Przetargi.pl
Pełny kontrakt serwisowy sprzętu GE Healthcare w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, Batalionów Chłopskich 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
    Batalionów Chłopskich 6
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291141752
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełny kontrakt serwisowy sprzętu GE Healthcare w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełny kontrakt serwisowy sprzętu GE Healthcare w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach. W zakres usługi wchodzi pełna obsługa serwisowa w tym wykonanie przeglądów technicznych wraz z wymianą części eksploatacyjnych, których wymiana przewidziana jest w dokumentacji technicznej urządzenia (z wyłączeniem materiałów jednorazowego użytku, zużywalnych oraz akcesoriów takich jak kable, czujniki, etc. wymienianych zgodnie z instrukcją obsługi przez użytkownika), naprawy wraz z koniecznymi częściami. Sprzęt podlegający w/w obsłudze serwisowej został wymieniony w załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.Obsługa serwisowa w/w sprzętu w okresie 36 m-cy. Pełny serwis obejmuje:1) przeglądy sprzętów wykonywane zgodnie z harmonogramem,2) oryginalne części użyte do przeglądów i napraw,3) czas reakcji do 5 dni roboczych w przypadku napraw bez użycia części, do 7 dni z użyciem części od chwili zgłoszenia.4) nielimitowany czas pracy inżynierów i dojazdy,5) naprawę sprzętu wraz wymianą części zamiennych w przypadku ich awarii, których gwarancja będzie wynosiła od 12 do 16 miesięcy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4) zdolności technicznej lub zawodowej: - przedstawionego przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach