Przetargi.pl
Pełnienie samodzielnych funkcji przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta. Europejski Fundusz Społeczny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej. Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie samodzielnych funkcji przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta. Europejski Fundusz Społeczny. Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej. Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie samodzielnych funkcji przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta na stanowiskach: 1). Kierownik projektu - część I 2). Specjalista do spraw rozliczenia dotacji - część II Projekt realizowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej. Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. W zakresie części 1: Pełnienie funkcji Kierownika projektu przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta: 1). nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655, z późn. zm. /, 2). spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U.z 2007r., Nr 223., poz. 1655 z późn. zm/, 3). Wykonawca nie prowadzący działalności gospodarczej lub osoba, która będzie bezpośrednio realizować zamówienie w imieniu wykonawcy musi posiadać : a). co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe, b). co najmniej trzyletnie doświadczenie w przygotowywaniu lub prowadzeniu projektów współfinansowanych przez Unię Europejską dla jednostek samorządu terytorialnego, c). wykonawca musi wykazać się realizacją na stanowisku kierującego projektem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówieniami odpowiadającymi rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia realizowanych dla konsorcjum obejmującego co najmniej 5 jednostek samorządu terytorialnego ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). - za usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna pełnienie funkcji kierującego projektem o charakterze edukacyjnym (szkoleniowym) w co najmniej 2 projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (usługi wykonane lub wykonywane). - za usługę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna pełnienie funkcji kierującego projektem w projektach edukacyjnych (szkoleniowych), w których wartość każdego wynosi co najmniej 500.000, 00 zł (usługi wykonane lub wykonywane). d). Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek, dokonać wizyty w siedzibie zamawiającego w celu dokładnego zapoznania się z projektem,miejscem realizacji przedmiotu zamówienia oraz sprawami formalno-prawnymi odnośnie zagadnień merytorycznych i logistycznych. 2. W zakresie części 2 - Pełnienie funkcji Specjalista d.s rozliczenia dotacji przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta: 1). nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. ), 2). spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.z 2007r., Nr 223., poz. 1655 z późn. zm) oraz warunki określone w specyfikacji, 3). wykonawca nie prowadzący działalności gospodarczej lub osoba, która będzie bezpośrednio realizować zamówienie w imieniu wykonawcy musi posiadać : a). co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe, b). co najmniej trzyletnie doświadczenie w przygotowywaniu lub prowadzeniu projektów współfinansowanych przez Unię Europejską dla jednostek samorządu terytorialnego, c). znajomość procedur finansowych związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków unijnych, d). wykonawca musi wykazać się realizacją na stanowisku specjalisty d.s rozliczenia dotacji w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówieniami odpowiadającymi rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, realizowanych dla konsorcjum obejmującego co najmniej 5 jednostek samorządu terytorialnego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), - za usługę odpowiadającą rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna wykonywanie czynności na stanowisku specjalisty ds. rozliczenia dotacji w co najmniej 2 projektach o charakterze edukacyjnym (szkoleniowym) współfinansowanych ze środków unijnych (usługi wykonane lub wykonywane). - za usługę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna wykonywanie w.w czynności finansowych w projektach edukacyjnych (szkoleniowych), w których wartość każdego wynosiła co najmniej 500.000 PLN (usługi wykonane lub wykonywane). e). przed złożeniem oferty wykonawca ma obowiązek, dokonać wizyty w siedzibie zamawiającego w celu dokładnego zapoznania się z projektem, miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, sprawami formalno - prawnymi odnośnie zagadnień merytorycznych i logistycznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie części 1: Pełnienie funkcji Kierownika projektu przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta: a). formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, b). oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) - załącznik nr 2 do siwz, c). oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) - załącznik nr 3 do siwz, d). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej), e). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie dotyczy wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej, g). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), - wykonawcę, nie prowadzącego działalności gospodarczej dotyczy art. 24 ust. 1 pkt. 4 ) h). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie dotyczy wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej, i). informacja o osobie, która będzie wykonywała zamówienie - załącznik nr 4a do siwz. Jeżeli wykonawca nie dysponuje bezpośrednio osobą, którą wskazał w wykazie Potencjał kadrowy, zobowiązany jest do dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. j). aktualne CV osoby, która będzie wykonywała zamówienie, k). kserokopia dowodu osobistego wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej, l). wykaz projektów, w ramach, których wykonawca wykonywał funkcję kierującego projektem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5a do siwz (usługi wykonane lub wykonywane). m). zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm) - zał. nr 6 do siwz, n). pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 2. W zakresie części 2: Pełnienie funkcji Specjalisty d.s rozliczeń dotacji przy realizacji projektu pn: Szkolenia pracowników JST z Powiatu Pleszewskiego szansą na podniesienie standardu obsługi klienta: a). formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, b). oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) - załącznik nr 2 do siwz, c). oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz.1655 ze zm ) - załącznik nr 3 do siwz, d). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej), e). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie dotyczy wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej. g). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - wykonawcę, nie prowadzącego działalności gospodarczej dotyczy art. 24 ust. 1 pkt. 4), h). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej, i). Informacja o osobie, która będzie wykonywała zamówienie - załącznik nr 4b do siwz. Jeżeli wykonawca nie dysponuje bezpośrednio osobą, którą wskazał w wykazie - Potencjał kadrowy, zobowiązany jest do dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, j). aktualne CV osoby, która będzie wykonywała zamówienie, k). kserokopia dowodu osobistego wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej, l). zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm) - załącznik nr 6 do siwz. m). oświadczenie o znajomości procedur finansowych związanych z rozliczeniem projektów współfinansowanych ze środków unijnych - załącznik nr 7 do siwz. n). wykaz projektów, w ramach, których wykonawca wykonywał funkcję Specjalisty ds. rozliczenia dotacji z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -załącznik nr 5b do siwz (usługi wykonane lub wykonywane), o). pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.1). d,e,f,h i 2). d, e, f, h składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie. W przypadku pkt. 1) g i 2) g - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pleszew.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach