Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2018-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla inwestycji związanych z rozbudową sieci informatycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia realizacji następujących inwestycji /kod CPV: 71248000-8/: 1) projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury sieci miejskiej obejmująca jednostki publiczne na terenie Olsztyna” w ramach projektu „Rozbudowa światłowodowej sieci szerokopasmowej w jednostkach podległych” (Inwestycja I), oraz 2) pozostałych zadań związanych z okablowaniem i modernizacją sieci LAN realizowanych projektem pn. „Modernizacja infrastruktury sieciowej w jednostkach publicznych na terenie Olsztyna” ramach projektu: „Cyfrowy Olsztyn” Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020 (Inwestycja II). 2. Usługi Inżyniera Kontraktu będą obejmować trzy etapy realizacji Inwestycji tj.: a) ETAP I – związany z projektowaniem poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych, b) ETAP II – związany z nadzorem i koordynacją przedsięwzięcia budowlanego, c) ETAP III – po zakończeniu robót budowlanych. 3. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy Pzp, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, gdyż Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 4. Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego tego podmiotu. 2. W celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie Zespołu Kluczowych Specjalistów”, Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o doświadczeniu posiadanym przez osoby wyznaczone do realizacji przedmiotowego zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Informacja o doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych Zespołu Kluczowych Specjalistów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem przy kontrakcie pn. „Rozbudowa DW nr 527 na odcinku Morąg – Łukta z podziałem na etapy: etap II odcinek Bramka - Florczaki”.
Dodano: 2023-05-23 - Nadzór inwestorki nad inwestycją: Przebudowa pomieszczeń bloku operacyjnego oraz Przebudowa, modernizacja i wyposażenie pomieszczeń Oddziału Chirurgii
Dodano: 2022-11-29 - Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1449N do m. Barczewo DK16
Dodano: 2020-11-24 - Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową pn.: Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1449N do skrzyżowania z DK51 w m. Spręcowo do m. Tuławki, następnie Nr 1449N do skrzyzowania z drogą powiatową Nr 1430N Różnowo-Barczewko
Dodano: 2020-11-23 - Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1449N do m. Barczewo DK16
Dodano: 2020-10-21 - NADZÓR INWESTORSKI I AUTORSKI nad robotami budowlanymi zadania: PRZEBUDOWA NABRZEŻA JEZIORA NIEGOCIN OD KANAŁU GIŻYCKIEGO DO MOLO poprzez przebudowę nabrzeża Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych (MBSW) przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku w ramach projektu „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A - udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”.
Dodano: 2019-09-20 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1372N na odcinku Bartąg- Ruś- Etap I
Dodano: 2019-05-10 - Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania: Udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim poprzez budowę kładki dla pieszych nad Kanałem Giżyckim w Giżycku w ramach projektu: Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II" i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A - udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy
Dodano: 2018-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1415N na odcinku od miejscowości Piotraszewo, od km 0+000 do km 3+650"
Dodano: 2018-04-09