Przetargi.pl
Pełnienie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad remontami realizowanymi w 2009 roku na terenie placówek oświatowych m. st. Warszawy Dzielnicy Wola

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad remontami realizowanymi w 2009 roku na terenie placówek oświatowych m. st. Warszawy Dzielnicy Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest pełnienie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności nadzoru inwestorskiego nad remontami realizowanymi w 2009 roku na terenie placówek oświatowych m. st. Warszawy Dzielnicy Wola
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w zakresie wykonanych usług były usługi nadzoru robót budowlanych o wartości brutto minimum 60.000,00 zł. każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane przez wykonawcę osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: a)konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (dwie osoby), b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dwie osoby), c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (jedna osoba), d)drogowej (jedna osoba), oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. e)co najmniej jedna osoba z każdej w/w specjalności, wskazana przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, powinna posiadać minimum 2 - letnią praktykę przy nadzorowaniu robót budowlanych wykonywanych przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. Dz. U. nr 150 poz. 1579). Prace wykonywane będą m. in. na terenach wpisanych do rejestru zabytków. f)wykonawca musi także dysponować osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru robót ogrodniczych. Osoba taka musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 5.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 6.Wykaz wykonanych usług wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: 1)kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, 2)zaświadczenia lub oświadczenia osób (o których mowa w części IV ust. 3 pkt 2 lit. e) SIWZ o posiadaniu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej przy nadzorowaniu robót budowlanych wykonywanych przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. - Dz. U. Nr 150 poz. 1579). 3)dokumenty potwierdzające kierunkowe wykształcenie (kserokopie świadectw, dyplomów) - zawierające informacje potwierdzające spełnienie warunku postawionego przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt. 2 lit. f) SIWZ. 4)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach