Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Budowa drogi ul. Żytniej w Żelistrzewie

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
    REGON: 19051973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Budowa drogi ul. Żytniej w Żelistrzewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES nadzorowanego zadania obejmuje: - budowę nawierzchni ul. Żytniej na odcinku około 805 m wraz z przebudową istniejących skrzyżowań z ulicami: Dolną, Stolarską, Cichą, Rajską i Rzucewską, - budowę 35 zjazdów na posesje prywatne wzdłuż ul. Żytniej, - budowę chodnika i ciągów pieszych wzdłuż ul. Żytniej, - budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, - przebudowę sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy, - przebudowę sieci energetycznej. Całkowity zakres został zawarty w dokumentacji projektowej i stwior. Obowiązkiem Wykonawcy przed złożeniem oferty jest zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową – oryginał projektu budowlanego znajduje się do wglądu w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych – pokój nr 33, II piętro. Wersja elektroniczna projektu stanowi załącznik do siwz i dostępna jest na naszej stronie internetowej. Wartość robót wg złożonych ofert na wykonanie robót wynosi od 1.621.184,28 zł do 1.951.061,41 zł brutto. Wykonawca powinien dokonać wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własna odpowiedzialność kosztów ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach