Przetargi.pl
pełnienie obowiązków Kierownika Administracyjnego Projektu pt. Laboratoria do badań pestycydów z uwzględnieniem bezpieczeństwa żywności - LAPESTY finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 2.1 Infrastruktura B+R (Nr POIG.02.01.00-20-105/09 )-znak postępowania: (IORPIB/ZP/U/K.A./POIG/2012).

Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-318 Poznań, ul. Władysława Węgorka 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8649000 , fax. 61 8676301
  • Data zamieszczenia: 2012-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Władysława Węgorka 20 20
    60-318 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8649000, fax. 61 8676301
    REGON: 00008021700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie obowiązków Kierownika Administracyjnego Projektu pt. Laboratoria do badań pestycydów z uwzględnieniem bezpieczeństwa żywności - LAPESTY finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 2.1 Infrastruktura B+R (Nr POIG.02.01.00-20-105/09 )-znak postępowania: (IORPIB/ZP/U/K.A./POIG/2012).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pełnienie obowiązków Kierownika Administracyjnego Projektu pt. Laboratoria do badań pestycydów z uwzględnieniem bezpieczeństwa żywności - LAPESTY finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 2.1 Infrastruktura B+R (Nr POIG.02.01.00-20-105/09 )-znak postępowania: (IORPIB/ZP/U/K.A./POIG/2012) w tym: 1. Opracowanie wytycznych do instrukcji obiegu dokumentów 2. Opracowanie planu kont w projekcie, aktualizacja polityki rachunkowości 3. Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z Instytucją Wdrażającą/Pośredniczącą I/II stopnia 4. Uczestniczenie w spotkaniach projektowych 5. Monitorowanie celów, wskaźników, budżetu oraz harmonogramu projektu 6. Zarządzanie zagrożeniami i ryzykami w projekcie 7. Weryfikacja zgodności działań prawnych i technicznych z projektem 8. Nadzorowanie zgodności realizacji projektu z normami i przepisami unijnymi i krajowymi 9. Nadzorowanie zgodności realizacji projektu z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a. Współuczestniczenie w opracowywaniu przedmiotu zapytania/zamówienia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia do planowanych w ramach projektu zamówień publicznych b. Uczestniczenie w komisjach przetargowych w charakterze doradcy c. Opiniowanie ofert i weryfikacja ich zgodności z projektem 10. Opracowanie dla projektu wzorów umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło 11. Przygotowanie sprawozdań z realizacji projektu - Raportów Okresowych Projektu, Raportu Końcowego Projektu 12. Przygotowywanie wniosków o płatność (płatności: zaliczka, pośrednia, końcowa) 13. Opracowanie wzoru opisu dokumentów potwierdzających dokonanie płatności, stanowiących załączniki do wniosku o płatność (formalno - rachunkowe i merytoryczne) 14. Opisywanie dokumentów potwierdzających dokonanie płatności, stanowiących załączniki do wniosku o płatność (formalno - rachunkowe i merytoryczne) 15. Weryfikacja kwalifikowalności wydatków w ramach projektu 16. Pomiar rzeczywistych produktów w odniesieniu do założonych w planie, 17. Pomiar/ocena projektu w odniesieniu do standardów czasowych, kosztowych zużycia środków i jakości/wyników zawartych w planie projektu 18. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla zespołu projektowego z zakresu zasad realizacji projektu finansowanego z PO IG (m.in. koszty kwalifikowlane, koszty niekwalifikowlane, rozliczanie, zamówienia publiczne, trwałość) 19. Nadzorowanie działań z zakresu promocji i informacji, w tym: a. opracowanie przedmiotu zamówienia dla zmówienia z zakresu promocji i informacji, b. komunikacja z wykonawcą zamówienia z zakresu promocji i informacji, c. weryfikacja projektów materiałów promocyjnych zamawianych w ramach projektu. 20. Opracowanie zasad archiwizacji dokumentacji projektowej 21. Nadzorowanie archiwizacji dokumentacji projektowej. Wykonawca musi zadeklarować dyspozycyjność do pracy w Biurze Projektu zlokalizowanym przy ul. ul. Chełmońskiego 22 w Białymstoku przez 2 dni w tygodniu w godzinach 8.00 - 15.00 oraz dyspozycyjność do pracy w siedzibie głównej beneficjenta zlokalizowanej przy ul. Władysława Węgorka 20 w Poznaniu 1 dzień w tygodniu w godzinach 8.00 - 15.00. W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi się stawić na każde wezwanie Zamawiającego - tzw. dostępność na wezwanie. Projekt LAPESTY jest przedsięwzięciem inwestycyjnym polegającym na rozwoju infrastruktury badawczej zlokalizowanej w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku. Służy zapewnieniu infrastruktury dla realizowania badań naukowych i prac rozwojowych w obszarze tematycznym Bio (postęp biologiczny w rolnictwie i ochrona środowiska) - m.in. poprzez zakup aparatury naukowo badawczej i prace remontowo-budowlane. Całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 6 797 913,33 złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach