Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg
- Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
- Data zamieszczenia: 2020-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
ul. Lipowa 5
05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
REGON: 69291401200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie terenu skarpy obok budynku Urzędu Miasta Zielonka położonej na terenie Miasta Zielonka” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie terenu skarpy obok budynku Urzędu Miasta Zielonka położonej na terenie Miasta Zielonka” – w ramach projektu pt. „Poprawa jakości przestrzeni publicznej oraz środowiska miejskiego w Zielonce poprzez kompleksowy rozwój terenów zieleni” nr POIS.02.05.00-00-0138/16, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności, w ramach Działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, Osi priorytetowej II – Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres dotyczący nadzorowanych robót stanowiących przedmiot nadzoru opisany jest w postępowaniu nr WIZ.ZP.2712.14.2020 i dostępny pod linkiem: https://zielonka.ezamawiajacy.pl/pn/zielonka/demand/notice/public/11637/details - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (wzór załącznik nr 6 do SIWZ). 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu weryfikacji, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług wizytacji prowadzenia zajęć na obiektach typu Orlik, zakwalifikowanych do udziału w Programie Lokalny Animator Sportu
Dodano: 2023-08-01 - Usługi nadzoru autorskiego oprogramowania Infomedica firmy Asseco
Dodano: 2023-06-15 - Świadczenie usług wizytacji prowadzenia zajęć na obiektach typu Orlik, zakwalifikowanych do udziału w Programie Lokalny Animator Sportu
Dodano: 2023-03-30 - Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulic Sienkiewicza, Żwirki i Wigury oraz Lilpopa w Brwinowie”
Dodano: 2023-02-21 - Wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych w miejscowości Giżycko, Lidzbark Warmiński, Elbląg.
Dodano: 2020-02-17 - Wykonanie nadzoru nad geodezyjną obsługą inwestycyjną wraz z usługą nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i teletechnicznej dotyczącej przedsięwzięcia „Budowa magazynu rdzeni wiertniczych i budynku analityczno-laboratoryjnego w Leszczach, gm. Kłodawa”
Dodano: 2019-11-04 - Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa (przestrzeń pomiędzy blokami 9,13,7 i ul. Długą) położonego na terenie Miasta Zielonka
Dodano: 2019-10-15 - Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa (przestrzeń pomiędzy blokami 9,13,7 i ul. Długą) położonego na terenie Miasta Zielonka”,
Dodano: 2019-10-01 - Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Skarbu Państwa w 2019r.
Dodano: 2019-09-26 - Wykonaniu rocznego przeglądu instalacji gazowej wraz z urządzeniami w budynkach mieszkalnych w miejscowości Giżycko.
Dodano: 2019-09-25