Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW NADZORU AUTORSKIEGO W TRAKCIE REALIZACJI PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA (WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ) OBIEKTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI

Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-134 Łódź, ul. Rojna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
    ul. Rojna 20 20
    91-134 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6110172, fax. 0-42 6110172
    REGON: 00027694300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzyczna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW NADZORU AUTORSKIEGO W TRAKCIE REALIZACJI PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA (WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ) OBIEKTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac budowlano - instalacyjnych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa (wraz z infrastrukturą) obiektów Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi. Zadanie jest współfinansowane ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia musi wypełniać przesłanki określone w art. 20 ustawy Prawo Budowlane z poszanowaniem zapisów ustawy z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych i obejmować świadczenie usługi w sposób kompleksowy w zakresie wszystkich branż, a w szczególności winna obejmować: 1) uczestnictwo o charakterze doradczym i opiniodawczym (przygotowywanie odpowiedzi merytorycznych na zadawane przez uczestniczących w postępowaniu Wykonawców pytania) na etapie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania w celu wyłonienia generalnego wykonawcy prac budowlano - instalacyjnych, 2) sprawowanie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych przez generalnego wykonawcę prac, w tym dokonywanie wszelkich uzgodnień z Zamawiającym oraz w imieniu Zamawiającego w kontaktach z generalnym wykonawcą prac budowlano - instalacyjnych oraz nadzorem inwestorskim powołanym przez Zamawiającego na etapie realizacji prac budowlano - instalacyjnych oraz uczestnictwo w razie wystąpienia takiego obowiązku w naradach realizacyjnych na etapie realizacji prac wykonawczych, 3. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski: 1) na etapie prowadzonej procedury wyłaniania generalnego wykonawcy - na każde żądanie Zamawiającego, niezwłocznie po stwierdzenie takiej potrzeby, 2) na etapie realizacji prac budowlano - instalacyjnych - obligatoryjnie minimum jeden raz w miesiącu oraz na każde żądanie Zamawiającego i ma obowiązek stawienia się na budowie w ciągu 2 dni od daty wezwania. 4. Nadzór autorski sprawowany przez Wykonawcę będzie obejmował: a) stwierdzenie w toku wykonywanych robót budowlanych ich zgodności z opracowanym projektem, b) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, c) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót, realizowanych na podstawie projektu, możliwości wprowadzania zamiennych rozwiązań technicznych i technologicznych, w stosunku do przewidzianych w projekcie, d) czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 7 dni od daty wezwania przekazać rozwiązania w zakresie określonym w punkcie 4 podpunkt b) i c). 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - nadzór autorski sprawowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia wszystkich prac objętych dokumentacją projektową w zakresie dotyczącym przedmiotowego zadania oraz uzyskania bezwarunkowego i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Planuje się, że: a) etap związany w wyłonieniem generalnego Wykonawcy prac - od momentu podpisania umowy prze dwa miesiące, tj. 10.06.2013 roku - 30.07.2013 roku, b) etap związany z realizacją przez generalnego Wykonawcę prac - od 01.08.2013 roku do 30.11.2014 roku. Planowo łączny czas realizacji przedmiotu zamówienia - 18 miesięcy. 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20, 7. Zamawiający informuje, iż autorem dokumentacji projektowej była Pracownia Projektowa OLCZAK mgr inż. Małgorzaty Olczak z Pabianic. Zamawiający oświadcza, iż jest właścicielem autorskich praw majątkowych do dokumentacji. 8. Podstawowe dane dotyczące realizowanego przedsięwzięcia: 1) szacunkowy koszt budowy brutto - 11 614 489,00 PLN 2) rodzaje robót podlegających nadzorowi autorskiemu: - konstrukcyjno - architektoniczne, - drogowe, - instalacyjne sanitarne, - instalacyjne elektryczne, w tym teletechniczne, 3) podstawowe parametry budowanego budynku: - powierzchnia całkowita/użytkowa dobudowanego budynku - 3920,1 /2657,31 m2 - kubatura dobudowanego budynku - 12 101,5 m3 - liczba nowych miejsc parkingowych, w tym liczba miejsc dla niepełnosprawnych - 74/16, 9. Warunki finansowe rozliczeń: 1) fakturowanie etapowe w cyklach miesięcznych przez okres 18 miesięcy, 2) wysokość miesięcznego wynagrodzenia będzie wynikała z ilorazu zaproponowanej przez Wykonawcę nadzoru autorskiego kwoty wynagrodzenia oraz 18 miesięcy; w przypadku braku możliwości ustalenia równych 18 rat, wynagrodzenie wychodzące poza równy podział zostanie dodane do ostatniej raty należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 3) każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony przez Zamawiającego dowód realizacji usługi, 4) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 5) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 10. Kod CPV: a) 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi b) 71.31.80.00-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzyczna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach