Przetargi.pl
Pełnienie usług koordynatora unijnego w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72500 Międzyzdroje, ul. Przy Wodociągach
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 328 02 47 , fax. 0-91 328 25 50
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Przy Wodociągach 3
    72500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 328 02 47, fax. 0-91 328 25 50
    REGON: 32048276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zwik.miedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usług koordynatora unijnego w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest usługa Koordynatora projektu unijnego, w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Międzyzdroje” Projekt dofinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach. Projekt obejmuje następujący zakres prac: 1. Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach: W ramach projektu zostanie zmodernizowany węzeł mechaniczny, biologiczny i osadowy. Roboty obejmować będą następujące działania: - likwidację istniejących obiektów: kolektora dopływowego ścieków, piaskownika i poletka osadowego, - modernizację istniejących obiektów: pompownia główna, osadnik Imhoffa adaptowany na zbiornik retencyjny wraz z projektowaną komorą naparową i komorą zasuw (z likwidacją integralnych części osadnika Imhoffa, tj. komory okrągłej, komory prostokątnej, kanału dopływowego, studzienek prefabrykowanych i studzienek żelbetowych), dwa reaktory biologiczne, budynek socjalny i dyspozytornia, - pozostawienie bez zmian obiektów: dwa osadniki wtórne, pompownia osadu powrotnego i nadmiernego, dwa zagęszczacze osadu, komora defosfatacji cieczy osadowej, zbiornik magazynowy osadu, pompownia cieczy osadowej, zbiornik części pływających, kanał odpływowy, rozdzielnia nn, pomieszczenie gospodarcze, stacja dmuchaw, stacja odwadniania osadu, wiata gospodarcza, zbiornik PIX-u, budynek gospodarczy, dwie stacje trafo, poletka osadowe, - budowę następujących nowoprojektowanych obiektów: komora rozprężna ścieków, biofiltr, instalacja separacji piasku, komora rozdziału ścieków, punkt zlewny ścieków dowożonych, budynek separacji zawiesin z pompownią osadu, pompownia pośrednia ścieków, reaktor biologiczny nr 3 (wraz ze zbiornikiem wód popłucznych i ze zbiornikiem metanolu), pompownia wody technologicznej, zbiornik osadu zmieszanego, budynek zagęszczania osadu, komora tlenowa stabilizacji osadu, stacja dmuchaw, komora zasuw, budynek odwadniania i suszenia osadu (wraz z biofiltrem), stanowisko odbioru osadu, pompownia odcieków, mikrosito, pomiar ilości oczyszczonych ścieków, instalacja UV dezynfekcji ścieków oczyszczonych, zbiornik osadu zhigienizowanego (wraz z filtrem węglowym), filtr węglowy (przy zbiorniku retencyjnym). 2. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicą Wolińską; Łączna długość sieci: 1023,1 m, Liczba przepompowni: 3 szt. 3. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje; Łączna długość sieci: 4 045,0 m, Liczba przepompowni: 2 szt. 4. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy Niepodległości na odcinku od skrzyżowania drogi ulicy Wodziczki z ulicą Niepodległości do skrzyżowania drogi ul. Niepodległości z drogą krajową. Łączna długość sieci: 2 493 m, Liczba przepompowni: 1 szt. Zakres obowiązków Koordynatora projektu unijnego: 1. Uczestnictwo Koordynatora pracach Jednostki Koordynującej Projekt: bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z poszczególnymi członkami JRP oraz osobisty udział przedstawiciela Koordynatora w spotkaniach JRP organizowanych w siedzibie Zamawiającego, co najmniej raz w tygodniu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2. Bieżący nadzór nad zgodnością realizacji projektu z zasadami realizacji projektów dofinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 2020 oraz z zapisami Umowy o dofinansowanie projektu, Wniosku o dofinansowanie oraz Umowy o dofinansowanie w formie pożyczki inwestycyjnej udzielonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 3. Informowanie Zamawiającego o wszelkich zauważonych zdarzeniach w toku realizacji projektu, które naruszałyby zasady realizacji projektu zgodnie z zasadami realizacji projektów dofinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz z zapisami Umowy o dofinansowanie, Wniosku o dofinansowanie oraz Umowy o dofinansowanie w formie pożyczki inwestycyjnej udzielonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, wraz z przedstawieniem propozycji rozwiązania zaistniałych problemów. 4. Udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień wymaganych przez Zamawiającego dot. realizacji projektu zgodnie z ww. zasadami, a także zasad rozliczania projektu oraz interpretacji wytycznych horyzontalnych i programowych związanych z realizowanym projektem. 5. Udział przedstawiciela Koordynatora projektu unijnego w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego oraz utrzymywanie bieżących kontaktów w podmiotami zaangażowanymi z realizację projektu, tj. z Zamawiającym, Inżynierem kontraktu, kancelarią prawną obsługująca projekt. 6. Prowadzenia nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, Wnioskiem o dofinansowanie i budżetem projektu oraz osiąganiem przyjętych wskaźników produktu i rezultatu projektu oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich zauważonych zmianach w tym zakresie. 7. Przygotowywanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkiej koniecznej korespondencji z Instytucją Wdrażająca, w tym wymaganych przez Instytucję Wdrażającą i Zamawiającego wyjaśnień i dokumentów, w tym wystąpień o zmianę Umowy o dofinansowanie lub Umowy o dofinansowanie w formie pożyczki inwestycyjnej udzielonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - w razie wystąpienia takiej konieczności; 8. Przygotowywanie wymaganych aktualizacji załączników do Umowy o dofinansowanie oraz Umowy o dofinansowanie w formie pożyczki inwestycyjnej udzielonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 9. Współpraca osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do prowadzenia księgowości w zakresie prawidłowego opisu faktur i innych dowodów księgowych oraz prawidłowości księgowania wydatków zgodnie z zasadami obowiązującymi dla projektów współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 2020 10. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wniosków o płatność dot. dotacji z Funduszu Spójności (w tym zaliczkowych, refundacyjnych i wniosku o płatność końcową) na podstawie dokumentów przekazanych od Zamawiającego. Wnioski o płatność należy przygotowywać w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie, zgodnie z zasadami określonymi w Umowie o dofinansowanie, „Zaleceniami w zakresie wzoru wniosku o płatność beneficjenta w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020” oraz „Podręcznikiem Beneficjenta SL2014”, w tym: a) weryfikacja kwalifikowalności przedstawionych wydatków; b) wypełnienie formularza wniosku o płatność w systemie SL2014; c) przygotowanie we współpracy z Zamawiającym wymaganych załączników do wniosku, w tym przygotowanie wymaganych opisów faktur zgodnie z „Zaleceniami w zakresie wzoru wniosku o płatność beneficjenta w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”; d) przygotowanie uzupełnień i poprawek do wniosku o płatność zgodnie z zaleceniami Instytucji Wdrążającej. 11. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wniosków o środków pożyczki inwestycyjnej, na podstawie dokumentów przekazanych od Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi Umowy o dofinansowanie w formie pożyczki inwestycyjnej udzielonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w tym: a) weryfikacja kwalifikowalności przedstawionych wydatków; b) wypełnienie formularza wniosku; c) przygotowanie we współpracy z Zamawiającym wymaganych załączników do wniosku, w tym przygotowanie wymaganych opisów faktur d) przygotowanie uzupełnień i poprawek do wniosku zgodnie z zaleceniami NFOŚiGW. 12. Udział przedstawiciela Koordynatora projektu unijnego w kontrolach projektu realizowanych przez zewnętrzne podmioty. 13. Koordynacja wykonania działań promocyjno – informacyjnych zaplanowanych w ramach projektu, tzn. organizacja konferencji prasowych związanych z rozpoczęciem i zakończeniem realizacji projektu, zamówieniem wykonania i montażu tablic informacyjnych (5 szt.). 14. Termin realizacji zadania: od podpisania umowy z Zamawiającym do zakończenia realizacji projektu (31.12.2020 r.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71318000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9000,00 zł Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 2) O terminie wniesienia wadium decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 3) Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w BS 03 9383 0007 0010 9673 2000 0010 w tytule wpisując: „Wadium w postępowaniu na pełnienie usług koordynatora unijnego” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – wadium wnoszone w tej formie powinno zostać dołączone do oferty. 4) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 5) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 6) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: a) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, b) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 7) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń z ich treści musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 10 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. b. 12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 17) W formularzu oferty należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. poz. 184 ze zm.), b) dokumenty lub informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach