Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1 - go Maja w Starachowicach

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2748811 , fax. 041 2743057
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2748811, fax. 041 2743057
    REGON: 00051618100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1 - go Maja w Starachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania Poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1-go Maja w Starachowicach w zakresie: 1.koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inspektora nadzoru inwestorskiego w niezbędnych branżach zgodnie z obowiązkami określonymi przez polskie Prawo budowlane ( Dz.U. nr 207 z 2003 r. poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy; 2.rozliczanie powykonawcze wykonanych robót (sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie zapisów w książce obmiarów, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych ), 3.przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi ( dofinansowanie z programu RPO WŚ ), 4.wykonywanie innych czynności, o których mowa w SIWZ i wzorze umowy; 5.wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu; 6.zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 3 000,00 zł należy wnieść: 1.w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA/o Ostrowiec Św. z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2.w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1-go Maja w Starachowicach, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych o wartości robót nie mniejszej niż 2 mln zł (brutto). W zakresie potencjału technicznego wymagane jest wykazanie dostępu do sprzętu niezbędnego do realizacji zadania tj. : - laboratorium zdolnego do wykonania badań zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym dla Inżyniera Kontraktu, - samochodu osobowego względnie terenowego w ilości zapewniającej potrzeby nadzoru, - sprzętu geodezyjnego w ilości zapewniającej obsługę geodezyjną, - dostępu do internetu, sprzętu komputerowego, poligraficznego, telefonu stacjonarnego, komórkowego, faxu. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko posiadającej odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz spełniającej odpowiednie wymagania: Inżynier Kontraktu posiadający doświadczenie w prowadzeniu, w ciągu ostatnich 5 lat min. jednego nadzoru z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania. Inżynier Kontraktu winien ponadto posiadać od min. 5 lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania budowami oraz wykazać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej, Inspektor nadzoru robót drogowych, Inspektor nadzoru robót sanitarnych, Inspektor nadzoru robót elektrycznych. Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi się wykazać niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania budowami - min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe oraz wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza łączenie: funkcji inspektorów poszczególnych branż w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień, funkcji Inżyniera Rezydenta/Koordynatora z inspektorem branżowym. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1. pkt a) c) d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; pkt b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4.Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją robót budowlanych o wartości robót nie mniejszej niż 2 mln zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. b)wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje wykonawca, Wymagany jest dostęp do: - laboratorium zdolnego do wykonania badań zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym dla Inżyniera Kontraktu, - samochodu osobowego względnie terenowego w ilości zapewniającej potrzeby nadzoru, - sprzętu geodezyjnego w ilości zapewniającej obsługę geodezyjną, - Internetu, sprzętu komputerowego, poligraficznego, telefon stacjonarnego, komórkowego, faxu. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia o dostępie do wymaganego sprzętu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. c)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko, posiadającej odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz spełniającej odpowiednie wymagania: Inżynier Kontraktu posiadający doświadczenie w prowadzeniu w ciągu ostatnich 5 lat min. jednego nadzoru z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania. Inżynier Kontraktu winien ponadto posiadać od min. 5 lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania budowami oraz wykazać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej, Inspektor nadzoru robót drogowych, Inspektor nadzoru robót sanitarnych, Inspektor nadzoru robót elektrycznych, Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi się wykazać niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania budowami - min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe oraz wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza łączenie: funkcji inspektorów poszczególnych branż w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień, funkcji Inżyniera Rezydenta/Koordynatora z inspektorem branżowym. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. d)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4. b),wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. e)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4. c), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=72812
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach