Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap

Gmina Wojciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-204 Wojciechów, Wojciechów 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5177241 w. 30 , fax. 081 5177665
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojciechów
    Wojciechów 5 5
    24-204 Wojciechów, woj. lubelskie
    tel. 081 5177241 w. 30, fax. 081 5177665
    REGON: 43102018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Modernizacja stacji wodociągowej Palikije i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej i archeologicznej przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji budynku stacji wodociągowej Palikije i budowy sieci wodociągowej bez przyłączy w miejscowościach Palikije SHR, Stasin Kolonia, Palikije II, Maszki, Wojciechów, Wojciechów Kolonia V - I etap o łącznej długości 5876 mb, na podstawie i zgodnie z pozwoleniami na budowę wydanymi przez Starostę Lubelskiego, Wojewodę Lubelskiego i Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie. Planowane prace odcinkowo prowadzone będą na terenie zespołu tzw. Wieży Ariańskiej w Wojciechowie, objętego ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/308. Podczas prowadzenia robót związanych z inwestycją należy prowadzić badania archeologiczne w formie nadzoru, który należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi. Modernizacja budynku stacji wodociągowej obejmuje branże: a) Branża sanitarna b) Branża budowlana c) Branża elektryczna d) Branża drogowa (zagospodarowanie terenu stacji). Budowa sieci wodociągowej obejmuje branże: a) Branża sanitarna b) Nadzór archeologiczny nad odcinkiem sieci wodociągowej w strefie zabytkowej Wieży Ariańskiej w miejscowości Wojciechów (zgodnie z załącznikiem graficznym). Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem stanowią załączniki: - zał. nr 5 do SIWZ - Projekt zagospodarowania stacji - zał. nr 6 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji - branża budowlana - zał. nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji - branża sanitarna - zał. nr 8 do SIWZ - Projekt modernizacji stacji - branża elektryczna cz. I, II i III - zał. nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany sieci wodociągowej - zał. nr 10 do SIWZ - Obszar objęty nadzorem archeologicznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują osobami zdolnymi do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej i drogowej bez ograniczeń b) dysponują osobą uprawnioną do prowadzenia badań archeologicznych w postaci nadzoru archeologicznego 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. Opis sposobu oceny spełniania warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, o których mowa w pkt 9 SIWZ, dołączonych do oferty w formie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe w trybie art. 26 ustawy Pzp po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty wg zał. nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych wg zał. nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) parafowany wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ jako akceptacja warunków umowy 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności 8) w przypadku dysponowania osobami innych podmiotów umowę współpracy lub pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 9) aktualne dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 10) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach