Przetargi.pl
Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4692118
  • Data zamieszczenia: 2012-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 013 4692118
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego Budowa kanalizacji sanitarnej dla m-ci Wołkowyja, Rybne, Górzanka i Wola Górzańska oraz stacji zlewnej ścieków dowożonych a także w okresie rękojmi i gwarancji, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
    Kwota za jaką będzie realizowane powyższe zadanie wynosi 5 252 450,08 zł zł (brutto). Inwestycja obejmuje budowę systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z istniejącej oraz planowanej zabudowy zlokalizowanej w miejscowości Wołkowyja, Rybne, Górzanka, Wola Górzańska. Odbiornikiem ścieków sanitarnych będzie nowobudowany system kanalizacji sanitarnej w Wołkowyi. Obszar planowanej inwestycji położony jest w gminie Solina, powiecie leskim w woj. podkarpackim. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do projektowanych przyłączy, a następnie do projektowanej sieci kanalizacyjnej. Ścieki sanitarne będą odprowadzane w systemie grawitacyjno-tłocznym z jedną przepompownią ścieków. Teren inwestycji obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej, grunty rolne i leśne. Kanały sanitarne zostały zaprojektowane wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych oraz cieków wodnych.
    Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA - obiekt Nr 1. Rurociągi PVC-U SDR 34 o średnicy zewn. 200 mm (grawitacyjne) - ok. 6708 [m], Rurociągi PVC-U SDR 34 o średnicy wew. 200 mm (termoizolacyjna) - ok. 12 [m] , Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 258 [szt.] , Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 24 [szt.] , Studzienki kanalizacyjne systemowe do wytrącania energi PEHD SN8 fi 1000mm - 11 [szt.] , Rura ochronna stalowa 406.4x6.3 - 12[m] , Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 628 [m.] wzdłuż istniejących ciągów komunikacyjnych oraz cieków wodnych.
    Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości RYBNE - obiekt Nr 2: Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 1958 [m], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 54 [szt.], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 16 [szt.], Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 460,50 [m.], Odbudowa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -asfaltowych - 291 [m2],
    Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości GÓRZANKA - obiekt Nr 3: Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 4097 [m], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 135 [szt.], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 22 [szt.], Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 333,50 [m.], Odbudowa nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -asfaltowych - 276 [m2], Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOLA GÓRZAŃSKA - obiekt Nr 4: Rurociągi PVC-U SDR 34 Dn200 mm (grawitacyjne) - ok. 1058 [m], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn1200mm - 33 [szt.], Studnie rewizyjne i połączeniowe betonowe systemowe Dn2000mm - 2 [szt.], Przewiert sterowany rurami PEHD dn 200mm - 21 [m.],
    Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA (PRZEPOMPOWNIA) Kanał tłoczny - montaż rurociągów z rur PE, PEHD o śr. zewnętrznej 90 mm - ok. 297 [m], Montaż kompletnej przepompowni sieciowej P1 wraz z zagospodarowaniem terenu - 1 [kpl], Przewiert sterowany rurami HDPE dn 90mm - 56 [m.],
    Zakres rzeczowy projektu dla miejscowości WOŁKOWYJA (STACJA ZLEWNA ŚCIEKÓW DOWOŻONYCH) Projektowana stacja umożliwia zrzut ścieków dowożonych po przyłączeniu węża wozu asenizacyjnego i rozpoznaniu dostawcy, następuje zrzut ścieków. Rejestrowana jest ilość dostarczonych ścieków wartość PH, konduktacji i fermentujący. Ze stacji zlewczej ścieki przepłyną poprzez przyłącze DN160 do zbiornika wyrównawczego. Wyposażenie stacji stanowi panel sterujący ze sterowaniem, złącze typu strażackiego, zasuwa nożna DN125 z napędem pneumatycznym, przepływomierz D125, kolektor pomiarowy, zawór spustowy, kolektor płuczący, panel pomiarowy, rura wylotowa. Projektowana stacja zlewni zlokalizowana w specjalnym kontenerze ustawionym na płycie żelbetowej o wymiarach w rzucie 1,20x2,20m do stacji przewidziano przyłącze wody systemu wodociągowego oczyszczalni DN32 PE100 SDR17 L=20.47.

    Do podstawowych obowiązków inspektora należeć będzie: 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru zrealizowanego zadania. 4) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót. 5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad i kontrolowanie rozliczeń budowy. 6) Inspektor zobowiązany jest do bieżącej kontroli realizacji robót poprzez codzienne pobyty na terenie budowy w całym okresie realizacji robót (z wyłączeniem przerw w wykonywania robót). 7) Inspektor potwierdzi swą obecność na budowie wpisem do dziennika budowy. 8) Udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi oraz stwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze. 9) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji. 10) Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów. 11) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz. 12) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 13) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 14) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Wdrażającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. 15) Sprawdzanie zestawień wykonanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę. 16) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego w razie zlecenia takich robót. 17) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. 18) Stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę. 19) Na czas pełnionych obowiązków będących przedmiotem niniejszej umowy inspektor biorący udział w realizacji umowy utrzyma członkostwo w izbie samorządu zawodowego, co potwierdza przedkładając aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oświadczenie o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego odpowiedniej specjalności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące zł). Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6): - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    - gwarancjach bankowych,
    - gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.esolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach