Gmina Niemce ogłasza przetarg
- Adres: 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7561521 , fax. 81 7561790
- Data zamieszczenia: 2013-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemce
ul. Lubelska 121 121
21-025 Niemce, woj. lubelskie
tel. 81 7561521, fax. 81 7561790
REGON: 43101952000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usług specjalisty ds. rozliczeń finansowych i monitoringu w projekcie Przedszkole dla Ciebie - Edukacja XXI wieku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór specjalisty ds. rozliczeń finansowych i monitoringu projektu pn. Przedszkole dla Ciebie - Edukacja XXI wieku. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Miesięczne zaangażowanie w realizację niniejszego projektu ustala się na 80 godzin miesięcznie przez okres 21 miesięcy począwszy od 01.10.2013 r. W przypadku opóźnienia wynikającego z zastosowania procedury przetargowej i późniejszego zawarcia umowy, wymiar czasu pracy zostanie proporcjonalnie pomniejszony. Specjalista w okresie realizacji umowy, tj. do ostatecznego rozliczenia projektu świadczyć swoje usługi będzie w wyżej określonym wymiarze godzin w porozumieniu z zamawiającym. Biuro projektu mieścić się będzie w Przedszkolu Publicznym w Niemcach, ul. Różana 14, 21-025 Niemce. Dyrektor Przedszkola w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Specjalista zobowiązany jest być w biurze projektu minimum 3 razy w tygodniu w godzinach pracy przedszkola, tj. od 6:30 do 16:30 oraz w dni inne niż robocze związane z realizacją projektu, w szczególności jego promocją. W uzasadnionych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania specjalisty do stawienia się na konsultacje we wskazanym przez zamawiającego w terminie 1 dnia od powiadomienia telefonicznego lub pocztą elektroniczną. Specjalista będzie w stałym kontakcie telefonicznym z Zamawiającym, deklaruje gotowość do osobistego stawiennictwa się w siedzibie Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego i w czasie przez niego wskazanym w sprawach nagłych, wymagających natychmiastowego wyjaśnienia, np. niezapowiedzianej kontroli. Kompetencje i zadania specjalisty ds. obsługi finansowej i monitoringu projektu: Realizacja z najwyższą starannością niżej wymienionych obowiązków: - opracowanie i dystrybucja materiałów promocyjno - informacyjnych, - sporządzanie wniosków o płatność, - czuwanie nad kwalifikowalnością ponoszonych w projekcie wydatków, - nadzór nad prowadzeniem list obecności beneficjentów ostatecznych, - sporządzanie zapotrzebowania na posiłki, poprzez weryfikację obecności beneficjentów oraz pisemne sporządzenie zapotrzebowania na posiłki - nadzór nad realizacją i prowadzeniem dokumentacji z zajęć dodatkowych, - prowadzenie dokumentacji uczestników projektu, - kontakt z rodzicami, - po zakończeniu okresu realizacji projektu prawidłowe rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, tj. sporządzenie końcowego wniosku o płatność do 30 dni kalendarzowych od daty zakończenia okresu realizacji projektu i ewentualne skorygowanie uwag naniesionych przez Instytucję Pośredniczącą, do czasu zatwierdzenia końcowego projektu, - inne obowiązki wynikające z prawidłowej realizacji Projektu oraz z zaleceń Instytucji Pośredniczącej lub Zarządzającej, - wykonywanie powyższych czynności zgodnie z treścią wniosku oraz umowy o dofinansowanie projektu, Wytycznymi POKL (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) oraz obowiązującymi projekt, - zabezpieczenie dokumentacji z realizacji projektu i jej zwrot po zakończeniu realizacji, - prowadzenie indywidualnej karty pracy do rozliczeń miesięcznej liczby godzin przypisanej do stanowiska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną