Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego (tzw. Zespołu Nadzoru Inwestorskiego) nad robotami budowlanymi prowadzonymi w kompleksie pałacowym w Gardzienicach w ramach realizacji inwestycji: Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013) w okresie od I kwartału 2013 do końca realizacji projektu

Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" ogłasza przetarg

  • Adres: 20-112 Lublin, ul. Grodzka 5a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37 , fax. 0-81 532-98-40, 532-96-37
  • Data zamieszczenia: 2013-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice"
    ul. Grodzka 5a 5a
    20-112 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37, fax. 0-81 532-98-40, 532-96-37
    REGON: 94619007980000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gardzienice.org/pl/contact/tenders/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego (tzw. Zespołu Nadzoru Inwestorskiego) nad robotami budowlanymi prowadzonymi w kompleksie pałacowym w Gardzienicach w ramach realizacji inwestycji: Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013) w okresie od I kwartału 2013 do końca realizacji projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego (tzw. Zespołu Nadzoru Inwestorskiego) nad robotami budowlanymi prowadzonymi w kompleksie pałacowym w Gardzienicach w ramach realizacji inwestycji: Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach (nr projektu POIS.11.01.00-00-061/10 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013) w okresie od I kwartału 2013 do końca realizacji projektu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązku inwestorskiego w branżach architektoniczno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji sanitarnych, sieci i instalacji elektrycznych, sieci i instalacji telekomunikacyjnych nad wszystkimi robotami prowadzonymi w ramach projektu Budowa Europejskiego Ośrodka Praktyk Teatralnych w Gardzienicach w okresie od I kwartału 2013 do końca realizacji projektu. 3. W ramach wykonywania przedmiotu umowy wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm), sprawować funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności. Wszyscy inspektorzy muszą posiadać stosowne uprawnienia przewidziane ustawą Prawo budowlane. 3.4. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego: 3.4.1. Ogólne obowiązki Wykonawcy: a) koordynacja procesu inwestycyjnego w uzgodnieniu i za akceptacją Zamawiającego; b) pełnienie funkcji Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego zgodnie z obowiązkami określonymi przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy; c) rozliczanie wykonywanych robót (sprawdzanie i potwierdzanie rozliczeń przedstawionych przez wykonawcę robót, potwierdzanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych); d) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; e) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym; f) przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. i ich egzekwowanie na terenie budowy; g) przechowywanie dokumentów związanych z realizacją inwestycji w trakcie jej trwania. 3.4.2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: a) zapozna się z dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego niezbędną do prowadzenia robót budowlanych, b) przeprowadzi inspekcję terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, c) ustali z Wykonawcą robót i Zamawiającym sposób obiegu dokumentów związanych z inwestycją, d) wyposaży biuro w zakresie niezbędnym do należytego wykonywania obowiązków wynikających z umowy, zapewnione przez wykonawcę robót budowlanych na terenie placu budowy oraz uwzględni w ramach swojego budżetu koszty organizacji, prowadzenia i utrzymania tego biura do prawidłowego działania Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego; e) Wykonawca (wykonujący obowiązki wynikające z nadzoru inwestorskiego) będzie upoważniony i zobowiązany do: stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia (czas pracy Wykonawcy winien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych i uzgodniony z Zamawiającym); kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych, dostaw materiałowych, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z umową na wykonanie robót budowlanych i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - Inspektorów Nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; w przypadku kontroli realizacji zadania inwestycyjnego przez uprawnione organy Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego zobowiązany jest do natychmiastowego przedłożenia dokumentacji z realizowanego zadania inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z uprawnień tych organów; nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; zatwierdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę Robót do wbudowania, żądania i kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce; odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót; udzielania Wykonawcy robót budowlanych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących umowy na roboty budowlane; udział w comiesięcznych (a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - częściej) narad dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Projektant, Wykonawca robót budowlanych, Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego oraz inni zaproszeni przedstawiciele), w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót oraz sporządzenia protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Projektantom oraz Wykonawcy robót budowlanych w terminie 4 dni roboczych od dnia narady; organizowania w przypadku zaistnienia takiej konieczności narad technicznych oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i ich uczestnikom w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od dnia narady; monitorowania postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót. Uzgadnianie zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania i planu płatności w przypadku wystąpienia takiej konieczności. Egzekwowanie od Wykonawcy robót rozliczeń i weryfikowanie ich łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia. kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; nadzorowania badań wbudowywanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych (w przypadku takiej konieczności); polecania Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; zatwierdzania rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych; zatwierdzania rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych poprzez złożenie na każdym dokumencie, opisie i rysunku powykonawczym stosownych zapisów; sprawdzania obmiaru wykonanych robót sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności); zatwierdzania przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych; dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności; sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; sporządzania pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Wykonawcę robót budowlanych; przeprowadzenia odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru; poświadczenia terminu zakończenia robót; sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych; doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót budowlanych oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych, a także, jeśli to możliwe, zapobiegania roszczeniom i opóźnieniom; sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót budowlanych; rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej zakończenia, ale też w przypadku jej wypowiedzenia; przeprowadzenia końcowej inspekcji oraz przygotowania listy wad oraz brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych; zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową; współdziałania z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; ścisłej współpracy z nadzorem autorskim; opiniowania i wskazywania sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym; Zespół Nadzoru Inwestycyjnego przygotowuje dla Zamawiającego protokół spisany przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót budowlanych, Nadzoru Autorskiego, Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego, Zamawiającego, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. 3.4.3. Zespół Nadzoru Inwestycyjnego dokona odbioru robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych i wystawi protokół odbioru końcowego. Do zadań Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego będzie należało: a) przygotowanie rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji Wykonawcy na roboty budowlane; b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad; c) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu; 3.4.4. Zespół Nadzoru Inwestycyjnego nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, z zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z Umowy na roboty budowlane. 3.4.5. Raporty i dokumenty rozliczeniowe. a) Raport miesięczny Zespół Nadzoru Inwestycyjnego sporządza i przekazuje Zamawiającemu co miesiąc do ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. Raport powinien zawierać: informację z postępu robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo - finansowego, informacje o poziomie jakości robót, konieczności wykonania dodatkowych prób jakościowych, o powstałych problemach, plan robót na kolejne miesiące, zaawansowanie finansowe oraz prognozę wydatków na kolejne miesiące. b)Raport końcowy Zespół Nadzoru Inwestycyjnego sporządza i przekazuje Zamawiającemu w terminie 14 dni po dacie zakończenia umowy o roboty budowlane raport, który będzie zawierał pełną informację o stanie wykonania robót budowlanych, ostatecznej płatności i możliwości zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wykonawcy robót budowlanych. Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport końcowy z realizacji umowy o pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przyjęty Protokółem Odbioru stanowi podstawę ostatniej płatności Zespołu Nadzoru Inwestycyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gardzienice.org/pl/contact/tenders/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach