaty w przeddzień sadzenia materiału roślinnego. 11. Rabat rabat kwiatowych. Zakres prac miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wymiana obumarłych roślin, nawożenie, odchwaszczanie z wywozem powstałego urobku, podlewanie (możliwość poboru wody z terenu Konstancina za opłatą wg taryfy Zakładu Gospodarki Komunalnej z siedzibą ul. Warecka 22 w Konstancinie- -Jeziornie). 12. Cięcia formujące krzewów w skupinach do wys. <1m i cięcia formujące krzewów (w większości w skupinach) o wys. >1m. Prace obejmują ukształtowanie krzewu lub skupiny krzewów do wskazanej przez Zamawiającego wysokości oraz w razie konieczności usunięcie pędów obumarłych i wyrastających samosiewów drzew. 13. Cięcia odmładzające krzewów, w zakresie usuwania starych, wybujałych lub obumarłych pędów przy ziemi lub skrócenia krzewów na określoną przez Zamawiającego wysokość. 14. Mulczowanie powierzchni korą o grubości ok 3 cm. Materiał średnio mielony, kompostowany z drzew iglastych. 15. Odchwaszczanie powierzchni krzewów, krzewinek i roślin okrywowych. Dotyczy obszaru miasta, zieleni przyulicznej, nie dotyczy „obiektów urządzonych”, o których mowa w części A. 16. Odchwaszczanie żywopłotów - należy uwzględnić usuwanie młodych siewek drzew. 17. Strzyżenie formujące żywopłotów wraz z grabieniem i wywozem urobku - należy uwzględnić usuwanie młodych siewek drzew. 18. Cięcia odmładzająco-redukcyjne żywopłotów, polegające na silnym skróceniu pędów części zdrewniałych do określonej, umownej wysokości oraz ewentualne usunięcie pędów obumarłych. 19. Sadzenie krzewów dużych (z kosztem materiału roślinnego), o wysokości > 0,5m, w ilości 1-3 szt./m2 oraz sadzenie krzewów małych/krzewinek, <0,5m wysokości (z kosztem materiału roślinnego), w ilości 4-8 szt./m2 w zależności od gatunku. Dotyczy nasadzeń na terenie gminy, wykonywanych według bieżących założeń i potrzeb. Zakres prac obejmuje dowiezienie szkółkowanego materiału roślinnego, wykopanie dołu, odspojenie i wywiezienie urobku, zaprawienie dołu ziemią kompostową, posadzenie, podlanie. Zamawiający wymaga nawodnienia terenu w przed dzień sadzenia materiału roślinnego. W założeniu Zamawiający przewiduje nasadzenia roślin ozdobnych, które sprawdziły się w warunkach miejskich i są preferowane do nasadzeń w przestrzeniach publicznych z uwagi na ich dużą wytrzymałość/ odporność na niekorzystne warunki miejskie, m.in.: Rosa okrywowa sp., Berberis sp, Chaenomeles sp., Cornus sp., Cotonoaster sp., Forsythia sp., Philadelphus sp., Physocarpus sp., Pyracantha sp., Juniperus sp., Thuja sp. 20. Sadzenie bylin, roślin okrywowych, pnączy i traw. Zakres prac - jak w przypadku sadzenia krzewów. Ilości roślin 3-5 szt./m2 w zależności od ich rodzaju i gatunku. Przewidziane rośliny do nasadzeń miejskich to: Spirea sp., Vinca minor, Campsis radicans, Lonicera sp., Hedera heliks, Parthenocissus sp., 21. Sadzenie żywopłotu (z kosztem materiału roślinnego). Zakres prac - jak w przypadku sadzenia krzewów. W założeniu sadzenia krzewów żywopłotowych w dwóch rzędach „w trójkąt”, ok. 6-8szt./mb. Zakres prac obejmuje dowiezienie materiału roślinnego ze szkółki, wykopanie dołu, odspojenie i wywiezienie urobku, zaprawienie dołu ziemią kompostową, posadzenie, podlanie. Dotyczy nasadzeń na terenie gminy, wykonywanych według bieżących założeń i potrzeb. Preferowane rośliny do nasadzeń żywopłotowych to: Cotonoaster lucida, Ligustrum vulgare. 22. Pielęgnacja posadzonych krzewów i żywopłotów (z kosztem wody). Zakres miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, nawożenie, odchwaszczanie z wywozem powstałego urobku, podlewanie (możliwość poboru wody z terenu Konstancina za opłatą wg taryfy Zakładu Gospodarki Komunalnej z siedzibą ul. Warecka 22 w Konstancinie--Jeziornie). 23. Renowacja trawnika (bez wymiany ziemi). Zakres prac obejmuje przycięcie przerośniętej trawy i chwastów lub przekopanie gruntu rodzimego (w przypadku przedeptów), z usunięciem ewentualnego gruzu lub innych odpadów, wygrabienie i wyrównanie powierzchni; wysianie mieszanki traw i przykrycie cienką warstwą ziemi, wałowanie i podlanie wraz z wywozem powstałego urobku. Renowacja obejmuje w większości fragmenty zieleni przyulicznej. 24. Założenie trawnika (z wymianą ziemi), zakresie odspojenia i przygotowania do wywiezienia warstwy ok. 10-15 cm jałowej ziemi, przekopanie gruntu rodzimego z usunięciem występujących nieczystości, wyrównanie terenu (z jednoczesnym usunięciem wzniesień i zagłębień terenu oraz wyrównaniem do poziomu drogi lub krawężnika), po dokonaniu powyższego -siew mieszanki traw i przykrycie cienką warstwą ziemi z wałowaniem i podlaniem. 25. Pielęgnacja założonego trawnika. Zakres prac miesięcznej pielęgnacji trawnika obejmuje: podlewanie, dosianie miejsc mniej zagęszczonych, co najmniej 2-krotne skoszenie oraz ewentualne chemiczne odchwaszczenie. 26. Wykonanie obrzeża żwirowego wokół rabat lub wypełnienie żwirem powierzchni zieleńca. Profil konstrukcyjny winien uwzględniać usunięcie ok. 20 cm warstwy ziemi, zastosowanie podsypki piaskowej ok. 5 cm, ułożenie tkanina izolacyjnej lub geowłókniny oraz wysypanie żwiru grubego, barwy jasnej/białej (40-70 mm) z domieszką żwiru średniego (do 30%/m2). Należy zastosować trwałe i stabilne obrzeże ogrodnicze oddzielające powierzchnie (żwirową i ziemną) np. typu eko-bord lub równoważne z kotwami mocującymi lub z desek impregnowanych ciśnieniowo mocowanych kołkami co ok. 50 cm. Wykaz kwietników do obsadzenia lub pielęgnacji przewidzianych w zamówieniu: Typ donicy/ kwietnika Przewidziana liczba Parametry zewnętrzne [cm] Szacunkowa ilość kwiatów/ 1 donica [szt] 1 2 3 4 Podłużne /prostokątne (betonowe, bez wkładów). 4szt 100x40 Powierzchnia: 0,40m2/ 1 donica; Kw. małe: 20-23 szt.; kw. duże: 8-15 szt. Okrągłe metalowo-drewniane (model PARK). 23szt śr. 60 Powierzchnia: 0,28m2/ 1 donica; Kw. małe 8-10 szt. , kw. duże 5-7 szt. Drewniane prostokątne z wkładami. 37 100x40 Powierzchnia: 0,40m2/ 1 donica; Kw. małe: 20-23 szt.; kw. duże: 8-15 szt. Kwietniki wiszące (dwie połowy misy polietylowej, mocowane na słupach oświetleniowych w pasie drogi; podwójne ścianki misy - zbiornik na wodę 5l). 54szt (108 połówek) śr. 65 Rośliny zwisające, duże egzemplarze 8-10 szt. (połowa kwietnika: 4-6 szt.) Dwupoziomowy kwietnik wiszący SIFU 12kpl śr. 460/580cm Szacunkowa powierzchnia 0,5m2- dwie donice; ilość roślin: 15-20szt., preferowane rośliny zwisające, Dwupoziomowy kwietnik wiszący SIFU 3kpl śr. 580/710cm Szacunkowa powierzchnia 0,6m2- dwie donice; ilość roślin: 15-20szt., preferowane rośliny zwisające. Donica zielona MAX Extravase 100 4 Śr. 100 cm wys 100cm Rośliny obrzeżnie – zwisające, centralnie stojące, wysokie np. kanny. Donice na skwerze przy oczku vis a vis Starej Papierni w układzie stojącym i leżącym, z roślinnością ozdobną w gruncie. Wieże kwiatowe 83szt Wieża: wys./ śr. podstawy/ śr. szczytowej misy (ilość pierścieni): H700= 700 x 750 x 750 (3) H750= 750 x 1200 x 800 (3) H1100= 1010 x 600 x 350 (6) H1200= 1350 x 1200 x 700 (6) H2400=2400x1200 (12) (szczegóły dotyczące parametrów patrz www.terra-pl.eu) Obsadzenia: w zależności od rodzaju i wielkości materiału roślinnego szacunkowo: H700 40-70 szt. sadzonek H750 40-60 szt. sadzonek H1100 ok. 80 szt. sadzonek H1200 ok. 150 szt. sadzonek H2400 ok. 250 szt. sadzonek 2. Zamówienie realizowane będzie według bieżących potrzeb oraz założeń pielęgnacyjnych, na podstawie protokołów wprowadzenia, określających szczegółowy zakres prac, lokalizację oraz termin realizacji. 3. Częstotliwość wykonania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd miasta i będzie dostosowana do warunków atmosferycznych w danych porach roku. 4. W oparciu o przyjęte w zamówieniu założenia dotyczące ilości i częstotliwości prac Wykonawca zobowiązany jest na początku każdego miesiąca uzgodnić, z inspektorem nadzorującym prace, szczegóły dotyczące m.in. zakresu przewidzianych robót i lokalizację. 5. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić inspektora nadzorującego prace o ewentualnych problemach w trakcie ich realizacji. 6. Rozliczenie za wykonanie prac, określonych w poszczególnych zadaniach następować będzie w okresach wyznaczonych w protokole (w założeniu w okresach miesięcznych), według jednostkowych stawek cenowych określonych w formularzu cenowym, na podstawie kosztorysu powykonawczego stwierdzającego rzeczywiste wykonanie prac, w odniesieniu do ilości. 7. Podstawą do wystawienia faktury i dokonania płatności za wykonane prace będzie protokół odbioru prac wraz z kosztorysem powykonawczym, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 8. Realizacja prac powinna być zorganizowana i wykonywana w sposób gwarantujący pełną ochronę drzewostanu rosnącego w obszarze działania Wykonawcy. 9. Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze specyfiką terenów zieleni ulicznej, zieleńców osiedlowych i warunkami lokalnymi Gminy, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający żąda od Wykonawcy odpowiedniego przygotowania kadrowego i technicznego, które pozwoli na terminowe i efektywne wykonanie prac tj. prowadzenia prac w tym samym czasie na różnych terenach objętych zamówieniem a w szczególności na terenach osiedli (np. w Mirkowie i na Grapie). 11. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in. przygotowanie (ewentualne zabezpieczenie) terenu do realizacji prac (np. w miarę potrzeb - rozmieszczenie informacji o planowanych robotach). 12. W ramach świadczenia usług, w przypadku konieczności poruszania się po drogach powiatowych i gminnych objętych ograniczeniem dopuszczalnej masy całkowitej pojazdami przekraczającymi to ograniczenie (do 2,5 Mg), niezbędne będzie uzyskanie zgody Starostwa Powiatowego w Piasecznie przez Wykonawcę. 13. Na terenie osiedli, skwerach pracownicy wykonujący prace, będą mogli poruszać się pojazdami o DMC przekraczającej 2,5 Mg wyłącznie po głównych ciągach, jednakże masa całkowita pojazdu nie może przekroczyć 12 Mg. Poruszanie się po nawierzchniach nieutwardzonych (trawiastych) jest możliwe wyłącznie mniejszymi pojazdami o masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 Mg. 14. W celu zapewnienia ochrony obiektów zieleni oraz bezpieczeństwa ich użytkownikom, ruch pojazdów mechanicznych po terenie winien być ograniczony do niezbędnego minimum. 15. Bezwzględnie zabrania się poruszania pojazdami, których wielkość (lub ciężar) w jakikolwiek sposób może spowodować uszkodzenie drzewostanu, w tym ich systemu korzeniowego oraz ciągów pieszych. 16. Wszystkie prace, a w szczególności na rondach, poboczach dróg należy wykonywać w sposób ograniczający uciążliwość w ruchu pojazdów. 17. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania urobku powstałego podczas realizacji robót zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymogami ochrony środowiska i przepisami powszechnie obowiązującymi w tym zakresie, nie później niż dnia następnego, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów realizacji poszczególnych prac określonych w zadaniach, podyktowanych bieżącymi potrzebami pielęgnacyjnymi czy nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi (np. długotrwała susza), w tym wypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej zmianie, ustalając kolejny termin realizacji wraz z Wykonawcą. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany pielęgnowanej powierzchni terenu zieleni jak również ilości, częstotliwości lub krotności prac, w tym zmniejszenia o 40% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia, podyktowanych nieprzewidzianymi okolicznościami oraz bieżącymi potrzebami (np. realizacja robót drogowych, budowlanych uniemożliwiająca realizację określonych w zamówieniu prac). 20. Częstotliwość i ilość poszczególnych prac, określono przy założeniu świadczenia usług w okresie IV – 1/2XII br. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania Zamówienia. 22. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności tj.: wykonywanie prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych) były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.); 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisaną przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w ust. 22 pkt 2), lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podany rachunek bankowy). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.15.2020 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres, na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: W związku z zaistniałą sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie wadium w formach niepieniężnych w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym certyfikowanym podpisem elektronicznym na adres zamowienia@konstancinjeziorna.pl przed terminem składania ofert. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna, w celu dokonania zwrotu wadium, Zamawiający zwolni gwaranta z obowiązku zapłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach