Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na terenie gminy Wiśniew - część druga

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13 13
    08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami na terenie gminy Wiśniew - część druga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonaniu usługi polegającej na: pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci wodociągowej z przyłączami na terenie gminy Wiśniew: Zadanie 5 - Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wiśniew - Wiśniew Kolonia - Borki Paduchy - Etap II: Borki Paduchy Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami), a w szczególności: 1) sprawowanie kontroli nad realizowanymi robotami w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, 2) udział w czynnościach przekazywania Wykonawcy terenu budowy wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów, 3) kontrola zgodności realizacji robot z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, tj. z projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, a także z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych; zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 5) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz standardów jakościowych wykonywania robót zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą i dokumentacją projektową dla wszystkich rodzajów robót, 6) sprawdzanie i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7) kontrola terminowości wykonywania robót, 8) kontrola realizacji robót w zakresie przestrzegania na budowie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, 9) uzgadnianie w porozumieniu z Zamawiającym zgłaszanych przez Wykonawcę rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, 10) rozstrzyganie w porozumieniu z Zamawiającym wątpliwości technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 11) udział w komisjach powoływanych do oceny lub rozstrzygania sporów dotyczących realizacji robót, 12) dokonywanie wpisów do dziennika budowy, dotyczących realizowanych robót; potwierdzanie dokonywanych czynności w czasie pobytu na budowie stosownym wpisem do dziennika budowy, 13) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie i potwierdzanie zakresu (ilości i wartości) faktycznie wykonanych robót, 14) sprawdzanie i akceptowanie faktur wystawianych przez Wykonawcę oraz dołączanych do nich dokumentów rozliczeniowych, 15) sprawdzanie kompletności przekazywanych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów robót (sprawdzenie i zatwierdzenie operatu powykonawczego), 16) potwierdzanie w dokumentach wchodzących w skład operatu powykonawczego uzgodnionych wcześniej zmian w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej, 17) uczestniczenie w próbach, odbiorach częściowych i końcowym robót, 18) uczestniczenie w przeglądach wykonanych robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi, 19) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek stwierdzonych podczas odbiorów robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 20) nadzór budowy powinien odbywać się w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a także w sytuacjach wyjątkowych na każde żądanie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach