Przetargi.pl
Pełnienie usług nadzoru autorskiego w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 328 02 47 , fax. 0-91 328 25 50
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Przy Wodociągach 3
    72500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 328 02 47, fax. 0-91 328 25 50
    REGON: 32048276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zwik.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usług nadzoru autorskiego w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego dla Projektu inwestycyjnego pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje. W ramach projektu prowadzone będą trzy inwestycje. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru autorskiego dla projektu związanego z budową i przebudową oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach. W ramach projektu zostanie zmodernizowany węzeł mechaniczny, biologiczny i osadowy. Roboty obejmować będą likwidację bądź modernizację istniejących obiektów oraz budowę nowoprojektowanych obiektów. Roboty obejmować będą następujące działania:  likwidację istniejących obiektów: kolektora dopływowego ścieków, piaskownika i poletka osadowego,  modernizację istniejących obiektów: pompownia główna, osadnik Imhoffa adaptowany na zbiornik retencyjny wraz z projektowaną komorą naparową i komorą zasuw (z likwidacją integralnych części osadnika Imhoffa, tj. komory okrągłej, komory prostokątnej, kanału dopływowego, studzienek prefabrykowanych i studzienek żelbetowych), dwa reaktory biologiczne, budynek socjalny i dyspozytornia,  pozostawienie bez zmian obiektów: dwa osadniki wtórne, pompownia osadu powrotnego i nadmiernego, dwa zagęszczacze osadu, komora defosfatacji cieczy osadowej, zbiornik magazynowy osadu, pompownia cieczy osadowej, zbiornik części pływających, kanał odpływowy, rozdzielnia nn, pomieszczenie gospodarcze, stacja dmuchaw, stacja odwadniania osadu, wiata gospodarcza, zbiornik PIX-u, budynek gospodarczy, dwie stacje trafo, poletka osadowe,  budowę następujących nowoprojektowanych obiektów: komora rozprężna ścieków, biofiltr, instalacja separacji piasku, komora rozdziału ścieków, punkt zlewny ścieków dowożonych, budynek separacji zawiesin z pompownią osadu, pompownia pośrednia ścieków, reaktor biologiczny nr 3 (wraz ze zbiornikiem wód popłucznych i ze zbiornikiem metanolu), pompownia wody technologicznej, zbiornik osadu zmieszanego, budynek zagęszczania osadu, komora tlenowa stabilizacji osadu, stacja dmuchaw, komora zasuw, budynek odwadniania i suszenia osadu (wraz z biofiltrem), stanowisko odbioru osadu, pompownia odcieków, mikrosito, pomiar ilości oczyszczonych ścieków, instalacja UV dezynfekcji ścieków oczyszczonych, zbiornik osadu zhigienizowanego (wraz z filtrem węglowym), filtr węglowy (przy zbiorniku retencyjnym). 2.2. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są obowiązki projektanta wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202), w tym sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektoniczno-budowlanej w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, które to obowiązki leżą po stronie projektanta. 2.3. W ramach czynności objętych nadzorem autorskim mieszczą się: 1. udzielanie odpowiedzi na pytania na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wykonania robót, 2. nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń, 3. wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje i opracowania, w tym: rysunki robocze, uszczegółowiania rysunków wykonawczych, nanoszenia poprawek lub uzupełnień na dokumentację projektową, 4. uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej, 5. opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego, 6. ocena parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami, 7. dokonaniu zmian rozwiązań projektowych – na żądanie Zamawiającego, 8. udział w naradach i komisjach technicznych, odbiorach robót zanikowych próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz końcowym odbiorze zadania, 9. poprawiania błędów projektowych, likwidacji kolizji między branżami lub uzupełnienia rysunków, detali bądź opisu technologii. 2.4. W przypadku wprowadzenia zmian stanowiących istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu i pozwolenia na budowę/roboty budowlane, Wykonawca zobowiązany będzie własnym staraniem i na własny koszt doprowadzić do zgodności z obowiązującym prawem (sporządzenie projektu zamiennego, uzgodnienia, pozwolenie na budowę/roboty budowlane lub zgłoszenie remontowe). 2.5 Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru wynikających z postępu robót, a także na każde wezwanie Zamawiającego lub działającego w jego imieniu Inspektora nadzoru, przy czym: 1. przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru autorskiego na i poza terenem budowy - jeżeli wynika to z potrzeb realizacji zadania; w takim przypadku za teren pełnienia nadzoru będzie uznawana siedziba Wykonawcy, Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i dostawcy materiałów, maszyn lub urządzeń, 2. pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż raz w miesiącu; każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy, 3. czas reakcji Wykonawcy na powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach