Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Weremień, Łączki w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San.

Gmina Lesko ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, ul. Parkowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4698001, 4698158 , fax. 0-13 4696458
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesko
    ul. Parkowa 1 1
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 013 4698001, 4698158, fax. 0-13 4696458
    REGON: 37044003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Weremień, Łączki w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi dotyczącymi: ETAP I - Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Weremień w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San, włączonej do kanalizacji sanitarnej w miejscowości Huzele do studzienek ST1A oraz ST1. Zadanie obejmuje: - budowę kanalizacji grawitacyjnej z rur: PCV-U SDR34 SN8 ?200x5,9, ?15x7,7 kl. S, przyłącza do budynków - PCV-U SDR34 PN8 ? 160x4,7 kl. S, - budowę kanalizacji ciśnieniowej z rur PE SDR17 PE80 PN8 o średnicy ?63x3,8 oraz ?90x5,8, - budowę czterech przepompowni ścieków wraz ze zdalnym sterowaniem stanów awaryjnych- P1, P2, P3, P4. Przepompownie P1, P2, P3 to przepompownie przydomowe a P4 to przepompownia główna z ogrodzeniem, - ośmiokrotne przekroczenie odwiertem drogi powiatowej Nr 2270 Huzele-Weremień, - trzykrotne przejście rurociągiem pod dnem potoku Weremień oraz trzykrotne przez potok bez nazwy Parametry kanalizacji: Rury PCV kl. S SDR34 ?200x5,9 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad wierzch rury - 3 155,0 m, - Rury PCV kl. S SDR34 ?160x4,7 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad wierzch rury - 728,1 m, - Rury PE80 SDR17 PN8 ?63x3,8 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad wierzch rury - 385,8 m, - Rury PE80 SDR17 PN8 ?90x5,8 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad wierzch rury - 411,8 m, - Rury PE80 SDR17 PN8 ?200x311,9 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad wierzch rury - 16,4 m, - Rura trójwarstwowa PE100 ?63x5,8 - 34,5 m, - Rura trójwarstwowa PE100 ?90x8,2 - 63,6 m, - Studzienki ?600 tworzywowe prefabrykowane z włazem A15 - 181 szt, - Studzienki ?600 tworzywowe prefabrykowane z włazem żeliwnym i pokrywą D400 w drogach - 24 szt, - Studzienki ?600 tworzywowe prefabrykowane w wykonaniu przeciwzalewowym z włazem A15 - 7 szt., - Studzienki ?1000 - rozprężne tworzywowe prefabrykowane - 4 szt., - Przepompownie ścieków - 4 szt (P1, P2, P3, P4). ETAP II - Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łączki w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San. Zadanie obejmuje: - budowę kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV-U SDR-34 SN8 ?200x5,9; ?315x7,7 kl. S, przyłącza do budynków - PCV-U SDR-34 SN8 ?160x4,7 kl. S, - budowę kanalizacji ciśnieniowej z rur PE80 SDR17 PE80 PN8 o średnicy ?160x9,5 - budowę dwóch przepompowni ścieków wraz ze zdalnym sterowaniem stanów awaryjnych - P1, P2, - dwukrotne przekroczenie metodą odwiertu drogi wojewódzkiej Nr 893 Lesko-Cisna Parametry kanalizacji: - Rury PCV kl. S SDR34 ? 315x7,7 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad rury - 3 280,3 m, - Rury PCV kl. S SDR34 ? 200x5,9 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad rury - 2 021,2 m, - Rury PCV kl. S SDR34 ?160x4,7 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad rury - 2 241,9 m, - Rury PE80 SDR17 PN8 ?160x9,5 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad rury - 33,8 m, - Rury PE80 SDR17 PN8 ? 2000x11,9 na podsypce gr. 20 cm i obsypce gr. 30 cm nad rury - 30,6 m, - Studzienki ?600 tworzywowe prefabrykowane z włazem A15 340 szt, - Studzienki ?600 tworzywowe prefabrykowane z włazem żeliwnym i pokrywą D400 w drogach 1 szt, - Studzienki ?600 tworzywowe prefabrykowane w wykonaniu przeciwzalewowym z włazem A15 - 97 szt, - Studzienki ?1000 - rozprężne tworzywo prefabrykowane - 2 szt, - Przepompownie ścieków - 2 szt. W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: - codziennej obecności na terenie realizacji inwestycji, potwierdzanej zapisem w dzienniku budowy, - reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, - sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, - sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, - wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, - żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót poprzez: uczestniczenie w dokonywaniu odbioru częściowego oraz końcowego dla każdego etapu inwestycji. - sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. - kontroli wpisów w dzienniku budowy, - dokonania odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, - ochrona interesów Zamawiającego, - sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej, - uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, - przeprowadzenie ewentualnych zmian w dokumentacji z uzyskaniem stosownych zezwoleń wraz z koordynacją działań z nadzorem autorskim i instytucją nadzorującą realizację projektu, - w przypadku gdyby zaistniała taka konieczność wyjaśnienie w imieniu Zamawiającego wszelkich wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, - sprawdzanie poprawności ubezpieczeń i gwarancji z warunkami umowy na roboty budowlane, - ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, - udzielanie pomocy we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z realizacją i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie zadania -Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Weremień, Łączki w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San w ramach PROW tj. wnioski o płatność, sprawozdania, - prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym a osobami uczestniczącymi w realizacji zadania w tym szczególności osobami, podmiotami, na których terenie będzie realizowany projekt oraz osobami i podmiotami, które będą przyłączane do kanalizacji sanitarnej, -organizowanie, prowadzenie oraz sporządzanie protokołów z regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, - przygotowanie materiałów koniecznych do odbioru końcowego każdego etapu i odbiorów częściowych: potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego każdego etapu i częściowego, skompletowanie dokumentacji powykonawczej, skompletowanie dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.), koordynowanie odbiorów specjalistycznych: Państwowej Inspekcji sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej i innych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów, wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego dla każdego etapu , następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenie procesu odbioru końcowego każdego etapu wraz ze sporządzeniem protokołu, -Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru dla każdego etapu zadania (inspekcji) i sporządzanie protokołu odbioru końcowego, Świadectwa przejęcia, listy wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami umowy., - pomoc Zamawiającemu w realizacji uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji, - rozliczenie końcowe dla każdego etapu w ciągu 30 dni od daty odbioru końcowego etapu wraz z przygotowaniem druków PT i OT, - w okresie gwarancyjnym (okres zgłaszania wad), przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych, nadzorowanie i egzekwowanie usuwania wad przez Wykonawcę Robót, koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, wydanie świadectwa wykonania, przygotowanie i wydanie Końcowego Świadectwa Płatności, - przygotowanie niezbędnych dokumentacji do finansowego i merytorycznego rozliczenia dofinansowania udzielonego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROW 2007-2013 w ramach wniosku Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Weremień, Łączki w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San, - inne czynności i zadania nie wymienione powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz .U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysie ofertowym dla zadania pn. Budowa gminnej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Weremień, Łączki w ramach programu Ochrona zlewni rzeki San, które są do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Lesko ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko pokój nr 201 (II piętro) w godz. od 7.30 do 15.30 oraz na stronie internetowej www.bip.lesko.pl (zakładka przetargi). Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi : 1) całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania a będące następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa lub braku należytej staranności przy realizacji umowy, 2) odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 3) pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach