Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi wojewódzkiej nr 653 na terenie Miasta Suwałki – III etap. Część 2 Budowa odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/aktualne2017/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi wojewódzkiej nr 653 na terenie Miasta Suwałki – III etap. Część 2 Budowa odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy drogi wojewódzkiej nr 653 na terenie Miasta Suwałki – III etap. Część 2 Budowa odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami.” 2.Zakres robót przebudowy drogi wojewódzkiej nr 653 na terenie Miasta Suwałki – III etap. Część 2 Budowa odcinka od ul. Sejneńskiej do ul. Utrata z mostem i tunelem pod torami obejmuje: Budowa drogi klasy G o długości 1512,72m, jednojezdniowej o szerokości 7,0m z chodnikiem i ścieżką rowerową po zachodniej stronie drogi wraz z budową skrzyżowań: - w km 0+749,85 z ul. Sianożęć - skrzyżowanie skanalizowane z wydzielonymi pasam skrętów w lewo na drodze głównej, - w km 1+204,60 z łącznikiem do ul. Staniszewskiego -skrzyżowanie z wydzielonymi pasami do relacji skrętnych z drogi głównej. - z ul. Utrata - skrzyżowanie typu rondo turbinowe. Przejście nad rzeką Czarna Hańcza poprzez most z dźwigarów blachownicowych, stalowych o stałej wysokości 1,2m zespolonych z płytą żelbetową pomostu. Przyczółki masywne o grubości korpusu 1,1m, posadowione na ławie o wysokości 1,4m Podstawowe parametry charakterystyczne mostu: - klasa obciążenia wg normy PN-85/S-10030: „A”; - rozpiętości teoretyczne przęsła mostu 20m - długość ustroju nośnego: 21,40m; - szerokość obiektu 15,32m; Od ronda turbinowego, w kierunku północnym i południowym przebudowa ul. Utrata na dł. 263,25m (wlot płd. zach.), 264,97 (wlot płd. wsch.) i 224,00m (wlot płn - jezdnia zach.) i 227,16m (wlot płd - jezdnia wsch.). Likwidacja istniejącego przejazdu kolejowego wraz z budową pod nim tunelu oraz budowa łącznika do ul. Staniszewskiego o dł. 431,17m Zaprojektowanie i budowa tunelu pod torami. Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową, którą Wykonawca może w pełni wykorzystać. Jednak Zamawiający dopuszcza optymalizację rozwiązania tunelu przez Wykonawcę i budowę tunelu według oferowanej technologii. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do opracowania zamiennej dokumentacji, która po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanowiłaby podstawę uzyskania zmiany zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Podstawowe parametry tunelu : -klasa obciążenia wg normy PN-85/S-10030: „K+2”; -rozpiętości teoretyczne przęsła 14,5m - długość ustroju nośnego: 15,50m; -szerokość obiektu 25,54m - na dojazdach do tunelu żelbetowe ściany oporowe, ściany pionowe gr. 50cm i zmiennej wysokości. Oparte na ławie fundamentowej o grubości od 45 cm na krawędziach do 70 cm w miejscu połączenia z pionową ścianą. - w każdym przypadku w związku z budową tunelu Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzgodnienia ze służbami PKP i budowy konstrukcję odciążającą linie kolejowe nr 39 i 40. Ponadto wybudowanie: drogi dojazdowej do ogródków działkowych o nawierzchni bitumicznej, o szerokości 5,0m zapewniająca dojazd do ogródków działkowych wraz z 60 miejscami parkingowymi o wymiarach 2,5x5 m i trzema miejscami dla osób niepełnosprawnych, z kostki betonowej polbryk gr. 8 cm , budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowe szer. 2,0m i chodnika szerokości 2,0m z opaską szerokości 0,5m o nawierzchni z kostki betonowej polbruk gr. 8 cm, na odcinku od / km 0+000 – początek budowy ulica Utrata – wlot południowy/ do ulicy W. Romana długości ok. 475 m Poza wyżej opisanymi robotami drogowymi należy wykonać lub usunąć kolizje na n/w sieciach: - budowa kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przykanalików do odwodnienia drogi i regulacją studni kanalizacji deszczowej, - likwidację kolizji sieci wodociągowej / odcinek od złącza ZŁ1 do złącza ZŁ2). Pozostałe roboty na sieci wodociągowej ujęte w dokumentacji technicznej nie są objęte przedmiotem zamówienia./ - regulacja studni kanalizacji sanitarnej / pozostałe roboty ujęte na sieci kanalizacji sanitarnej w dokumentacji technicznej nie są objęte przedmiotem zamówienia/ - zaprojektowanie i budowa niekolizyjnych odcinków kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią ścieków przy rondzie w ulicy Utrata, - oświetlenie drogi wraz z wymianą 15 szt. opraw na istniejących słupach żelbetowych od km 0+000 początek budowy wlotu południowego ulicy Utrata do ul. W. Romana . Oprawy LED dwukomorowe, klasy II, max 72W, min. 7500Lm, barwa światła chłodna, biała, 4000-4500 K, IP 66, ochrona przepięciowa, regulacja mocy w oprawie dwukomorowej, - likwidację kolizji sieci elektro – energetycznych - budowę kanału technologicznego, - likwidacja kolizji sieci teletechnicznych - wykonanie nasadzeń drzew wraz z trawnikami / Nasadzenia krzewów i zieleni niskiej ujęte w dokumentacji technicznej nie są objęte przedmiotem zamówienia / - dostawa i montaż wiat przystankowych. Konstrukcja wiaty z profili aluminiowych zamkniętych. Pokrycie dachowe poliwęglanem przyciemnionym. Przeszklenie ścian: szyby hartowane grubości 8mm o wymiarach 1520x855mm posiadające świadectwo bezpieczeństwa CE ( podane wymiary szyb są identyczne jak szyb w wiatach istniejących na terenie miasta). Siedziska: ławka z tworzyw sztucznych ( profil zamknięty), oparcie z tworzyw sztucznych. Siedzisko i oparcie z materiałów trudnych do zniszczenia. Wymiary wiaty: długość ok. 4,0m, wysokość ok.2,2m ( do konstrukcji dachu) , szerokość ok. 1,3m. Słupek przystankowy ocynkowany i pomalowany. Na słupku zamontowane trzy ramki poziome o formacie A3 na rozkłady jazdy, Zamontowany kosz na śmieci oraz znak przystankowy D-15, 3.W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje : 1)nadzór nad robotami drogowymi, 2)nadzór nad robotami związanymi z drogowymi obiektami inżynierskimi, 3)nadzór nad robotami związanymi z branżą telekomunikacyjną, 4)nadzór nad robotami związanymi z branżą elektroenergetyczną, 5)nadzór nad robotami związanymi z branżą sanitarną, 6)specjalistę ds. rozliczeń, 4.Specyfika i szczegółowy zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego określa wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1. 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 08.09.2017 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach