Przetargi.pl
Pełnienie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania: Rewitalizacja śródmieścia Kożuchowa - etap I

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania: Rewitalizacja śródmieścia Kożuchowa - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji zadań inwestycyjnych w ramach zadania Rewitalizacja śródmieścia Kożuchowa - etap I. Nadzór będący przedmiotem niniejszego postępowania pełniony będzie następujących branżach: drogowa, budowlana, sanitarna i elektryczna. Do zakresu prac objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim będą należeć prace związane z następującym zadaniami inwestycyjnymi: 1) Budowa oświetlenia Parku Poniatowskiego wraz z iluminacją portalu, Zamku oraz kompleksu murów obronnych w Kożuchowie zgodnie z pozwoleniami na prowadzenie prac udzielonymi przez Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Nowosolskiego. 2) Remont obiektów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kożuchowie zgodnie z pozwoleniami na prowadzenie prac udzielonymi przez Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Nowosolskiego. 3) Przebudowa nawierzchni w ulicach : Rynek, pl. Matejki, Krzywoustego, Legnickiej, Daszyńskiego, Klasztornej w Kożuchowie wraz z budową parkingu przy ul. Legnickiej-Mickiewicza w Kożuchowie zgodnie z pozwoleniami na prowadzenie prac udzielonymi przez Wojewódzkiego Lubuskiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Nowosolskiego. - Inspektorzy nadzoru działają w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 roku Nr 153, poz. 1118 z póź. zm.) - Wybrany Wykonawca wskaże Zamawiającemu koordynatora działań. - Poszczególni inspektorzy nadzoru muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: posiadać uprawnienia budowlane określonej branży bez ograniczeń i doświadczenie minimum 5 lat w nadzorowaniu robót budowlanych określonej branży odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz być aktualnym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Poszczególni Inspektorzy nadzoru będą sprawowali nadzór nad inwestycjami od chwili przekazania placu budowy i frontu robót Wykonawcy do czasu zakończenia inwestycji. - Inspektorzy nadzoru zobowiązani będą w szczególności do: a. przybycia na teren budowy na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i Wykonawcy robót objętych nadzorem; b. obecności na terenie budowy minimum dwa razy w tygodniu; c. udzielenie na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót; d. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy; e. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak tez dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; f. potwierdzenie ilości i jakości faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g. sprawdzanie i dopuszczanie do wybudowania materiałów odpowiadających jakością i parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz projektach budowlanych będących podstawą realizacji poszczególnych zadań; h. sporządzenie lub kontrolowanie prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; i. udział w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Inwestorem a Wykonawcą;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł (dwa tysiące złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Kożuchów GMINA KOŻUCHÓW 49967300070000000010070006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach