Przetargi.pl
Pielęgnacja i konserwacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie obiektów administrowanych przez Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (4 obiekty)

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i konserwacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie obiektów administrowanych przez Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (4 obiekty)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej i wysokiej na terenie 4 obiektów administrowanych przez CO KPRM: - Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3; - Centrum Obsługi KPRM, ul. Powsińska 69/71; - Hotelu Parkowa, ul. Belwederska 46/60; - kompleksu mieszkaniowego, ul. Grzesiuka 6,8,9. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: - pielęgnację zieleni niskiej (trawników, kwietników, krzewów, żywopłotów, waz kwietnikowych), tzn. koszenie trawników, grabienie liści i skoszonej trawy, obsadzanie kwietników i waz kwietnikowych kwiatami sezonowymi, nawożenie trawników, krzewów i kwietników oraz waz kwiatowych, cięcie krzewów, odchwaszczanie, strzyżenie żywopłotów, odcinanie brzegów trawników; - renowacje trawników; - ciecia sanitarne i formujące drzew; - usuwanie powstałej masy organicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. Forma wniesienia wadium - zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.,), zwaną dalej ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali, a w przypadku usług wykonywanych okresowo również wykonują, co najmniej 3 usługi polegające na pielęgnacji i konserwacji zieleni niskiej i wysokiej (cięcie sanitarne i formujące drzew i krzewów, pielęgnacja trawników i kwietników), trwające co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda usługa, - dysponują co najmniej 1 osobą- kierownikiem prac, posiadającą wykształcenie wyższe (ogrodnicze, architektura krajobrazu lub pokrewne) i co najmniej 5. letnią praktykę zawodową, - dysponują co najmniej 4 osobami z co najmniej 3. letnim doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie); d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia -nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do Specyfikacji Istotonych Warunków Zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku usług okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 9. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: - oświadczenie wskazane w pkt. 1 oraz dokument wskazany w pkt. 2 składa osobno każdy z Wykonawców,- pozostałe oświadczenia lub dokumenty składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl , zakladaka zamowienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach