Przetargi.pl
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla inwestycji związanych z rozbudową sieci informatycznych.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla inwestycji związanych z rozbudową sieci informatycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia realizacji następujących inwestycji /kod CPV: 71248000-8/: 1) projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury sieci miejskiej obejmująca jednostki publiczne na terenie Olsztyna” w ramach projektu „Rozbudowa światłowodowej sieci szerokopasmowej w jednostkach podległych” (Inwestycja I), oraz 2) pozostałych zadań związanych z okablowaniem i modernizacją sieci LAN realizowanych projektem pn. „Modernizacja infrastruktury sieciowej w jednostkach publicznych na terenie Olsztyna” ramach projektu: „Cyfrowy Olsztyn” Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020 (Inwestycja II). 2. Usługi Inżyniera Kontraktu będą obejmować trzy etapy realizacji Inwestycji tj.: a) ETAP I – związany z projektowaniem poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych, b) ETAP II – związany z nadzorem i koordynacją przedsięwzięcia budowlanego, c) ETAP III – po zakończeniu robót budowlanych. 3. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy Pzp, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, gdyż Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 4. Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego tego podmiotu. 2. W celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie Zespołu Kluczowych Specjalistów”, Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o doświadczeniu posiadanym przez osoby wyznaczone do realizacji przedmiotowego zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Informacja o doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych Zespołu Kluczowych Specjalistów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach