Przetargi.pl
Pełnienie usług koordynatora projektu w związku z realizacją przez zamawiającego projektów z tzw. Kontraktu samorządowego

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471 , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.walcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usług koordynatora projektu w związku z realizacją przez zamawiającego projektów z tzw. Kontraktu samorządowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonywanie czynności koordynatora projektu dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 8.5 Upowszechnienie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych i Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych”, tytuły projektów: A.„Myślę, tworzę, działam - świadomy młody Europejczyk”, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.08.05.00-32-K012/16-00. B.„Podniesienie jakości pracy Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wałczu poprzez doradztwo edukacyjno - zawodowe, wyposażenie pracowni chemicznej i naukę programowania”, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.08.05.00-32-K010/16-00. C.„Po nitce do kłębka - rozwój kształcenia podstawowego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 4 w Wałczu”, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.08.05.00-32-K011/16-00. D.„Dotknąć, poznać, zrozumieć - podniesienie jakości nauczania poprzez wykorzystywanie metody eksperymentu oraz technologii TIK w Szkole Podstawowej Nr 5 w Wałczu”, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.08.05.00-32-K013/16-00. E.„Mama i tata do pracy wraca - utworzenie żłobka w mieście Wałcz”, Numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32-K001/16-00 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz i stanowi jej integralną część. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących obowiązków przy realizacji zamówienia: a.organizacja pracy zespołu projektowego i nadzór nad zatrudnionym personelem, b.stała współpraca z zamawiającym oraz realizatorami projektu, c.opracowanie procedur wewnętrznych oraz dokumentacji związanej ze sprawozdawczością i monitoringiem poszczególnych zadań zgodnie z zasadami RPO, d.koordynacja i zarządzanie całością działań projektowych przy zapewnieniu płynności ich realizacji zgodnie z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu i z aktualnym harmonogramem prac, e.nadzór i monitorowanie wywiązywania się przez Zamawiającego z wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, f.monitorowanie stopnia osiągalności celów, rezultatów i efektów realizacji projektu na każdym jego etapie, g.kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków; h.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie i innymi instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020, i.prowadzenie pełnej dokumentacji projektu zgodnie z zadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020, j.sprawowanie bieżącego nadzoru nad postępem wydatków projektu, harmonogramem płatności oraz budżetem projektu, k.opracowywanie sprawozdań z realizacji projektu oraz wniosków o płatność, l.prowadzenie bieżącej obsługi biura projektu i dokumentacji projektowej zgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 m.praca w aplikacji SL2014, celem prawidłowej realizacji zadań, zawartych w projekcie, n.udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, dotyczące projektu, o.nadzór nad zadaniami prowadzonymi przez realizatorów projektu, p.przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, q.podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, r.nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostaw, zawartych w ramach postępowań o zamówienia publiczne, śledzenie zmian dot. wytycznych i innych dokumentów instytucji zarządzającej, które mogą dotyczyć realizowanego projektu s.zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją przedmiotu umowy, 4.Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 ze zm.) 5.Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy pzp. Zamawiający zastosował do oceny ofert kryterium ceny o wadze nieprzekraczającej 60%, w związku z czym nie ma obowiązku określania standardów jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach