Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rozbudowa ulic Gdańskiej, Rzemieślniczej, Piłsudskiego w mieście Węgrów”

Miasto Węgrów ogłasza przetarg

  • Adres: 07100 Węgrów, ul. Rynek Mariacki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 792 23 26 , fax. 25 792 25 23
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Węgrów
    ul. Rynek Mariacki 16
    07100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 792 23 26, fax. 25 792 25 23
    REGON: 71158223300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rozbudowa ulic Gdańskiej, Rzemieślniczej, Piłsudskiego w mieście Węgrów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Rozbudowa ulic Gdańskiej, Rzemieślniczej, Piłsudskiego w mieście Węgrów". Projekt zakłada : 1.Przebudowę skrzyżowania ul. St. Żeromskiego z ul. Rzemieślniczą i J. Piłsudskiego , przebudowę skrzyżowania ulic: Rzemieślniczej, Gdańskiej i G. Narutowicza, przebudowę skrzyżowania ul. H. Wieniawskiego z ul. Gdańską, budowę skrzyżowania (typu rondo) ul. Zwycięstwa i Przemysłowej z ul. J. Piłsudskiego, w tym: -wymiana nawierzchni wraz z likwidacja barier architektonicznych, -rozbiórka, wymiana gruntu, wykonanie podbudowy, -budowa nowej jezdni asfaltowej , -budowę chodników i zatok postojowych z płyt granitowych i kostki brukowej, -budowa i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, -montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2.Budowę infrastruktury podziemnej: a)Kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 strukturalnych o długości: Ø400-25,0 mb, Ø315-451 mb, Ø160-195,8 mb,łączonych kielichowo z uszczelkami gumowymi; studnie betonowe rewizyjne Ø1200 szt 8 oraz studnie PVC TEGRA 600 szt.15, zwieńczenie studni włazami żeliwnymi klasy D400 typu ciężkiego z 4 ryglami, b)Oświetlenia ulicznego – demontaż linii napowietrznych oświetleniowych 1xAL 25mm2 dł.ok.550 m; budowa linii zasilającej oświetlenie YKY 4x25mm2 dł.ok 600m;linia zasilająca złącza imprez plenerowych, dł.100m kablem typu YAKXS 4x240mm2+ bednarka ocynkowana 30x4; oświetlenie ronda za pomocą 4 słupów oświetleniowych, c)Monitoringu miejskiego- Inwestycja obejmuje budowę sieci monitoringu wizyjnego w ulicy Piłsudskiego, Rzemieślniczej i Gdańskiej. Wykonać należy: 6 szt. kamer wraz z okablowaniem niezbędnym do funkcjonowania - YKY 3x4mm o długości 350m. YKY 3x2,5mm o długości 300m, światłowody do kamer. 3.Przebudowę sieci: a)Wodociągowej z przyłączami- z rur PE100 PN10 SDR 17 i rur PE100 RC SDR17 o średnicy Ø160x9,5 mm długości 496 m, łączone metoda zgrzewania elektrooporowego; przyłącza wodociągowe z rur PE80 SDR13,6 PN10 o średnicy DN 90mm, DN 50mm, DN 40mm; siec wodociągowa uzbrojono w zasuwy liniowe oraz nadziemne hydranty p.poż Ø80 z zasuwami odcinającymi b)Gazowej- likwidacja istniejącego odcinka o długości L= 138m z rur DN 63PE SDR 11, budowa nowego odcinka sieci z rur polietylenowych przewodowych DN 63 z PE 100 SDR o długości L= 115,0m, przebudowa 4szt przyłączy, c)Telekomunikacyjnej- rozbudowa wzdłuż ul. Gdańskiej kanalizacji dwuotworowej z rur typu PCV 110/3,2, przyłącza z z rur typu RHDPEp 40/3,7; istniejącą kanalizację w miejscu powstania ronda zabezpieczyć rura dwudzielną AROT A160PS o dł. 45m, zbrojoną ławą betonową; 4.Rozbiórkę budynków łącznie z fundamentami kolidujących z rozbudową drogi, 7 szt budynków jednokondygnacyjnych niepodpiwniczonych, wykonanych w technologii murowanej. 5.Montaż małych form architektury wraz z zagospodarowaniem zielenią, montaż krat żeliwnych pod drzewa, wycinka drzew, nowe nasadzenia, zagospodarowanie trawników. Nadzór należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców robót w oparciu o dokumenty przetargowe: -projekt budowlany -projekt wykonawczy -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne -przedmiar robót -umowa z wykonawcą robót Zakres obowiązków Inspektora Wiodącego obejmuje: 1.Prowadzenie ciągłego nadzoru nad robotami w celu kontroli ich poziomu oraz kontroli zgodności materiałów, sprzętu i zasobów ludzkich ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. 2.Kontrola prawidłowości lokalizacji robót w planie i przekrojach. 3.Monitoring zaangażowania środków Wykonawcy oraz postępu robót w porównaniu do harmonogramu. 4.Kontrola realizacji wymagań technologicznych i monitoring wyników badań. 5.Potwierdzanie tabel rozliczeniowych wykonanych robót do faktur wystawianych przez Wykonawcę. 6.Kontrola prawidłowości certyfikatów producenta, dostarczanych przez Wykonawcę oraz prowadzenie zapisów z kontroli, zmian, badań i spraw spornych. 7.Prowadzenie korespondencji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia . 8.Prowadzenie kontroli aktualnych i potencjalnych żądań kompensat Wykonawcy. 9.Nadzór nad dodatkowymi badaniami o ile takie są konieczne. 10.Sprawdzenie stanu bezpieczeństwa na budowie. 11.Nadzór i koordynacja nad pracą zespołu nadzoru oraz informowanie zespołu o sprawach, które mogą mieć wpływ na jego pracę. 12.Prowadzenie obmiarów wykonanych robót służących do sporządzenia płatności. 13.Akceptacja rysunków powykonawczych. 14.Kontrola legalizacji urządzeń pomiarowych. 15.Organizowanie i prowadzenie Rad Budowy. 16.Przygotowanie miesięcznych sprawozdań z postępu robót i pracy nadzoru. Do obowiązków Zespołu Nadzorującego należy też udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadomienia o zakończeniu inwestycji. Wymagany skład Zespołu Nadzoru: -inspektor nadzoru robót drogowych -inspektor nadzoru robót sanitarnych -inspektor nadzoru robót elektrycznych Inspektorzy nadzoru, muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Odpisy uprawnień i zaświadczeń o przynależności do PIIB należy załączyć do oferty przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 000,00zł (dwa tysięcy złotych 0/100) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach:. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, numer konta: 35 1020 4476 0000 8202 0022 3156 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem rozbudowa ulic Gdańskiej, Rzemieślniczej, Piłsudskiego w mieście Węgrów” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach