Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach. Zakres usługi obejmuje pełny zakres czynności jakie dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). i będzie realizowany w następujących branżach: - konstrukcyjno - budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,teletechnicznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Zakres rzeczowy robót do nadzorowania. Przebudowywany Rynek stanowi centrum układu urbanistycznego miasta objętego ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała Nr XI/20/2009 Rady Miejskiej w Starachowicach z dnia 27 listopada 2009r.). Prace prowadzone będą pod nadzorem archeologicznym. Zakres robót do realizacji tej inwestycji obejmuje: 1. przebudowę płyty Rynku wraz z przyległymi ulicami: Kościelna, Rzemieślnicza, Niska, Wysoka, Krótka, Kręta, ciąg pieszy do ul. Staffa część ul. Iłżeckiej - o łącznej powierzchni około 25812,1m2 w tym: powierzchnia utwardzona - 22 416,3 m2 (jezdnia -5457,2m2, chodniki -15818,4m2, parkingi-1140,7m2), powierzchnia biologicznie czynna- 3 395,8 m2 (trawniki i zieleńce -3231,3m2, nawierzchnie żwirowe -139,4m2, woda- 25,1m2) 2. przebudowę istniejącego układu drogowego, 3. uporządkowanie stref parkingowych i wprowadzenie ścieżki rowerowej wzdłuż północnej części płyty Rynku, 4. zmianę istniejących nawierzchni ulic, chodników, parkingów na nawierzchnie między innymi z kostki granitowej, płyt granitowych, kostki bazaltowej, kostki betonowej wibroprasowanej, 5. budowę na płycie rynku trzech podświetlanych fontann z żelbetowym podziemnym zbiornikiem wyrównawczym, 6. budowę schodów terenowych przy placu Rynku i przy parkingu przy ul. Rzemieślniczej, 7. rozbudowę istniejącego parkingu przy ul. Rzemieślniczej wraz z platformą widokową, 8. wykonanie licznych elementów małej architektury tj. murki oporowe, tarasowe kwatery kwiatowe w okładzinach z kamienia, ławki, kosze, alejki wewnętrzne na placu Rynku i innych elementów wskazanych w projektach, zagospodarowanie terenu i nasadzenie nowej zieleni, 9. rozbiórkę istniejącego podziemnego szaletu miejskiego i budowę nowego w miejscu rozbiórki o kubaturze około 389m3 o konstrukcji żelbetowej, 10. przebudowę i budowę sieci infrastruktury technicznej w zakresie: sieci wodociągowej z rur PE (90mm-160mm) o łącznej długości ok.2004m, sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN(150mm-250mm) o łącznej długości ok. 1747m, sieci kanalizacji deszczowej z rur kamionkowych DN(150mm-500mm) o łącznej długości ok. 1977m, sieci gazowej z rur PE110/90 o dł ok. 1734 m, linii energetycznej nn o długości linii ok. 3722,0 mb oświetleniowej ok. 2798 m i teletechnicznej o długości liniowej około 948 m. Ponadto zamówienie obejmuje: przebudowę sieci wodociągowej w ul. Dworcowej i ul. Marszałka Piłsudskiego rur PE 160mm dł. ok. 25m i z żeliwa sferoidalnego 250mm o długości ok. 40,50m, przebudowę przyłącza energetycznego zasilającego Parafię Rzymskokatolicką w ul. Kościelnej o długości około 150mb wraz z przejściem przez drogę wojewódzką Armii Krajowej, przebudowę sieci teletechnicznej w ul. Krętej o długości ok. 75m od strony ul. Spółdzielczej z napowietrznej na kablową. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja budowlana i wykonawcza oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR). Zakres i obowiązki Wykonawcy. 1) koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, przy pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązkami określonymi przez polskie Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. Z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji na prowadzenie budowy; 2) rozliczanie powykonawcze wykonanych robót ( sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie zapisów w książce obmiarów - dla Wykonawcy robót budowlanych oraz w raportach przedkładanych przez Archeologa z nadzorowanych przez niego prac, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane), oraz współdziałanie z Wykonawcą robót w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 3) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie; 4) współpraca z Zamawiającym celem przygotowania dokumentów sprawozdawczych do Instytucji Zarządzających RPO WŚ; 5) wykonywanie innych czynności, o których mowa w SIWZ i wzorze umowy; 6) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu; 7) przygotowanie materiałów i uczestniczenie w ewentualnych sprawach arbitrażowych dotyczących spraw spornych w przedmiocie zamówienia; 8) zapewnienie stałej wymiany informacji pomiędzy Wykonawcami uczestniczącymi w procesie inwestycji, a Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego, Archeologa oraz Wykonawcę robót budowlanych; 9) uczestniczenie w procesie wyjaśnień w przypadku kontroli różnych instytucji; 10) zapewnienie dla Inżyniera Kontraktu i jego zespołu oraz Zamawiającego zaplecza biurowo-socjalnego na terenie miasta Starachowice, wyposażonego w sprzęt komputerowy i sprzęt peryferyjny; 11) zapewnienie w zespole Inżyniera Kontraktu osoby ds. rozliczeń posiadającej doświadczenie w rozliczeniu inwestycji współfinansowanej ze środków UE i realizowanej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego lub instytucji publicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 12 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rewitalizacja placu Rynku z przyległymi ulicami w Starachowicach, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach