Przetargi.pl
Pełnienie roli Inspektora Nadzoru operacji pod nazwą:Organizacja gospodarki ściekowej na obszarze aglomeracji Ludwin, Gmina Ludwin: Dratów, Dąbrowa, Dratów-Kolonia - etap I objętej umową o przyznanie pomocy nr 00172 6921 UM0300071 09 w ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objętego PROW na lata 2007-2013

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie roli Inspektora Nadzoru operacji pod nazwą:Organizacja gospodarki ściekowej na obszarze aglomeracji Ludwin, Gmina Ludwin: Dratów, Dąbrowa, Dratów-Kolonia - etap I objętej umową o przyznanie pomocy nr 00172 6921 UM0300071 09 w ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objętego PROW na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usługi Pełnienia roli Inspektora Nadzoru operacji pod nazwą: Organizacja gospodarki ściekowej na obszarze aglomeracji Ludwin, Gmina Ludwin: Dratów, Dąbrowa, Dratów Kolonia etap I objętej umową o przyznanie pomocy nr 00172 6921 UM0300071 09 w ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objętego PROW na lata 2007-2013 Sieć kanalizacyjna rozdzielcza odprowadzać będzie ścieki socjalno bytowe z gospodarstw rolnych i siedlisk zlokalizowanych w miejscowościach: Dratów, Dąbrowa i Dratów Kolonia. Sieć kanalizacyjna wykonana będzie z rur PE 100 SDR 11 : PE 160/14,6 mb 1 953.0 PE 125/11,4 mb 1 452.0 PE 110/10 mb 3 456.0 PE 90/8.2 mb 2 319.0 PE 75 6.8 mb 2 051.0 PE 63 5.8 mb 923.0 PE 63 5.8 (przyłącza) mb 5 428.0 przepompownia indywidualna szt 226 przepompownia indywidualna spec. szt 2 zestawów odpowietrzających szt 4 studzienek technologicznych szt 14 rurociągów grawitacyjnych 160 mm mb 1 265.0 Zamiarem Zamawiającego jest, aby Inspektor Nadzoru działał przy realizacji inwestycji w jego imieniu, co szczegółowo zostanie określone w zawartej z nim umowie. 1. Podstawowe obowiązki w zakresie wyboru wykonawcy robót budowlanych polegać będą na: 1) sprawdzeniu dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DzU nr 120, poz. l133 z późn zm.). 2) opracowaniu w porozumieniu z Zamawiającym dokumentację przetargową (w wersji papierowej i elektronicznej i będzie brał udział w formułowaniu odpowiedzi na zapytania wykonawców, w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót budowlanych. 3) nanoszeniu poprawek w dokumentach przetargowych, 2. Podstawowe obowiązki w czasie od wyboru oferenta do rozpoczęcia robót budowlanych polegają na: 1) przekazaniu dokumentacji wykonawcy; 2) przejęciu od wykonawcy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawiającego cykl realizacji inwestycji; 3) udział w przekazywaniu wykonawcy placu budowy; 3. Podstawowe obowiązki w trakcie prowadzenia robót budowlanych polegają na: 1) ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 2) kierowanie realizacją inwestycji, sporządzał dokumentację, prowadził rejestr robót, opiniował harmonogram rzeczowo finansowy zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej i wymogami Programu w ramach, którego realizowany jest przedmiot zamówienia, a także opiniował płatności, a następnie po zakończeniu realizacji inwestycji przekaże dokumentację w całości Zamawiającemu celem archiwizacji. 3) przedstawia opinie Zamawiającemu na temat podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. W przypadku opinii negatywnej przedstawia pisemnie uzasadnienie swojej decyzji. 4) wydaje Kierownikowi Budowy/Robót polecenia niezbędne do prawidłowej i bezpiecznej realizacji inwestycji potwierdzone wpisem do dziennika budowy. sprawdza wykonanie tych poleceń potwierdzając ich wykonanie również wpisem do dziennika budowy. 5) sprawdza i analizuje postęp robót budowlano-montażowych. 6) za zgodą Zamawiającego ma prawo zawiesić część lub wszystkie roboty budowlane oraz dostawy, przedstawiając Wykonawcy robót budowlanych podstawę takiej decyzji. 7) sprawdza i odbiera roboty budowlane, które mają być zakryte lub usunięte, uczestniczy w próbach i akceptacji instalacji technicznych; przygotowuje i uczestniczy w procesie przyjęcia zakończonych robót oraz dostarczonych i zamontowanych urządzeń, a także w przekazaniu ich do eksploatacji. 8) w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych zawiadamia o fizycznych warunkach, które uważa za nie do przewidzenia, Wykonawca jest zobowiązany sprawdzić czy i w jakim stopniu warunki te były nieprzewidywalne, a określiwszy ich wpływ na termin ostateczny i koszt realizacji zadania, natychmiast poinformować Zamawiającego. Decyzja ostateczna, obowiązująca wszystkie strony będzie podjęta przez Zamawiającego. 9) przeprowadzi szczegółowe badanie sytuacji bieżącej realizowanej inwestycji, opierając się na dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego: projekcie budowlanym, przedmiarze robót, dokumentach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, pozwoleniu na budowę oraz przyjętym harmonogramie i na tej podstawie zidentyfikuje ewentualne obszary problemowe i zarekomenduje działania zapobiegawcze. 10) będzie odpowiedzialny za organizowanie i koordynowanie procesu inwestycyjnego, obejmującego roboty budowlane i dostawy sprzętu, będzie sprawdzał jakość robót i dokonywał kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów dostarczonych materiałów, urządzeń i sprzętu, będzie dokonywał częściowego i końcowego odbioru robót a takle będzie dokonywał rozliczania płatności odnoszących się do robót oraz będzie kontrolował rzeczowy i finansowy postęp robót. 11) sprawdza czy personel kierujący robotami budowlanymi zatrudniony przez Wykonawców robót budowlanych spełnia warunki umowy oraz czy posiada odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych 12) będzie wykonywał swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym i zapewni dyspozycyjność nadzoru na placu budowy 13) będzie sporządzał sprawozdania z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawiał je Zamawiającemu w terminach wzajemnie uzgodnionych. 14) sprawdza czy wszystkie polisy ubezpieczeniowe, wymagane zgodnie z umową na Wykonanie robót budowlanych są utrzymywane przez Wykonawcę przez cały czas trwania tej umowy. 15) wydawaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym; 16) podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 17) prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 18) stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego; 19) współpracy z nadzorem autorskim; 20) ocenianie i weryfikowanie propozycji ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym i przedkłada Zamawiającemu. 21) w porozumieniu z Zamawiającym odpowiada za zatwierdzenie lub odrzucenie zmian w robotach zaproponowanych przez Wykonawcę, które mają przyspieszyć zakończenie robót. poprawić wydajność lub wprowadzić zmiany, które byłyby korzystne dla Zamawiającego 22) negocjuje z Wykonawcą robót budowlanych i uzgadnia z Zamawiającym wszystkie zmiany w zakresie wartości robót i odchyleń od harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji 23) w przypadku, gdy pojawią się roboty nie zawarte w projektach budowlanych, Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych sposób działania. 24) przeprowadza procedury związane z ewentualnymi zmianami pozwolenia na budowę. 25) informuje Zamawiającego o nieprawidłowościach czy problemach pojawiających się podczas realizacji inwestycji i zapobiega wszelkim roszczeniom i zwłokom. kiedy tylko jest to możliwe. 26) sprawdza jakość wykonanych prac, użytych materiałów, a zwłaszcza zapobiega zastosowaniu wadliwych materiałów budowlanych, które nie są dopuszczone do użytku i stosowania w budownictwie. 27) Sprawdza i akceptuje wszystkie atesty i certyfikaty urządzeń i materiałów, które mają być zastosowane. 28) opracowaniu raportów okresowych i raportu końcowego. 29) sprawdzi i skompletuje dokumentację powykonawczą, zatwierdzi ją, a następnie przekaże Zamawiającemu. 30) obsługa Okresu Gwarancyjnego. Wykonawca będzie podejmował działania wynikające z ujawnienia ewentualnych wad i usterek, nadzorował ich usuwanie, organizował i uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych bez dodatkowego wynagrodzenia. 31) przeprowadza regularne inspekcje placu budowy, aby sprawdzić jakość materiałów, zgodność wykonywanych prac budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę. przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz umową. 32) egzekwuje od Wykonawców robót budowlanych dokumentację powykonawczą wg zasad prawa budowlanego 4. Podstawowe obowiązki w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji polegają na: 1) ogólnym nadzorze nad realizacją Zadania 2) opracowanie Sprawozdań z Realizacji Projektu 3) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu, 4) sporządza Protokoły Konieczności i Negocjacji. 5) ściśle współpracuje z Zamawiającym, w zakresie dotyczącym rozliczeń realizowanej inwestycji, w razie potrzeby w terminach uzgodnionych z Zamawiającym organizacje narady techniczne w sprawach dotyczących bieżących i przyszłych robót oraz zgodności ich realizacji z harmonogramem rzeczowo - finansowym. 6) wykona ostateczne finansowe i rzeczowe rozliczenie wykonanych robót budowlanych z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego. 7) dostarczy wszelkie dane w zakresie zrealizowanego zadania niezbędne do opracowania sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w formie uzgodnionej z Zamawiającym. 8) Opracowywanie dla instytucji wdrażającej wszelkich analiz i informacji dotyczących realizacji robót. 9) Sprawdzeniu i skompletowaniu dokumentację powykonawczej, zatwierdzeniu jej, a następnie przekaże ją Zamawiającemu 10) Przygotowania wniosków o płatność 11) Uczestniczenie w pracach związanych z audytem Instytucji Pośredniczących i Finansujących 12) Spełnia role arbitra w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. 13) Po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji i rozliczania zadania. 14) Wszystkie dokumenty będą opatrywane znakami zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki PROW na lata 2007 - 2013, opublikowanej na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi 5. Zwycięzca przetargu powinien w trakcie procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do sprawnego realizowania inwestycji. Będzie on także zobowiązany do przygotowania i sporządzania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji finansujących tę inwestycję. 6.Wykonawca wykonuje nadzór inwestorski na robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonywanie umowy na roboty budowlane, zgodnie z jej zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Podejmuje bezstronne decyzje np. w sprawie roszczeń Wykonawcy, wydaje polecenia Wykonawcy. 8. Wykonawca będzie konsultował wszystkie decyzje ważne z punktu widzenia realizacji inwestycji z Zamawiającym. 9.Zamawiający będzie podejmować ostateczne decyzje odnośnie zatwierdzenia formularzy dokumentów opracowanych przez Wykonawcę, wszelkich zmian w harmonogramach rzeczowo - finansowych, a także zmian w zakresie robót budowlanych. 10.Wykonując swoją funkcję Wykonawca powinien stworzyć niezbędną strukturę organizacyjną odpowiednią dla prawidłowej realizacji umowy. Strukturą bezpośrednio będzie kierował Kierownik Zespołu Inspektorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 2500,00zł. (słownie: dwa tysiące pięćset zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach