Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadań pn. „Termomodernizacja budynku Gminy Grodzisk Mazowiecki użytkowanego przez ZWiK w Grodzisku Mazowieckim”, „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim” oraz „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Izdebnie Kościelnym” wchodzących w skład projektu: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki”.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadań pn. „Termomodernizacja budynku Gminy Grodzisk Mazowiecki użytkowanego przez ZWiK w Grodzisku Mazowieckim”, „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim” oraz „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Izdebnie Kościelnym” wchodzących w skład projektu: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakres robót nadzorowanej inwestycji wchodzi m.in.: 1) Budowa instalacji fotowoltaicznej pracującej na potrzeby własne obiektów użytkowanych przez ZWiK w Grodzisku Mazowieckim (budynki administracyjne i Stacja Uzdatniania Wody ZWIK) o łącznej mocy 38,28 kWp.: a. budowa mikroinstalacji PV na dachach budynków; b. rozbudowa istniejących rozdzielnic głównych 0,4 kV i budowa nowych tablic elektrycznych oraz przyłączenie systemu PV do instalacji wewnętrznych budynków. 2) Modernizacja instalacji oświetlenia w budynku biurowym ZWiK w Grodzisku Mazowieckim oraz instalacji oświetlenia terenu parkingu: a. wymiana opraw oświetlenia podstawowego wewnątrz budynku w ilości 112 szt., b. rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego wewnątrz budynku w ilości 22 szt., c. wymiana opraw oświetlenia na zewnątrz budynku (oświetlenie terenu działki) w ilości 15 szt. d. uruchomienie wykonanych instalacji i urządzeń, e. wykonanie niezbędnych pomiarów i odbiorów. 3) Termomodernizacja dachu budynku wraz ze zmianą stolarki okiennej oraz remont instalacji piorunochronnej na budynku ZWiK w Grodzisku Mazowieckim: a. docieplenie dachu wełną mineralną o gr. 20cm, lambda=0,040W/mK i nałożenie wierzchnich warstw z papy, b. wymiana okien w budynku dwupiętrowym na okna o współczynniku Uw=ok.0,9 W/m2K, przy Uf=0,7 W/m2K i Ug=0,5 W/m2K w pakiecie 3 szybowym, c. remont instalacji piorunochronnej i przyłączenie jej do istniejącego uziemienia budynku. 4) Budowa instalacji fotowoltaicznych pracujących na potrzeby własne obiektów (budynek Szkoły Podstawowej w Izdebnie Kościelnym oraz budynek Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim) o łącznej mocy 36,5 kW oraz termomodernizacja poddasza nieużytkowego w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim: a. budowa mikroinstalacji PV na budynku Szkoły Podstawowej oraz dachach budynku Urzędu Miejskiego, b. rozbudowa istniejących rozdzielnic 0,4 kV, c. budowa nowych tablic elektrycznych na potrzeby przyłączenia poszczególnych systemów PV, d. przyłączenie systemu PV do instalacji wewnętrznej budynków, e. usunięcie warstw polepy z przestrzeni między belkowych, f. docieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną, g. wykonanie pomostów technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale IX ust. 3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa, nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 7. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 9. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „…...” oznaczenie sprawy: ……………….. 11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 13. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do podpisania dokumentu stanowiącego wadium, na adres e-mail: zamowienia@grodzisk.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Oferta powinna składać się z : 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) Pozostałe dokumenty – wykaz osób, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach