Przetargi.pl
pełnienie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie przy ul. 1 Maja 16

Gmina Miasto Sochaczew ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. 1-go Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622235 w. 347 , fax. 046 862-26-02
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sochaczew
    ul. 1-go Maja 16 16
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02
    REGON: 75014864400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Miejskiego w Sochaczewie przy ul. 1 Maja 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi: ochrona fizyczna budynku Urzędu Miasta przy ul. 1 Maja 16, konwojowanie wartości pieniężnych oraz otwieranie bramy wjazdowej na parkingu przy ul. 1 Maja 11 w tym: zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Urzędu oraz interesantom i gościom; ochronę budynku przed napadem, włamaniem, penetracja osób niepożądanych, kradzieżą , aktami wandalizmu, terroryzmu itp. w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadomienie upoważnionych przez Zamawiającego pracowników, Policję, Straż Pożarną i inne służby oraz współdziałanie z ww w celu zapewnienia prawidłowej ochrony wykorzystanie do wspomagania ochrony sygnałów oraz obsługa urządzeń systemu przeciwpożarowego i antywłamaniowego. Zadania ochrony fizycznej realizowane będą w oparciu o postanowienia Instrukcji służby ochrony budynku Urzędu Miejskiego opracowanej przez Wykonawcę i akceptowanej przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Ochrona osób i mienia, przeciwdziałanie potencjalnym zagrożeniom realizowane będą zgodnie z opracowaną instrukcją ochrony obiektu poprzez: całodobową służbę na Posterunku Stałym okresowe patrole wewnątrz i na zewnątrz obiektu dozorowanie sygnałów oraz systemu ochrony ppoż. Projekt instrukcji ochrony budynku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Projekt będzie zatwierdzony przez Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy: a Konieczność zapewnienia ochrony- zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn.zm. wraz z aktami wykonawczymi do ww ustawy. b obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia dot. ochrony to w szczególności: planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony, sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony dokonywanie okresowych analiz oraz ocen stany bezpieczeństwa obiektu i niezwłoczne informowanie pracownika Urzędu nadzorującego ochronę o zaistnieniu o zaistnieniu negatywnych zdarzeń lub potencjalnych zagrożeń. zadbanie o to , aby personel ochrony w czasie pracy był wyposażony w jednolity ubiór tj. mundury lub garnitury, elementy identyfikujące firmę ochrony oraz indywidualne identyfikatory pracownika ochrony, c obowiązki pracownika służby to w szczególności: niedopuszczenie do wejścia na teren budynku osób nieuprawnionych, podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia , przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, sprawne działanie w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz ich ochrona, prowadzenie punktu depozytowego, sprawdzanie stanu bezpieczeństwa budynku i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć , plomb, czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony, nie wpuszczanie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i środków odurzających, informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw oraz kierowanie ich do BOK, obchody całego budynku i sprawdzanie czy w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy są pozmykane okna, zakręcone kurki do wody, pogaszone światła i wyłączony prąd z urządzeń grzewczych oraz sprawdzenie czy na terenie Urzędu nie przebywają osoby , które nie posiadają do tego uprawnień, monitorowanie sygnałów z urządzeń alarmowych i podejmowanie w tym zakresie odpowiednich działań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach