Przetargi.pl
PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU” W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 21125219000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU” W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych, przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn: „przebudowa i remont budynku ptaszarni wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu” (dalej zadanie inwestycyjne) w ramach Projektu: „Termomodernizacja i przebudowa budynku ptaszarni z zastosowaniem nowoczesnych technologii OZE i zachowaniem zabytkowego charakteru budynku”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3. „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałanie 3.3.1. „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” (dalej projekt). 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a) zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie zapewniającym sprawne i płynne realizowanie zadania inwestycyjnego, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przy sprawowaniu kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d) weryfikacja wniosków materiałowych Wykonawcy dotyczących materiałów, urządzeń, elementów lub sprzętu, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytku, f) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą, g) weryfikacja dokumentacji dołączonej przez wykonawcę do wniosku o zmianę umowy złożonego przez wykonawcę, żądanie jej uzupełnienia i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wynikach ww. weryfikacji, h) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, i) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących robót budowlanych realizowanych przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach, j) współpraca z Zamawiającym, projektantem oraz wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie, doradzanie na rzecz Zamawiającego, k) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji - według potrzeb, a także na każde wezwanie Zamawiającego, l) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót, m) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, n) dokonywanie odbiorów robót budowlanych, w tym robót zanikających i ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, o) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń częściowych i rozliczenia końcowego, p) stawianie się na terenie prowadzenia zadania inwestycyjnego bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, q) bycie w pełni dyspozycyjnym wobec wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych (czas reakcji – zgodnie ze złożoną ofertą), 3. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1-7 do SIWZ tj. w: 1) Projekcie budowlanym podstawowym 2) Projekcie budowlanym zamiennym 3) Projekcie wykonawczym zamiennym 4) Specyfikacjach technicznych (STWiOR) 5) Decyzji – Nr 3032/2017 z dnia 12.06.2017 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę i remont budynku ptaszarni na terenie ogrodu zoologicznego przy ul. Wróblewskiego we Wrocławiu Pozwoleniu na budowę 6) Decyzji zmieniającej Nr 1072/2019 z dnia 15.03.2019 r. Prezydenta Miasta Wrocławia zmieniającej ostateczną decyzję Prezydenta Wrocławia Nr 3032/2017 z 12.06.2017 r. 7) Audycie energetycznym oraz w projekcie umowy – załącznik nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 3.900,00 zł(słownie złotych: trzy tysiące dziewięćset 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018r, poz. 110,650,1000,1669 z póź. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: a) dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW , Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium – dot. PN: PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU” – 14/PN/U/2019 b) dla przelewów zagranicznych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW, SWITF: BPKOPLPW, Nr IBAN PL 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium –– dot. PN: PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY WYKONYWANIU ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU Zaleca się aby dowód wniesienia wadium załączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w pieniądzu (przelewem bankowym) Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana/zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale. 7. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: ZOO Wrocław Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51 - 618 Wrocław i zdeponować w Sekretariacie Zamawiającego. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib: Beneficjentem poręczenia/gwarancji jest: ZOO WROCŁAW Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 3) kwotę wadium, 4) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 5) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadiumniezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną