Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizację „termomodernizacji obiektów gminnych w Toruniu

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizację „termomodernizacji obiektów gminnych w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Przedmiotem zamówienia jest. pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją „termomodernizacji obiektów gminnych w Toruniu”, dla obiektów wyszczególnionych poniżej: 1) Centrum Kształcenia Ustawicznego, Plac Św. Katarzyny 8, 2) Zespół Szkół Samochodowych, ul. Grunwaldzka 25 b, 3) budynek Urzędu Miasta Torunia, ul. Batorego 38/40, 4) budynek Urzędu Miasta Torunia, ul. Legionów 220, 5) budynek przy ul. Smoczej 11/13. Szacunkowa wartość robót 9 060 000 zł, przewidywany czas realizacji do 30.08.2018 r., Obecnie trwają postępowania przetargowe na wybór wykonawcy. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest. pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją „termomodernizacji obiektów gminnych w Toruniu”, dla obiektów wyszczególnionych poniżej: 1) Dom Pomocy Społecznej, ul. Gagarina 152, 2) Dom Dziecka „Młody Las”, ul. Sienkiewicza 12, 3) Rodzinny Dom Dziecka, ul. Rzepakowa 1/3, 4) Dom Dziecka nr 2, ul. Donimirskiego 4. Szacunkowa wartość robót 3 638 000 zł, przewidywany czas realizacji do 11.2018 r. Wybór wykonawcy rozpocznie się na początku 2018 r. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest. pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją „termomodernizacji obiektów gminnych w Toruniu”, dla obiektów wyszczególnionych poniżej: 1) Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1, ul. Gołębia 3, 2) Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Szumana, 3) Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 4) Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B. Szacunkowa wartość robót 3 444 000 zł, przewidywany czas realizacji do 11.2018 r. Wybór wykonawcy rozpocznie się na początku 2018 r. Część 4 Przedmiotem zamówienia jest. pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją „termomodernizacji obiektów gminnych w Toruniu”, dla obiektów wyszczególnionych poniżej: 1) Zespół Szkół nr 10, Plac Św. Katarzyny 9 - budynek gimnazjum, 2) Zespół Szkół nr 10, Plac Św. Katarzyny 9 - budynek liceum, 3) Zespół Szkół nr 10, Plac Św. Katarzyny 9 - budynek internat-wschód, 4) Zespół Szkół nr 10, Plac Św. Katarzyny 9 - budynek internat- zachód. Szacunkowa wartość robót 9 997 000 zł, przewidywany czas realizacji do 11.2019 r. Wybór wykonawcy rozpocznie się na początku 2019 r. Zakres prac przy termomodernizacjach obiektów wskazanych powyżej dla wszystkich części obejmować będzie: 1) wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, 2) docieplenie ścian i dachów/stropodachów, 3) regulację lub wymianę instalacji centralnego ogrzewania, 4) montaż instalacji z paneli fotowoltaicznych i instalacji kabli grzewczych na dachu budynku lub montaż pompy ciepła, 5) wymianę elektrycznej instalacji oświetleniowej na energooszczędną, 6) prace towarzyszące. 1.6. Zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą, 2) wykonywanie regularnych stałych kontroli przez inspektora branży ogólnobudowlanej oraz koordynacja pracy inspektorów nadzoru, 3) wykonywanie regularnych stałych kontroli przez inspektora branży elektrycznej i niskoprądowej, 4) wykonywanie regularnych stałych kontroli przez inspektora branży sanitarnej, 5) sporządzanie miesięcznych raportów z przebiegu realizacji inwestycji i przekazywanie Zamawiającemu wraz z odpowiednią częścią dokumentacji fotograficznej, 6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 8) uzyskiwanie od nadzoru autorskiego i projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad dla protokołów i faktur przejściowych, 10) wydawanie poleceń kierownikowi budowy lub robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, wstrzymanie robót budowlanych w przypadku ich prowadzenia niezgodnie z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem, 11) przedstawianie niezwłocznie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać, 12) prowadzenie dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego, 13) weryfikowanie pod względem ilościowych i kosztowym kosztorysów ofertowych lub zamiennych w przypadku robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych oraz przygotowanie wniosków do Zamawiającego o rozszerzenie zadania o roboty dodatkowe i/lub uzupełniające, i/lub polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub usług, 14) sprawdzanie kosztorysów inwentaryzacji robót w przypadku wypowiedzenia umowy z wykonawcą robót budowlanych, 15) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 16) weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń właściwych dla eksploatacji obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie na żądanie Zamawiającego, a po zakończeniu zadania protokolarne przekazanie użytkownikowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców. Formularz oferty. Dowód wniesienia wadium (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach